Witamy !



REMONT SILNIKA 3.2V6

Re: REMONT SILNIKA 3.2V6

Postprzez NYGA » 06 mar 2015 22:16:44

adrianee36 napisał(a):motul 15W50 kosztuje okolo 120zł za 5L wiec to nie majatek


Na codzień zajmuje się mechaniką motocyklową w której przoduje Motul i uwież mi że na dzień dzisiejszy nie ma bardziej podrabianego oleju w polsce jak marka motul :D
Avatar użytkownika
NYGA
Zaglądacz
Zaglądacz
 
Posty: 59
Obrazki: 9
Dołączył(a): 05 lis 2014 23:41:28
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: REMONT SILNIKA 3.2V6

Postprzez szymon.ha » 06 mar 2015 22:42:05

To jakiś nie jest podrabiany? Bo kto co nie napiszę to każdy podrabiany najbardziej, jeszcze trochę to strach na kujawskim będzie smażyć... :D
Avatar użytkownika
szymon.ha
Diler
 
Posty: 3515
Obrazki: 2
Dołączył(a): 08 mar 2009 23:03:38
Pochwały: 16
Województwo: Pomorskie
Samochód: Frontera B 3.2 V6 Long 1998-2004

Re: REMONT SILNIKA 3.2V6

Postprzez NYGA » 06 mar 2015 22:46:48

Myślę że są nie podrabiane, ale kto to wie może tak a może nie :D
Najpewniej kupować olej za granicą np. w niemczech...

-- 06 mar 2015 23:48:41 --

Nie zrozum mnie źle ja nie kozakuje lecz przekazuje to co słyszę od ludzi ...
Avatar użytkownika
NYGA
Zaglądacz
Zaglądacz
 
Posty: 59
Obrazki: 9
Dołączył(a): 05 lis 2014 23:41:28
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: REMONT SILNIKA 3.2V6

Postprzez adrianee36 » 06 mar 2015 22:50:44

A ja słyszałem ze najbardziej to Mobila podrabiaja... :shock: no fakt szymon zaraz strache bedzie kotlety smarzyc bo kujawskiego podrobią ... :mrgreen:
Avatar użytkownika
adrianee36
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 3030
Obrazki: 3
Dołączył(a): 24 lis 2010 21:36:46
Lokalizacja: chełmek
Pochwały: 9
Województwo: Małopolskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: REMONT SILNIKA 3.2V6

Postprzez RudeBoy » 06 mar 2015 22:58:02

lałem Mobila dawno temu powiedział mi kumpel że syf podrabiany.
Zacząłem lać Motula... :-|
Grzechu

I would rather push my Land Rover than drive a jeep
jest Land Rover Discovery II Td5 - miłość przyjdzie z czasem
była Frontera B Sport 2.2dti - lift 3" + BL 1" BFG MT KM2 32", stal, winch, osłony i inne fanty
Avatar użytkownika
RudeBoy
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 7357
Obrazki: 21
Dołączył(a): 17 kwi 2011 00:58:19
Pochwały: 91
Województwo: Małopolskie
Samochód: zbłądziłem - mam inny pojazd

Re: REMONT SILNIKA 3.2V6

Postprzez drech » 06 mar 2015 23:54:01

NYGA napisał(a):pierścienie
http://allegro.pl/pierscienie-tlokowe-o ... 31912.html
panewki
http://allegro.pl/panewki-korbowodowe-i ... 79739.html

to nie jest moje źródło zakupów to tylko przykład...


To nie są pierścienie do tego silnika. Tłok w silniku frontery jest inny niż w montereyu a/trooperze II.
Regulacja luzów zaworowych polega na doborze płytek o właściwej grubości, więc też jestem ciekawy jak chcesz to sam ogarnąć.
Opinia większości nie jest równoznaczna z prawdą.
drech
Podszyszkownik
Podszyszkownik
 
Posty: 1033
Obrazki: 2
Dołączył(a): 30 paź 2011 18:04:25
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 19
Województwo: Lubelskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: REMONT SILNIKA 3.2V6

Postprzez NYGA » 07 mar 2015 00:07:55

drech napisał(a):
NYGA napisał(a):pierścienie
http://allegro.pl/pierscienie-tlokowe-o ... 31912.html
panewki
http://allegro.pl/panewki-korbowodowe-i ... 79739.html

to nie jest moje źródło zakupów to tylko przykład...


To nie są pierścienie do tego silnika. Tłok w silniku frontery jest inny niż w montereyu a/trooperze II.
Regulacja luzów zaworowych polega na doborze płytek o właściwej grubości, więc też jestem ciekawy jak chcesz to sam ogarnąć.


Chyba nie przeczytałeś dokładnie tego co napisałem, to przykładowe oferty oraz ceny.Ja mam z innego źródła i mam na gra
ty spory upust, części dobrane wg. katalogu do Opla Frontery 3.2 V6 DOHC 2001r.Co do płytek to mam dojście do lasera, płaszczyźniarek itp.tym się nie martwie.
Avatar użytkownika
NYGA
Zaglądacz
Zaglądacz
 
Posty: 59
Obrazki: 9
Dołączył(a): 05 lis 2014 23:41:28
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: REMONT SILNIKA 3.2V6

Postprzez drech » 07 mar 2015 00:17:06

Przeczytałem bardzo dokładnie. Napisałeś, że to nie jest ŹRÓDŁO Twoich zakupów. Tak po Twojemu, to równie dobrze mogłeś wrzucić link do pierścieni od passata w tedeiku jako przykład. Jak masz graty i dostęp do płaszczyźniarki, to rób! Po co pytasz? Chcesz błogosławieństwo?
A, sorry, umknęła mi istota zagadnienia. Da się zrobić remont na założonym silniku, ale trzeba tyle rzeczy wyjąć, że chyba bardziej opłaca się wyjąć silnik w kawałkach. Na pewno trzeba zwalić przedni most żeby się dostać do miski. Być może uda się wyjąć wał korbowy odkręcając samą obudowę pompy oleju i przeciskając się między skrzynią a silnikiem żeby odkręcić koło zamachowe. Chyba że zakładasz wyjęcie skrzyni, ale prościej jest wyjąć silnik. Głowice zejdą, lewa po zdjęciu serwa
Opinia większości nie jest równoznaczna z prawdą.
drech
Podszyszkownik
Podszyszkownik
 
Posty: 1033
Obrazki: 2
Dołączył(a): 30 paź 2011 18:04:25
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 19
Województwo: Lubelskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: REMONT SILNIKA 3.2V6

Postprzez NYGA » 07 mar 2015 01:11:12

drech napisał(a):Przeczytałem bardzo dokładnie. Napisałeś, że to nie jest ŹRÓDŁO Twoich zakupów. Tak po Twojemu, to równie dobrze mogłeś wrzucić link do pierścieni od passata w tedeiku jako przykład. Jak masz graty i dostęp do płaszczyźniarki, to rób! Po co pytasz? Chcesz błogosławieństwo?
A, sorry, umknęła mi istota zagadnienia. Da się zrobić remont na założonym silniku, ale trzeba tyle rzeczy wyjąć, że chyba bardziej opłaca się wyjąć silnik w kawałkach. Na pewno trzeba zwalić przedni most żeby się dostać do miski. Być może uda się wyjąć wał korbowy odkręcając samą obudowę pompy oleju i przeciskając się między skrzynią a silnikiem żeby odkręcić koło zamachowe. Chyba że zakładasz wyjęcie skrzyni, ale prościej jest wyjąć silnik. Głowice zejdą, lewa po zdjęciu serwa


Z tego co mi wiadomo silnik starszego i nowszego typu różni się tylko górą DOHC lub SOHC.Co do bloku jest wszystko to samo czy to isuzu czy opel byle oznaczenie miał 6VD1.Nawet 3.5 ma te same pierścienie tylko wykorbienie inne i denka tłoków.Cylindry i blok jest we wszystkich ten sam.
Więc śmię twierdzić że PIERŚCIENIE Z LINKU PASUJĄ! i nie podałem linku do pierścieni od passata lecz do właściwych.
Pytam, bo po to jest forum, może ktoś przerabiał temat i coś istotnego podpowie, ale nie lepiej mnie zrównać z ziemią bo co to za pomysł żeby silnik remontować :shock:
Mogłeś zacząć swoją wypowiedź od istota zagadnienia bo dalej już jest na temat :D
Rozmawiałem z Sebolem i mówił że trzeba tylko opuścić przedni most, nie rozumiem tylko po co wyciągać wał korbowy???Do wymiany pierścieni czy nawet panewek wyciągać wał???Możesz rozwinąć swoją wypowiedź co do wału...bo pierwszy raz słyszę że do wymiany pierścieni czy panewek demontuje się wał a już trochę lat żyje na tym świecie :D Silnik już był zmieniany w tym samochodzie i nigdy więcej się tego nie tykam, prze..bana robota.
Chodzi mi tutaj o proste wskazówki typu, "żeby odkręcić miskę trzeba opuścić most" szukam ułatwienia oraz zwyczanych podpowiedzi.Może ktoś się wypowie kto wymienił same gumki zaworowe i w jakim stopniu to pomogło i czy nastąpiła jakaś zmiana co do apetytu na olej.

