Nagram jeszcze raz od 60, bo jak zwykle, jak sobie przypomniałem, żeby to zmierzyć, i byłem akurat na w miarę ok drodze, to ktoś zaczął wyjeżdżać.
Film jest od 70, przy ok 110 wbiłem 5.
http://www.youtube.com/watch?v=WEeLOs6D ... e=youtu.beNo dobra, nowy film, od 60.
http://www.youtube.com/watch?v=NJS76enN ... e=youtu.beCzas zmierzony to ok: 8,5s. - Pewnie dało by radę lepiej, ale nie cisnąłem do podłogi, tylko na wyczucie. Jazda na LPG.
-- Dodano N 17 lut 2013 20:06:59 --
No co jest, jestem sam? Dajcie coś na porównanie....
-- Dodano So 02 mar 2013 11:00:50 --
ptaak napisał(a):No jest to jakiś pomysł. Jak tylko poprawią się warunki drogowe to zrobię test i podam wynik. Ogólnie to też pojawia się u mnie po lekkim dodaniu gazu problem z misfire'ami ale nie na konkretnym cylindrze - błąd P0300. Zacznę od wymiany świec zapłonowych a przy okazji obejrzę cewki. No i zobaczymy co będzie dalej. W tej chwili myślę, że jednak z mocą coś jest nie tak bo do 3500-4000 obr. jako tako ciągnie a później to już nie za bardzo. Do tej pory jeździłem A4 B5 2.8 V6 30V 193KM i tam od tych 3000-4000 obr. zabawa dopiero się zaczynała. W A4 silnik wkręcał się na obroty jak pilarka STiHLa a w Oplu jakoś tak ociężale. Być może jestem w błędzie i to auto przy tej masie tak po prostu ma.
-- Dodano 07 lut 2013 20:23:18 --
A tak w ogóle to dopiero teraz zauważyłem, że w tytule tematu zjadłem "y"

Tak sobie myślę, że możliwe, że trzeba by przeregulowac zawory, jakoś niedawno trafiłem na taki temat na planet isoozoo, tam kolesie pisali wlasnie o podobnych problemach, rady były właśnie, żeby sprawdzić luz zaworowy.
No ja w swoim jeszcze luzu nie sprawdzałem, raz na rok robię mu sprawdzenie kompresji

.
-- Dodano Pn 11 mar 2013 23:18:46 --
No co jest panowie, gdzie testy, to tylko ja taki leszcz sam zrobiłem?
Idea tego przedsięwzięcia ma sens, jeżeli jest CO z CZYM porównać.....