Mam dziwny objaw... jak skrzynia jest na D i hamulec wcisniety to falują obroty trochę na postoju. Wystarczy zmienić na N i jest wszystko ok. ponowne włączenie na D powoduje przygasanie zarówno na lpg i benzynie... odpowiada za to jakiś czujnik???
Pomaga przeczyszczenie go. Odkreć go (dwa imbusy) i dokładnie przeczyść trzpień silniczka i gniazdo (wewnątrz przepustnicy) i zalej go naftą na jakieś 2h.Jeśli nie zlikwiduje to problemu , to przynajmniej powinno poprawić a wtedy będziesz wiedział , że to on.Druga sprawa to może być EGR...ale przy nim wywalało by Ci CE...
ja mam 2.0 ale obecnie "szykuje" szwagra frotę 3.2 v6 2001 r
-- Dodano 24 cze 2014 20:01:45 --
bylem u mechaniora podpiąć pod Techa. Kazałem sprawdzić EGR. Mowi ze czysty. Skasowal błedy ale po drodze do domu znow sie zaświecił "check"
Błędy to 0132 P1171 P0171 ------------- Na neutralu chodzi normalnie ( benzyna czy gaz bez znaczenia ) przełączę na P lub D z hamulcem i zaczyna się wariowanie obrotow i jakby wypadanie zapłonów bo się ksztusi... a ksztusząca się V6 ... nie przystoi..
P0132 Wysokie napięcie obwodu czujnika O2 (Bank 1 Czujnik 1) P1171 Układ paliwowy "niewyrabia" podczas przyspieszania P0171 - Mieszanka Zbyt uboga (Bank 1) (pewnie z powodu P0132 )
To tak z google tłumacza na szybko...Jak ktoś potrafi dokładniej to proszę o poprawienie...