-- 07 mar 2015 02:25:17 --

Jeszcze proszę dla udowodnienia mojej pewnie złej wiedzy, proszę zerknąć na link i porównać średnicę tłoka oraz opisu na aukcji :dyskusja:
http://www.autocentrum.pl/dane-technicz ... 2000-2004/

-- 07 mar 2015 02:28:59 --

No i jeszcze to:
http://www.auto-data.net/pl/?f=editCar&car_id=15941

-- 07 mar 2015 02:39:49 --

Wiem co robie i wiem co mówie w przeciwnym razie nie zabierał bym nawet głosu tylko siedział skulony jak zbity pies.Szanuje Twój czas i Twoją osobę więc proszę o to samo.Konkretne wypowiedzi a nie nabijanie sobie licznika :D Czekam z niecierpliwością na wypowiedzi osób które to robiły w praktyce a nie bujają w obłokach i piszą żeby pisać.

-- 07 mar 2015 03:02:17 --

Jeszcze jedna istota zagadnienia chce ten silnik przywrócić do formy ponieważ planuje docelowo zamontować tam kompresor eaton m62.Proszę narazie tego nie brać do siebie bo znów powstanie :killer: ale taki mam plan, oraz mogę podpowiedzieć że za oceanem w te silniki pakują takie rzeczy i nie jest to wcale żadna nowość.Do jednego auta już mam wbity bez żadnych większych przeróbek - dolot, wylot, wtryski, soft i jest to w fazie testowej.Jako że jest to cabriolet i szkoda mi go używać po za sezonem stoi w garażu i czeka na słoneczko.
Moc fabryczna 174 KM
Hamowanie przed 179 KM
Hamowanie po 248 KM
Dodam tylko że w lato będzie ostro testowany czytaj katowany bo silnik do niego to jedyne 600 - 800 pln. - cena tak niska bo bezawaryjny :D
Aaa zapomniałem jeszcze dodać że wałeczki od Świątka siedzą dość agresywne, nie chciałem maksymalnych bo kultura pracy na jałowym by była kiepska.
Avatar użytkownika
NYGA
Zaglądacz
Zaglądacz
 
Posty: 59
Obrazki: 9
Dołączył(a): 05 lis 2014 23:41:28
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: REMONT SILNIKA 3.2V6

Postprzez cinek1983059 » 07 mar 2015 07:21:47

wyciągasz wał chociaż by po to aby dać go do szlifu, skoro panewki wymieniasz to słusznym by było zrobić komplet czyli razem z wałem.po co wogule robisz ten remont ze względu na nadmierne zużycie oleju, czy mocy nie ma, bo nie doczytałem.jeżeli tylko po to żeby ograniczyć apetyt na olej to wymień uszczelniacze zaworowe , pierścienie i szlif głowic, skoro wału nie chce ci się wyciągać.pamietaj tylko że jak zrobisz górę na tip top to moment poleci dół.
3.2 V6 GTS, simex 37", lift bliżej nieokreślony, mosty patrol k260, snorkel, zderzaki stal, winch

EKIPA ŚLĄSKA
Avatar użytkownika
cinek1983059
Podszyszkownik
Podszyszkownik
 
Posty: 1203
Obrazki: 35
Dołączył(a): 26 lut 2013 11:48:21
Lokalizacja: Będzin
Pochwały: 5
Województwo: Śląskie
Samochód: Frontera A 2.0i Sport 1991-1995

