Witamy ! |
---|
|
Sokol82 napisał(a):Kurczę, to sam już nie wiem.Przyglądałem się zgarniającemu i wydaje się odpowieni.Ma rant.Ale jak mówisz że są lipne to szkoda by było składać silnik.
v1sua1 napisał(a):Sokol82 napisał(a):Kurczę, to sam już nie wiem.Przyglądałem się zgarniającemu i wydaje się odpowieni.Ma rant.Ale jak mówisz że są lipne to szkoda by było składać silnik.
Szpilki jak nie zniszczone to daj stare ori. lepsze te niż nowe niewiadomego pochodzenia.
marek230482 napisał(a):v1sua1 napisał(a):Sokol82 napisał(a):Kurczę, to sam już nie wiem.Przyglądałem się zgarniającemu i wydaje się odpowieni.Ma rant.Ale jak mówisz że są lipne to szkoda by było składać silnik.
Szpilki jak nie zniszczone to daj stare ori. lepsze te niż nowe niewiadomego pochodzenia.
Proszę, nie afiszuj się z takimi zabobonami. Potem jest powielanie takich bzdur.
Dostępność części w Polsce jest nędzna. Sprawdzałem kilka źródeł polecanych tu na forum to koszt części (uszczelki, śruby) to kosmos. Z eBay można to ściągnąć za na prawdę niewielkie pieniądze (u nas części do fiata bywają wyższe).
Nie ma sensu kombinować. Nie bagatelizowałbym tego bo poza uszczelkami UPG i śrubami jest jeszcze kupa innych uszczelek i rozrząd - robocie nie wspomnę. Chyba, że ktoś lubi ćwiczyć po parę razy tą samą czynność
marek230482 napisał(a):Kolego sympatyczny. A przeszło Ci przez myśl kiedykolwiek, że różnice między nową a starą szpilką/śrubą to nie tylko mm na gabarycie? Zwłaszcza, że długość akurat nie ma znaczenia. skoro już te szpilki tak wnikliwie "obadałeś" to przynajmniej podaj namiar na to laboratorium pomiarowe Czy ja się afiszuję? Nie. Ja się pewnie na niczym nie znam. Piekarz jestem. A że w tej chwili właśnie mam rozkręcone 6Vd1 to zapewne czysty przypadek. Ot dotarłem do tłoków szukając bezpiecznika..... taki mój debiut
marek230482 napisał(a): Z eBay można to ściągnąć za na prawdę niewielkie pieniądze (u nas części do fiata bywają wyższe).
v1sua1 napisał(a):Sokol82 napisał(a):Kurczę, to sam już nie wiem.Przyglądałem się zgarniającemu i wydaje się odpowieni.Ma rant.Ale jak mówisz że są lipne to szkoda by było składać silnik.
Chłopie nie baw się w żadne dorabianie pierścieni chyba że masz sporo siana. Kup nominał NPR i będzie to jeździło, oczywiście jak szczeliny w tłokach nie są wyklepane a dam se rękę obciąć że nie są.
Uszczelki pod głowicę victor reinz (bo tylko takie u nas w PL są dostępne w normalnej cenie) dokręć 80 niuta bo 64 czy tam 67 na finish to mało.
Szpilki jak nie zniszczone to daj stare ori. lepsze te niż nowe niewiadomego pochodzenia.
Powodzenia w remoncie!!!
przemekcrx napisał(a):Te nowe pierscienie możesz sobie w wsadzić
marek230482 napisał(a):Na pewno dam znać jak plastelinowe szpilki mi puszczą chyba że już komuś puściły???
Odnośnie dekli na wałki to jest oczywiste, że wkleja się na sylikon bo one nie mają żadnych uszczelek. Krzyż na drogę temu co je zmontował bez sylikonu.
przemekcrx napisał(a):Chwale bo pewnie mam dłużej frote niż ty
I zrobiłem lepiej niż ty.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość