Strona 1 z 1

[B3.2] Lewe powietrze

PostNapisane: 07 mar 2013 20:30:04
przez skorpion81
Witam wszystkich potrzebuje pomocy :cry2: :cry2: :cry2: zasysa mi lewe powietrze czy jest to możliwe ze powietrze zasysa z pod uszczelniacza wtrysku, bo na to wygląda ze z tamtędy ciągnie powietrze? czy ktoś z was wyciągał wtrysk paliwa, jak sie to robi ?? jak wygląda to uszczelnienie wtrysku??? Dodam ze mam silnik 3, 2 v6 i nie mam uszkodzonej uszczelki pod kolektorem ssącym, bo juz mi ja wymienił pseudo mechanik :-| :-| :-| :-|

Re: [B3.2] Lewe powietrze

PostNapisane: 07 mar 2013 21:12:24
przez eric

Re: [B3.2] Lewe powietrze

PostNapisane: 07 mar 2013 21:32:59
przez skorpion81
Powracajac do tematu - zasysa mi lewe powietrze czy jest to możliwe ze powietrze zasysa z pod uszczelniacza wtrysku, bo na to wygląda ze z tamtędy ciągnie powietrze? czy ktos mial taka awarie ?????? i czy da sie kupic te uszczelnienia do wtrysku czy trzeba kupowac caly wtrysk ? a filmik jest ok juz wiem jak to rozebrac dzieki !!!

Re: [B3.2] Lewe powietrze

PostNapisane: 07 mar 2013 23:28:16
przez JaGrab3
No raczej niespotykana to przypadłość.
Skond wiesz, że idzie tam lewe powietrze? Słychać świst?
Co do samego uszczelniacza, to jak go wyjmiesz, to pewnie da się coś dopasować, tam sa chyba tylko takie oringi.

Obrazek
Obrazek

Re: [B3.2] Lewe powietrze

PostNapisane: 08 mar 2013 17:26:10
przez skorpion81
Skond wiesz, że idzie tam lewe powietrze? Słychać świst?
Co do samego uszczelniacza, to jak go wyjmiesz, to pewnie da się coś dopasować, tam sa chyba tylko takie oringi.



Jesli chodzi o obiawy to slychac swist !!! po prysnieciu autostartem w okolicach wtrysku wzrastaja obroty silnika i nie jest to uszczelka pod kolektorem bo juz zostala wymieniona . Pozatym to silnik nierowno pracuje na wolnych obrotach ( obroty faluja miedzy 500 a 1500) pozaty potrafi zgasnac na wolnych obrotach szczegulnie jak spada z wysokich obrotów. Obroty silnika same wzrastaja i spadaja - takie typowe obiawy jak przy lewym powietrzu. A jesli chodzi o uszczelniacze wtryskow zjezdzilem kilka sklepow z czesciami nigdzie nie ma zamienników, a w salonie w komplecie 12 sztuk ( 6 gornych oringow i 6 dolnych uszczelnien) i dodam ze sprzedawane tylko w kapletach bagatela 180 zl .Wszystko jest ok tylko ja potrzebuje na max. na dwa wtryski no i czas dostawy 8 dni roboczych. Moze ktos z was znalazl jakies uszczelnienie w neci sprzedawane pojedynczo , widzialem gdzies zestaw naprawczy do wtrysku ale teraz nie moge znalezc :cry2: :cry2: pomocy :shock: :shock: :shock:

Re: [B3.2] Lewe powietrze

PostNapisane: 08 mar 2013 17:34:13
przez JaGrab3
Wyjmij te wtryski i zmierz oringi, podejdź do motoryzacyjnego, pewnie z "lanosa" ci przypasują.

Re: [B3.2] Lewe powietrze

PostNapisane: 08 mar 2013 19:31:56
przez brum
oringow szukaj w sklepie z lozyskami

Re: [B3.2] Lewe powietrze

PostNapisane: 11 mar 2013 12:32:14
przez lychasc
I uszczelnieniami technicznymi

Re: [B3.2] Lewe powietrze

PostNapisane: 11 mar 2013 14:39:47
przez skorpion81
ogladajac filmik zmylila mnie jedna sprawa ten dolny oring wydawal mi sie bardzo dziwny a okazalo sie ze ten doly oring jez to zwykly okragly czy sie nie myle??? a jesli chodzi o sklepy tego typu od od mojej miejscowosci to okolo 25 km no i jeszcze jedna sprawa fajnie by bylo wyciagnac wtrysk ale aura pogodowa mnie ogranicza .

-- Dodano 17 mar 2013 14:33:36 --

witam ponownie oringi na wtryskach wymienione i dalej to samo :cry2: z tym ze moja magistrala wtryskowa jest zupelnie inna niz pokazana przez kolege na fotkach w tym poscie moja nie dzieli sie na dwie czesci polaczona wezykiem gumowum tylko jest cala metalowa . Czy ktos z was ma tak samo? Wydaje mi sie ze wtryski nie sa calkowicie umieszczone w gniezdzie tylko poprostu wisza nad gniazdem na magistrali wtryskowej i wlasnie tamtedy ciagnie lewe powietrze. Zrobie fotki i wstawie . Mial z was ktos taki problem????

1534
1536
1535

Re: [B3.2] Lewe powietrze

PostNapisane: 18 mar 2013 23:12:50
przez JaGrab3
Jutro sprawdzę jak to jest u mnie.
Zakładam, że wykluczyłeś świst spod wkrętek/wężyków LPG?

Re: [B3.2] Lewe powietrze

PostNapisane: 18 mar 2013 23:15:32
przez RudeBoy
Kup sobie puszkę samostartu.
Odpal silnik i psikaj po kolei w podejrzane miejsca. Jak trafisz w nieszczelność moment zauważysz po pracy silnika.

Re: [B3.2] Lewe powietrze

PostNapisane: 19 mar 2013 14:18:15
przez skorpion81
Właśnie dzisiaj tak zrobiłem psikałem samo startem i owszem ciągnę lewe powietrze nadal, tylko okazało sie ze powietrze ciągnie pod kolektor ssący pryskajac samostartem z zewnetrznej jak i wewnetrznej strony kolektora ssacego nawet z duzej odleglosci wzrastaja obroty wiec nieszczelnosc musi byc znaczna. Sprawdziłem wszystkie wężyki podciśnieniowe, wymienione oringi pod wtryskami oraz wymieniona uszczelka na kolektorze ssącym itd. Teraz jestem na 99% pewny ze jest to uszczelka miedzy kolektorem ssącym a głowicą tam jest uszczelka metalowo plastikowa. Czy miął ktoś taka usterkę?

Re: [B3.2] Lewe powietrze

PostNapisane: 23 mar 2013 21:09:18
przez JaGrab3
patrzyłem u siebie, no i wtryski identycznie siedzą tak jak opisałeś, tak jakby była szpara pod nimi.

Re: [B3.2] Lewe powietrze

PostNapisane: 06 kwi 2013 22:32:21
przez skorpion81
Wracając do tematu usterka zostala zlokalizowana i usunieta okazalo sie ze byla to uszczelka pod kolektorem ssacym popekala uszczelka podczas zakladania instalacji gazowej wiec czasmi warto przypilnowac osobe zakladajacom gaz i zainwestowac pare groszy na nowe uszczelki !!! pozdrawiam :1: :1: autko super jezdzi tylko jeszcze LPG musze ustawic!!