Mam problem mianowicie wszystkie problemy występują na wolnych obrotach na rozgrzanym silniku, gdy jadę z obciążeniem silnika 25%+ korekty spadają idealnie w okolice 0%, na wolnych wypadanie zapłonu, kulawa praca silnika, problem z obrotami przy dojeżdzaniu do skrzyżowania itp, sonda lambda na jednym banku na wolnych obrotach nie pracuje. Sporadycznie występują błędy p1171, a aktualnie co chwile wyrzuca p0171 i p0174
Co już sprawdziłem.
Nowe sondy, podmienione cewki, podmieniony krokowiec, podmieniona przepływka, sprawdzone sprężanie (w normie), szczelność dolotu, odma, zaślepiony EGR, czujniki na kompie wydają się nie przekłamywać w miarę wszystkie odczyty są realne.
Auto posiada LPG problem dzieje się i na benzynie i na LPG, próbowałem na siłę wyregulować gaz żeby korekty były chociaż na gazie w normie, lecz wtedy silnik zaczął się dusić i trzeba było go trzymać przy życiu.
myślę jeszcze sprawdzić regulator paliwa, ewentualnie zrobić pomiar ciśnienia na listwie. Innych pomysłów już mi brakuje. Może ktoś miał podobny problem. Korekty długoterminowe są ponad skalą na plusie, dodatkowo krótkoterminowe są różne od siebie o ok 20-30%