Witamy !



REMONT SILNIKA 3.2V6

Re: REMONT SILNIKA 3.2V6

Postprzez marek230482 » 10 kwi 2019 08:03:55

jrzeuski napisał(a):Forum każdego samochodu tak ma, że jak dobrze się wczyta, to każdej wersji należy unikać :mrgreen:

hehehe dokładnie :)
dlatego warto mieć też swój rozum. Do interpretacji wszystkich forumowych mądrości. Ja bym w życiu starych szpilek nie wkręcił. A nawet jakbym w to uwierzył to ja już na jednej nie mam ori śrub. U mnie taki szybki bil poprzednio robił remont i czasu mu starczyło tylko na jedną głowicę :grin: ale za pewne szybko mu poszło.
Ja trzymam się serwisówki silnika.
Frota B 3.2V6 4x4 205KM
166 3.0V6 226KM
gtv 2,0TS 155KM
Brera 3,2V6 Q4 260KM
9-5 2.3 290KM
Avatar użytkownika
marek230482
Fanatyk Ekstremalny
Fanatyk Ekstremalny
 
Posty: 661
Dołączył(a): 23 gru 2018 19:42:42
Lokalizacja: Strzelin
Pochwały: 6
Województwo: Dolnośląskie
Samochód: Frontera B 3.2 V6 Long 1998-2004

Re: REMONT SILNIKA 3.2V6

Postprzez v1sua1 » 10 kwi 2019 16:53:35

przemekcrx napisał(a):Mam warsztat samochodowy i w 8 godzin nie zrobię takiego remontu nawet silnika 4 cylindrowego..
chyba że szlif głowic na kolanie tuby silikonu i uj niech się klent martwi ;)
Piszesz że szpilki się nie rwią poszukaj to było nie dawno jak się urwała :mrgreen:
Zrobiłem remont swojej 3.2 kilka lat temu, podważyłem kilka teorii ;) i tyle w temacie ..


Ja nie napisałem że ogarniesz to wszystko w 10godz. bo to niemożliwe, ale mając wszystkie graty, pomyte, porozkładane na ziemi i zrobione głowice to proszę cie 8 godz w dwie osoby to duużo czasu. I taki czysty przyjemnie się na stojaku składa ;)
Na stojaku składasz cały silnik wraz z jego wiązką i skrzyni ASB, na samochodzie zakładasz tylko pompę wspomagania i klimy z których nie trzeba nawet spuszczać płynów przy demontażu. Zakładasz pasek, podpinasz gumowe przewody potem zakładasz visco i zostaje dół, trochę gorszy dostęp jest do dwóch górnych śrub od skrzyni gdzie pod jedną z nich idzie mocowanie przewodów paliwowych.
Sylikon na duł i tak idzie między blok a misę tą dużą aluminiową, pod pompę oleju i CHYBA pod pompę wody fabrycznie jest tam przewidziany.
Nie wiem, nie będę szukał, ale przy odkręcaniu ori mogą się urwać bo naprawdę idą ciężko natomiast przy dokręcaniu musiałbyś ja naciąć do połowy aby urwać.

To jakie teorie podważyłeś ? tak z czystej ciekawości pytam.
v1sua1
Starszy Nowicjusz
Starszy Nowicjusz
 
Posty: 33
Dołączył(a): 10 paź 2015 09:31:51
Województwo: Podlaskie
Samochód: Frontera B 3.2 V6 Long 1998-2004

Re: REMONT SILNIKA 3.2V6

Postprzez marek230482 » 10 kwi 2019 20:00:45

v1sua1 napisał(a):To jakie teorie podważyłeś ? tak z czystej ciekawości pytam.
[/quote]

Wystarczy, że poczytasz forum :mrgreen: a powinieneś wiedzieć że warto czytać :grin:
Frota B 3.2V6 4x4 205KM
166 3.0V6 226KM
gtv 2,0TS 155KM
Brera 3,2V6 Q4 260KM
9-5 2.3 290KM
Avatar użytkownika
marek230482
Fanatyk Ekstremalny
Fanatyk Ekstremalny
 
Posty: 661
Dołączył(a): 23 gru 2018 19:42:42
Lokalizacja: Strzelin
Pochwały: 6
Województwo: Dolnośląskie
Samochód: Frontera B 3.2 V6 Long 1998-2004

Re: REMONT SILNIKA 3.2V6

Postprzez v1sua1 » 10 kwi 2019 21:59:32

marek230482 napisał(a):
v1sua1 napisał(a):To jakie teorie podważyłeś ? tak z czystej ciekawości pytam.