Re: REMONT SILNIKA 3.2V6

Postprzez NYGA » 07 mar 2015 10:09:07

cinek1983059 napisał(a):wyciągasz wał chociaż by po to aby dać go do szlifu, skoro panewki wymieniasz to słusznym by było zrobić komplet czyli razem z wałem.po co wogule robisz ten remont ze względu na nadmierne zużycie oleju, czy mocy nie ma, bo nie doczytałem.jeżeli tylko po to żeby ograniczyć apetyt na olej to wymień uszczelniacze zaworowe , pierścienie i szlif głowic, skoro wału nie chce ci się wyciągać.pamietaj tylko że jak zrobisz górę na tip top to moment poleci dół.


Z wałem i panewkami pewnie wszystko OK, prucz brania oleju nic się z tym silnikiem nie dzieje.Nie hamowałem go ale moc raczej jest słuszna.Chyba na razie zdecyduje się na wymianę gumek bez zwalania głowic i regulacje luzów zaworowych zobaczymy jakie będą rezultaty.
Avatar użytkownika
NYGA
Zaglądacz
Zaglądacz
 
Posty: 59
Obrazki: 9
Dołączył(a): 05 lis 2014 23:41:28
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: REMONT SILNIKA 3.2V6

Postprzez przemekcrx » 07 mar 2015 11:33:30

Jeśli masz luz na prowadnicach zaworowych to szkoda roboty czasu i pieniędzy...
Jeśli to by były gumki to po odpaleniu porannym zadymił by na niebiesko , a zapewne tak się nie dzieje
Frota 3.2 V6
Avatar użytkownika
przemekcrx
Szyszkownik
Szyszkownik
 
Posty: 1443
Obrazki: 1
Dołączył(a): 29 lip 2009 19:22:40
Lokalizacja: poland
Pochwały: 7
Województwo: nie mieszkam w Polsce
Samochód: Frontera B 3.2 V6 Long 1998-2004

Re: REMONT SILNIKA 3.2V6

Postprzez ali » 07 mar 2015 11:36:56

nowe panewki bez szlifu wału, nowe pierścionki bez szlifu bloku,nowe uszczelniacze bez zrobienia prowadnic...........
Poza tym daj lynk do tego kompletu uszczelek bo cena wydaje mi się super okazyjna lub niepradopodobna.
Avatar użytkownika
ali
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 3672
Obrazki: 2
Dołączył(a): 05 lis 2012 17:31:11
Lokalizacja: KMY
Pochwały: 16
Województwo: Małopolskie
Samochód: Frontera B 2.2DTI Long 1998-2004

Re: REMONT SILNIKA 3.2V6

Postprzez drech » 07 mar 2015 12:26:11

NYGA napisał(a):Z tego co mi wiadomo silnik starszego i nowszego typu różni się tylko górą DOHC lub SOHC.Co do bloku jest wszystko to samo czy to isuzu czy opel byle oznaczenie miał 6VD1.Nawet 3.5 ma te same pierścienie tylko wykorbienie inne i denka tłoków.Cylindry i blok jest we wszystkich ten sam.

Ja Ci napisałem jak jest. Skoro wiesz lepiej, to rób po swojemu.
NYGA napisał(a):Więc śmię twierdzić że PIERŚCIENIE Z LINKU PASUJĄ! i nie podałem linku do pierścieni od passata lecz do właściwych.

j/w
NYGA napisał(a):Pytam, bo po to jest forum, może ktoś przerabiał temat i coś istotnego podpowie, ale nie lepiej mnie zrównać z ziemią bo co to za pomysł żeby silnik remontować :shock:
Mogłeś zacząć swoją wypowiedź od istota zagadnienia bo dalej już jest na temat :D

Robiłem kapitalkę i uważam, że jest to jedyna słuszna droga tylko mało ekonomiczna.
NYGA napisał(a):Rozmawiałem z Sebolem i mówił że trzeba tylko opuścić przedni most, nie rozumiem tylko po co wyciągać wał korbowy???Do wymiany pierścieni czy nawet panewek wyciągać wał???Możesz rozwinąć swoją wypowiedź co do wału...bo pierwszy raz słyszę że do wymiany pierścieni czy panewek demontuje się wał a już trochę lat żyje na tym świecie :D

Słowa klucz: "panewka główna", "panewka korbowodowa". Nie będę rozwijał tematu, przecież wszystko wiesz. Ja już żyję parę lat i wciąż się uczę czegoś nowego.
NYGA napisał(a):Silnik już był zmieniany w tym samochodzie i nigdy więcej się tego nie tykam, prze..bana robota.

Zmieniłeś silnik nie zaglądając do niego??? :1: Pewnie był w idealnym stanie :mrgreen:

NYGA napisał(a):Chodzi mi tutaj o proste wskazówki typu, "żeby odkręcić miskę trzeba opuścić most" szukam ułatwienia oraz zwyczanych podpowiedzi.Może ktoś się wypowie kto wymienił same gumki zaworowe i w jakim stopniu to pomogło i czy nastąpiła jakaś zmiana co do apetytu na olej.

Nie ma prostych rozwiązań.
NYGA napisał(a):-- 07 mar 2015 02:25:17 --

Jeszcze proszę dla udowodnienia mojej pewnie złej wiedzy, proszę zerknąć na link i porównać średnicę tłoka oraz opisu na aukcji :dyskusja:
http://www.autocentrum.pl/dane-technicz ... 2000-2004/

-- 07 mar 2015 02:28:59 --

No i jeszcze to:
http://www.auto-data.net/pl/?f=editCar&car_id=15941

Nie czuję potrzeby udowadniania Ci czegokolwiek. Polska to wolny kraj i każdy robi co mu się podoba.
NYGA napisał(a):-- 07 mar 2015 02:39:49 --

Wiem co robie i wiem co mówie w przeciwnym razie nie zabierał bym nawet głosu tylko siedział skulony jak zbity pies.Szanuje Twój czas i Twoją osobę więc proszę o to samo.Konkretne wypowiedzi a nie nabijanie sobie licznika :D Czekam z niecierpliwością na wypowiedzi osób które to robiły w praktyce a nie bujają w obłokach i piszą żeby pisać.

Nie zwykłem dużo pisać. Nie jestem tak próżny żeby oceniać siebie czy kogokolwiek innego na podstawie licznika postów.
Opinia większości nie jest równoznaczna z prawdą.
drech
Podszyszkownik
Podszyszkownik
 
Posty: 1033
Obrazki: 2
Dołączył(a): 30 paź 2011 18:04:25
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 19
Województwo: Lubelskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: REMONT SILNIKA 3.2V6

Postprzez NYGA » 07 mar 2015 13:39:18

ali napisał(a):nowe panewki bez szlifu wału, nowe pierścionki bez szlifu bloku,nowe uszczelniacze bez zrobienia prowadnic...........
Poza tym daj lynk do tego kompletu uszczelek bo cena wydaje mi się super okazyjna lub niepradopodobna.


Linku niestety nie dam bo ja nie zaopatruje się przez internet, wole widzieć, dotknąć, polizać, powąchać część którą kupuje :D Mam upusty w intercars, gordon i autopartner ale tam nie wiedzą że taki samochód istnieje :D Części załatwia mi kumpel który ma podpisaną umowę na obrót 7k.w miesiącu z jakąś dużą firmą także i jemu to na rękę bo mu nabijam licznik jak coś biorę a on w zamian ma spore upusty.Uszczelki na bank firmy AJUSA on sam się zdziwił że taka cena ale cóż nie będę walczył o to że za mała :D Człowiek żyje w poj...nym kraju to musi bulić:
Proszę zobaczcie kilka przykładów cen za oceanem:

Uszczelki pokrywy zaworów
http://www.ebay.pl/itm/98-04-Honda-Acur ... 5d44a03e9d

Zawory
http://www.ebay.pl/itm/94-97-HONDA-3165 ... 5d48caa7f7

Uszelki pod głowicę
http://www.ebay.pl/itm/92-97-ISUZU-Troo ... 1c4f384bc6

Panewki
http://www.ebay.pl/itm/92-04-Isuzu-Amig ... 5417e499a4

Szpilki głowicy
http://www.ebay.pl/itm/98-04-Isuzu-Rode ... 460ed6a470

Pierścienie
http://www.ebay.pl/itm/92-97-ISUZU-RODE ... 20b5461198

No i na deser kpl. uszczelek na silnik
http://www.ebay.pl/itm/Head-Gasket-Set- ... 4190928989

Jakieś pytania??? :boss:

-- 07 mar 2015 14:42:08 --

Jeżeli gdzieś się pomyliłem i części nie pasują do mojego modelu to przepraszam bo linki podałem w biegu ale jak coś to znajdę pasujące w tej samej cenie.Swoją drogą jest chłopaki różnica co??? :shock:
Avatar użytkownika
NYGA
Zaglądacz
Zaglądacz
 
Posty: 59
Obrazki: 9
Dołączył(a): 05 lis 2014 23:41:28
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: REMONT SILNIKA 3.2V6

Postprzez RudeBoy » 07 mar 2015 13:46:13

No i powoli docieramy do sedna :)
Czyli zakupy w USA.
Grzechu

I would rather push my Land Rover than drive a jeep
jest Land Rover Discovery II Td5 - miłość przyjdzie z czasem
była Frontera B Sport 2.2dti - lift 3" + BL 1" BFG MT KM2 32", stal, winch, osłony i inne fanty
Avatar użytkownika
RudeBoy
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 7357
Obrazki: 21
Dołączył(a): 17 kwi 2011 00:58:19
Pochwały: 91
Województwo: Małopolskie
Samochód: zbłądziłem - mam inny pojazd

Re: REMONT SILNIKA 3.2V6

Postprzez NYGA » 07 mar 2015 13:55:30

Uszczeli po raz 2-gi z masą uszczelniającą
http://www.ebay.pl/itm/Head-Gasket-Set- ... 3f2b4784e5

Cały kpl. na górę
http://www.ebay.pl/itm/98-04-Isuzu-Acur ... 3cd858bd26

No chyba że ktoś się uprze to można też zapodać fabrycznie nowy silnik
http://www.ebay.pl/itm/Motor-3-2-Isuzu- ... 35b84816ff

Czy to nie jest chore???U nas prawie tyle wołają za używki które mają po 300 tys. przebiegu i każdy z nich nadaje się do remontu. :dyskusja:
Avatar użytkownika
NYGA
Zaglądacz
Zaglądacz
 
Posty: 59
Obrazki: 9
Dołączył(a): 05 lis 2014 23:41:28
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: REMONT SILNIKA 3.2V6

Postprzez szymon.ha » 07 mar 2015 14:18:59

Pytań brak, bo większość użytkowników na forum zna te ceny, problem to płacenie cła.

Ten silnik z linku nie jest identyczny bo między wałkami jest łańcuch a oryginalnie są koła zębate.
Avatar użytkownika
szymon.ha
Diler
 
Posty: 3515
Obrazki: 2
Dołączył(a): 08 mar 2009 23:03:38
Pochwały: 16
Województwo: Pomorskie
Samochód: Frontera B 3.2 V6 Long 1998-2004

Re: REMONT SILNIKA 3.2V6

Postprzez NYGA » 07 mar 2015 14:24:45

szymon.ha napisał(a):Pytań brak, bo większość użytkowników na forum zna te ceny, problem to płacenie cła.

Ten silnik z linku nie jest identyczny bo między wałkami jest łańcuch a oryginalnie są koła zębate.


Szymon nie chce mi się już szukać to tylko przykład ale na pewno jest w podobnej cenie na kołach zębatych...
W tygodniu zadzwonie do kilku sklepów w stanach i popytam jak to wszystko wygląda od strony transportu, cła, czasu oczekiwania itp.
Avatar użytkownika
NYGA
Zaglądacz
Zaglądacz
 
Posty: 59
Obrazki: 9
Dołączył(a): 05 lis 2014 23:41:28
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: REMONT SILNIKA 3.2V6

Postprzez ali » 07 mar 2015 14:50:10

noo, uszczelki na samą górę za 443 zł + cło z wysyłką to nie okazja, dolicz jeszcze dół, i powoli dochodzimy do 800 czyli po tyle ile u nas, a same uszczelki to mały procent ceny remontu. Nikogo nie zaskoczyłeś ..
Avatar użytkownika
ali
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 3672
Obrazki: 2
Dołączył(a): 05 lis 2012 17:31:11
Lokalizacja: KMY
Pochwały: 16
Województwo: Małopolskie
Samochód: Frontera B 2.2DTI Long 1998-2004

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do 3.2v6



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość