W tym tygodniu będę miał trochę czasu to spróbuję pokombinować i dam znać.
Jeśli macie jeszcze jakieś sugestie/pomysły to chętnie się z nimi zapoznam.
-- 22 mar 2017 16:47:45 --
Problem rozwiązany
Winowajcą okazała się pęknięta uszczelka kolektora, która powodowała nieszczelność.
Usterka była trudna do zdiagnozowania gdyż silnik praktycznie nie wykazywał różnicy w pracy podczas pryskania środkiem łatwopalnym. Mimo to postanowiłem zdjąć kolektor i to był strzał w 10. Prawa uszczelka pęknięta w dwóch miejscach powodował zasysanie lewego powietrza od wewnętrznej strony kolektora. Przy okazji wyczyszczony przepływomierz i zaślepiony EGR.
Po złożeniu silnik pali od strzała i co najważniejsze chodzi na wszystkie gary
Jakby ktoś potrzebował informacji na ten temat służę pomocą.