Wystarczy, że poczytasz forum :mrgreen: a powinieneś wiedzieć że warto czytać :grin:[/quote]
Pytanie kierowałem nie do Twojej osoby wiec...

Przez takie posty nie wnoszące nic rzeczowego do tematu jak Twoje nie chcę mi się wszystkiego czytać. I przez to pomimo temat ma aż 17 stron, przydatnych informacji w nim niewiele. Mówię o tym konkretnym przypadku ;)

Wydaje mi się że remont nie polega na tym aby kupić ori graty bo poprostu nas na to nie stać. I takie informację na czym można zaoszczędzić i będzie to jeździło są przydatne. Nawet jeżeli chodzi o pierścienie można zamówić komplet za 650zł doliczyć koszt przesyłki to 700zł. Można też założyć tak jak ja i nie tylko NPR i też jeździ co potwierdzam i wydać 300-400zł. Ja nikomu nic nie narzucam.
Tak samo z zestawem na ebay, powiedziałem Tobie a co z tym zrobisz to Twoja sprawa. Właśnie ludzie potrzebują takich informacji bo się narobią a za pare tyś km się to wysra ale w momencie kiedy to zakładali byli świadomi swojej decyzji i ryzyka.

Odnośnie śrub co się tak uparłeś, wkręciłbyś nową śrubę bez jakichkolwiek oznaczeń w miejsce gdzie była np 10.9 i to do głowicy. Tylko dlatego że jakich chińczyk napisał na stronie że pasuje ? Ty może tak ja już nie. Tak samo uszczelki które są dostępne u nas ajusa cały komplet(prawie cały), założysz pod głowicę z tego kompletu, czy od chińczyka z ebay czy też v-reinza która nie do końca pasuje(gdzieś kiedyś czytałem na forum)? Ja mówię że pasuje.
v1sua1
Starszy Nowicjusz
Starszy Nowicjusz
 
Posty: 33
Dołączył(a): 10 paź 2015 09:31:51
Województwo: Podlaskie
Samochód: Frontera B 3.2 V6 Long 1998-2004

Re: REMONT SILNIKA 3.2V6

Postprzez marek230482 » 11 kwi 2019 07:28:35

Przykro mi, że Twoje rady nie spotkały się z przyklaskiem. Z tego co piszesz jesteś mistrzem w tym fachu. Możliwe, że masz rację. Zmartwiło mnie to. Ja jednak postanowiłem to sprawdzić :grin: kto bogatemu zabroni dwa razy remont robić? :mrgreen:
Szkoda tylko, że nie chce Ci się czytać forum i zapoznać z dostępną tu wiedzą bo "a nóż" i Ty byś się czegoś dowiedział.
Frota B 3.2V6 4x4 205KM
166 3.0V6 226KM
gtv 2,0TS 155KM
Brera 3,2V6 Q4 260KM
9-5 2.3 290KM
Avatar użytkownika
marek230482
Fanatyk Ekstremalny
Fanatyk Ekstremalny
 
Posty: 661
Dołączył(a): 23 gru 2018 19:42:42
Lokalizacja: Strzelin
Pochwały: 6
Województwo: Dolnośląskie
Samochód: Frontera B 3.2 V6 Long 1998-2004

Re: REMONT SILNIKA 3.2V6

Postprzez v1sua1 » 11 kwi 2019 22:37:52

marek230482 napisał(a):Przykro mi, że Twoje rady nie spotkały się z przyklaskiem. Z tego co piszesz jesteś mistrzem w tym fachu. Możliwe, że masz rację. Zmartwiło mnie to. Ja jednak postanowiłem to sprawdzić :grin: kto bogatemu zabroni dwa razy remont robić? :mrgreen:
Szkoda tylko, że nie chce Ci się czytać forum i zapoznać z dostępną tu wiedzą bo "a nóż" i Ty byś się czegoś dowiedział.


Nie oczekiwałem na żadne przyklaski, nie jestem żadnym mistrzem a jeżeli mogę się podzielić swoją wiedzą na jakiś temat to to robię. Ty tylko krzyczysz "serwisówka" co dla mnie i dla kogoś nic sensownego nie mówi.

Jak byś był bogaty to byś strupa do remontu nie kupował. Owszem czytam to forum dłużej od Ciebie i bardzo szanuję osoby co wnoszą coś konkretnego do tematu, mają jakąś wiedzę i śledzę ich posty bo nawet mnie to interesuje. Ty dla mnie jesteś tylko kolejną osobą próbującą zwrócić na siebie uwagę co zaraz zamilknie i uzna że się wje...ła po uszy z tym samochodem.

Chylę tobie czoła jak za trzy lata będziesz dalej na tym forum... W tym tempie jak piszesz te posty to za trzy lata może będziesz ....... ;)

Odnośnie kolegi co tak za niego się wstawiłeś, mówił że podważył kilka teorii ale nie wspomniał że usunął swoje wszystkie posty w tym temacie, stąd było moje pytanie w jego kierunku i wcale nie po złości. Po prostu byłem i jestem ciekawy.

Składaj ten swój silnik bo jak na razie tylko przy kompie siedzisz... do zlotu możesz nie zdążyć ;) bywaj :boss:
v1sua1
Starszy Nowicjusz
Starszy Nowicjusz
 
Posty: 33
Dołączył(a): 10 paź 2015 09:31:51
Województwo: Podlaskie
Samochód: Frontera B 3.2 V6 Long 1998-2004

Re: REMONT SILNIKA 3.2V6

Postprzez tupek » 12 kwi 2019 07:39:06

Nie wiem po co ta awantura, jeżeli ktoś mądrzejszy kto zaprojektował silnik spalinowy podaje w jaki sposób należy go remontować i jakich części użyć.
Parę osób tak właśnie postępowało i silniki pracują.
Jedyne za co głowy nikt nie da sobie uciąć, to materiały z jakich są zrobione te elementy naprawcze.
U mnie działa LSD :)
Avatar użytkownika
tupek
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 1693
Obrazki: 12
Dołączył(a): 14 lut 2013 19:53:04
Lokalizacja: Dobruchna
Pochwały: 20
Województwo: Świętokrzyskie
Samochód: Frontera B 3.2 V6 Long 1998-2004

Re: REMONT SILNIKA 3.2V6

Postprzez marek230482 » 12 kwi 2019 08:08:56

O ile Twoje v1sua1 śmiałe teorie dotyczące silnika mogą być prawdziwe w pewnych wyodrębnionych przypadkach to z moją osobą Cię poniosło zdrowo :) spokojnie złożę, nagrody za czas nie dają. Ja na tym nie zarabiam. Jak się czapki podniosą po tych 10kkm to na pewno dam znać. Będzie to z pewnością szybciej niż prorokowany przez Ciebie dzień mojego zniknięcia :grin: nie chce mi się już reszty komentować :offtopic:
Dalej nie ma już co mędrkować o tych śrubach i uszczelkach, każdy potencjalny "czytacz" wyciągnie sobie wnioski z naszych wszystkich mądrości (i serwisówki bo grzech jej nie znać). Wówczas postąpi jak uważa za stosowne.
- wg serwisówki śruby trzeba dać nowe, ja też tak uważam a mam troszkę wiedzy i doświadczenia w tej materii (oczywiście absolutnie nie taką z jaką afiszuje się kolega v1sua1),
- v1sua1 zaleca wkładać stare śruby głowicy bo jego zdaniem nowe są badziewne. Czy ktoś z czytających ten wątek może to potwierdzić jeszcze? Podniosło mu głowice lub badał śruby? Tylko proszę się nie ośmieszać już z badaniem długości :mrgreen:
Ponieważ ludzi składających te silniki raczej nie brakuje, musiało się komuś jeszcze zdarzyć to o czym pisał v1sua1 i może teraz się wypowie?
A ja zrobię pomiar twardości kupionych śrub i starych. Nawet mam dwa rodzaje do wyboru bo na jednej głowicy miałem już inne śruby.
Frota B 3.2V6 4x4 205KM
166 3.0V6 226KM
gtv 2,0TS 155KM
Brera 3,2V6 Q4 260KM
9-5 2.3 290KM
Avatar użytkownika
marek230482
Fanatyk Ekstremalny
Fanatyk Ekstremalny
 
Posty: 661
Dołączył(a): 23 gru 2018 19:42:42
Lokalizacja: Strzelin
Pochwały: 6
Województwo: Dolnośląskie
Samochód: Frontera B 3.2 V6 Long 1998-2004

Re: REMONT SILNIKA 3.2V6

Postprzez jrzeuski » 12 kwi 2019 11:48:38

marek230482 napisał(a):- v1sua1 zaleca wkładać stare śruby głowicy bo jego zdaniem nowe są badziewne. Czy ktoś z czytających ten wątek może to potwierdzić jeszcze? Podniosło mu głowice lub badał śruby?
Co prawda nie 6VD1, ale złożyłem kilka VM41B (niesławne 2.5TDS) na starych śrubach. W dieslu ciśnienia jakby nieco większe niż w benzynach i nigdy głowic nie podniosło (a przypominam, że ten silnik ma na każdy cylinder osobną).
No mud, no fun
Frota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch
Vectra B kombi 2.5V6 170KM
Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition :twisted:

naprawy i motanie Frotek :arrow: SMS/PW/email/czat.
Avatar użytkownika
jrzeuski
Admin
Admin
 
Posty: 12020
Obrazki: 71
Dołączył(a): 18 mar 2008 10:25:22
Lokalizacja: Banino
Pochwały: 78
Województwo: Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.5TDS Long 1996-1998

Re: REMONT SILNIKA 3.2V6

Postprzez marek230482 » 12 kwi 2019 12:47:02

Chodziło mi o podniesienie na nowych śrubach (zamiennikach). Ale Twoje info też jest przydatne.
Frota B 3.2V6 4x4 205KM
166 3.0V6 226KM
gtv 2,0TS 155KM
Brera 3,2V6 Q4 260KM
9-5 2.3 290KM
Avatar użytkownika
marek230482
Fanatyk Ekstremalny
Fanatyk Ekstremalny
 
Posty: 661
Dołączył(a): 23 gru 2018 19:42:42
Lokalizacja: Strzelin
Pochwały: 6
Województwo: Dolnośląskie
Samochód: Frontera B 3.2 V6 Long 1998-2004

Re: REMONT SILNIKA 3.2V6

Postprzez tupek » 17 kwi 2019 18:44:04

Jak tam postępy ze składaniem?
Bo moja frota od początku wciąga płyn a wycieku nie ma, wiec sie zastanawiałem ostatnio czy warto szukać przyczyny.
Dodam że ze spalaniem oleju nie mam problemu wiec w grę wchodziło by tylko sprawdzenie góry.
U mnie działa LSD :)
Avatar użytkownika
tupek
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 1693
Obrazki: 12
Dołączył(a): 14 lut 2013 19:53:04
Lokalizacja: Dobruchna
Pochwały: 20
Województwo: Świętokrzyskie
Samochód: Frontera B 3.2 V6 Long 1998-2004

Re: REMONT SILNIKA 3.2V6

Postprzez marek230482 » 18 kwi 2019 08:12:21

Skręcam sobie powoli wieczorkami :) ale musiałem pogrzebać też w saabie 9-5 bo focha strzelił i przyczepę modyfikuję :grin: tak więc do frotki tak nie za często podchodzę :)
Zrób test CO2 i będziesz wiedział
Frota B 3.2V6 4x4 205KM
166 3.0V6 226KM
gtv 2,0TS 155KM
Brera 3,2V6 Q4 260KM
9-5 2.3 290KM
Avatar użytkownika
marek230482
Fanatyk Ekstremalny
Fanatyk Ekstremalny
 
Posty: 661
Dołączył(a): 23 gru 2018 19:42:42
Lokalizacja: Strzelin
Pochwały: 6
Województwo: Dolnośląskie
Samochód: Frontera B 3.2 V6 Long 1998-2004

Re: REMONT SILNIKA 3.2V6

Postprzez tupek » 18 kwi 2019 17:00:18

Test zrobiłem i nic a nic nie wyszło.

Też przygotowuję się do sezonu, i udało mi się zamontować 3 wentylatorki na radiatorze lodówki i jeden na kratce.
Zamontowałem amperomierz i woltomierz i termometr aby mieć wgląd na temperaturę w lodówce.
Obrazek
Jeszcze tylko parę gniazdek ładowania telefonów i tabletów zamontuje i instalację we frocię puszczę tylko do obsługi przyczepy.
Ja to się nie mogę doczekać sezonu :D

-- 18 kwi 2019 19:18:42 --

Znalazłem filmik który najbardziej pasuje do moich objawów.
https://www.youtube.com/watch?v=jSpRFV21e7M
U mnie działa LSD :)
Avatar użytkownika
tupek
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 1693
Obrazki: 12
Dołączył(a): 14 lut 2013 19:53:04
Lokalizacja: Dobruchna
Pochwały: 20
Województwo: Świętokrzyskie
Samochód: Frontera B 3.2 V6 Long 1998-2004

Re: REMONT SILNIKA 3.2V6

Postprzez marek230482 » 18 kwi 2019 19:28:19

Najbardziej pasuje w sensie że masz to samo czy podejrzewasz to samo? Oglądałem już wcześniej ten i wiele innych filmików :boss: jak jeszcze odprawiałem modły przed zdjęciem czapek :)
Na filmie głowica jest do wymiany. Nawet nie do remontu. Pęknięta jest. Zdejmij kolektor i też podłącz kompresor. Taki korek powinieneś mieć z testem CO2. Jak nie to kupisz go osobno. Albo kup nowy korek chłodnicy a w starym zrób otwór i zamontuj złączkę.
Jesteś na stówę pewien, że nie masz gdzieś wycieku?
Frota B 3.2V6 4x4 205KM
166 3.0V6 226KM
gtv 2,0TS 155KM
Brera 3,2V6 Q4 260KM
9-5 2.3 290KM
Avatar użytkownika
marek230482
Fanatyk Ekstremalny
Fanatyk Ekstremalny
 
Posty: 661
Dołączył(a): 23 gru 2018 19:42:42
Lokalizacja: Strzelin
Pochwały: 6
Województwo: Dolnośląskie
Samochód: Frontera B 3.2 V6 Long 1998-2004

Re: REMONT SILNIKA 3.2V6

Postprzez tupek » 18 kwi 2019 21:44:50

Prawie od 2 lat mi ubywa - czasami wolniej , a czasami szybciej.
Sprawdzam pod samochodem, nad silnikiem, z boku, na ciepłym , na zimnym w zimę i lato.
I niby na łączeniu przewodów od nagrzewnicy z parownikiem wcześniej pojawiał się płyn , to po dokręceniu cybantów nic nie widzę.
Może odparowuje bo te przewody są praktycznie nad wydechem.
Na ciepłym jest stan, a po ostygnięciu wyciąga ze zbiorniczka.
Pod nogami kierowcy jest mokro , ale to woda bo po sprawdzeniu organoleptycznie nie wyczuwam słodkości.
Chyba jedynym sposobem będzie właśnie skopiowanie tego co na filmie.
U mnie działa LSD :)
Avatar użytkownika
tupek
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 1693
Obrazki: 12
Dołączył(a): 14 lut 2013 19:53:04
Lokalizacja: Dobruchna
Pochwały: 20
Województwo: Świętokrzyskie
Samochód: Frontera B 3.2 V6 Long 1998-2004

Re: REMONT SILNIKA 3.2V6

Postprzez marek230482 » 04 wrz 2020 14:04:47

Jak obiecałem, że napiszę to piszę. Po jakimś tam czasie (w sumie nie zapisałem przebiegu) temperatura znowu skoczyła i test CO2 wyszedł pozytywny. Po burzliwej walce z samym sobą zdecydowałem to zrobić i "spróbować" polubić się z tym autem. Wczoraj odebrałem głowice po teście i planowaniu. Diagnoza - nieprzyleganie jednej uszczelki. Tak wiec wygląda na to, że faktycznie części z ebay są do :dupa:
Teraz złożę wszystko na rainz`u. Udało mi się wszystkie śruby i uszczelki tej firmy skompletować.
Frota B 3.2V6 4x4 205KM
166 3.0V6 226KM
gtv 2,0TS 155KM
Brera 3,2V6 Q4 260KM
9-5 2.3 290KM
Avatar użytkownika
marek230482
Fanatyk Ekstremalny
Fanatyk Ekstremalny
 
Posty: 661
Dołączył(a): 23 gru 2018 19:42:42
Lokalizacja: Strzelin
Pochwały: 6
Województwo: Dolnośląskie
Samochód: Frontera B 3.2 V6 Long 1998-2004

Re: REMONT SILNIKA 3.2V6

Postprzez rob38 » 04 wrz 2020 14:47:47

Jak na to wpadli, że jedna uszczelka nie przylegała?Niekoniecznie uszczelka do bani, może niedokładnie splanowana głowica, używałeś nowych śrub?
rob38
Bywalec
Bywalec
 
Posty: 100
Obrazki: 7
Dołączył(a): 08 lut 2018 11:45:28
Województwo: Zachodniopomorskie
Samochód: Frontera B 3.2 V6 Long 1998-2004

Re: REMONT SILNIKA 3.2V6

Postprzez marek230482 » 04 wrz 2020 16:47:35

Wszystko w tym wątku jest napisane :)
Silnik został złożony na nowych wszystkich częściach z hamerykańskiego zestawu (śruby, uszczelki itd). Gość z firmy, od której odbierałem głowicę powiedział, że było widać gdzie uszczelka nie przylegała i był przedmuch. Hipoteza, że głowica była źle splanowana jest raczej mało prawdopodobna.... obstawiam jednak kiepską jakość śrub. Ewentualnie uszczelki. Tak więc mało sympatyczny kolega z postów wcześniej miał rację co do podniesienia głowic.
Frota B 3.2V6 4x4 205KM
166 3.0V6 226KM
gtv 2,0TS 155KM
Brera 3,2V6 Q4 260KM
9-5 2.3 290KM
Avatar użytkownika
marek230482
Fanatyk Ekstremalny
Fanatyk Ekstremalny
 
Posty: 661
Dołączył(a): 23 gru 2018 19:42:42
Lokalizacja: Strzelin
Pochwały: 6
Województwo: Dolnośląskie
Samochód: Frontera B 3.2 V6 Long 1998-2004

Re: REMONT SILNIKA 3.2V6

Postprzez rob38 » 04 wrz 2020 22:04:26

Śledzę twoje zmagania z silnikiem od dłuższego czasu, sam zresztą poleciłem ci zakup testu co2, tyle że już dokładnie nie pamiętałem szczegółów naprawy. Dopytuję , ponieważ choć nie jestem zawodowcem, to kilka silników zrobiłem, włącznie z naprawami po zatarciu. Robiłem i diesle i benzyny i zawsze dawsłem stare śruby i zawsze było ok, natomiast twój przypadek daje do myślenia i pojawia się pewna niepewność co do powodzenia moich przyszłych napraw. Wygląda na to ,że kiepska jakość śrub, lub ( nie bierz tego do siebie) błąd ludzki przy dociąganiu szpilek, tak czy inaczej współczuję-nic nie wkurza bardziej niż konieczność robienia tej samej naprawy.
rob38
Bywalec
Bywalec
 
Posty: 100
Obrazki: 7
Dołączył(a): 08 lut 2018 11:45:28
Województwo: Zachodniopomorskie
Samochód: Frontera B 3.2 V6 Long 1998-2004

Re: REMONT SILNIKA 3.2V6

Postprzez marek230482 » 05 wrz 2020 14:43:25

Też nie jestem zawodowcem i tak jak pisałem, też nie jeden remont robiłem. Zawsze zgodnie ze sztuką i na nowych częściach - najtańszych ale nowych. Nigdy nie było problemu. Tu powstał. Śruby zmienić i tak musiałem bo jedna strzeliła. Błąd ludzki zawsze może mieć miejsce ale czy tym razem byłby to aż taki zbieg okoliczności?
Frota B 3.2V6 4x4 205KM
166 3.0V6 226KM
gtv 2,0TS 155KM
Brera 3,2V6 Q4 260KM
9-5 2.3 290KM
Avatar użytkownika
marek230482
Fanatyk Ekstremalny
Fanatyk Ekstremalny
 
Posty: 661
Dołączył(a): 23 gru 2018 19:42:42
Lokalizacja: Strzelin
Pochwały: 6
Województwo: Dolnośląskie
Samochód: Frontera B 3.2 V6 Long 1998-2004

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do 3.2v6



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron