Strona 13 z 21

Re: REMONT SILNIKA 3.2V6

PostNapisane: 04 paź 2017 18:27:40
przez bart322
No to tanie te czesci do 3.2
DTI jest drozsze. :shock:

Re: REMONT SILNIKA 3.2V6

PostNapisane: 04 paź 2017 18:47:23
przez ali
bart322 napisał(a):No to tanie te czesci do 3.2
DTI jest drozsze. :shock:

A do jepa tanie ?
Trzeba powiedzieć szczerze że remont każdego silnika jest drogi, nieuzasadniony ekonomicznie. Trzeba kupić takie auto aby nie remontować zaraz, lub była alternatywa taniego słupka, a tutaj oplowskie silniki produkowane w milionach sztuk będą korzystniejsze od egzotyków ;)

Re: REMONT SILNIKA 3.2V6

PostNapisane: 04 paź 2017 19:52:18
przez jrzeuski
W Jeepach XJ-WJ też się nie opłaca remont, bo słupków pełno a nawet cały samochód na dawcę dostaniesz taniej.

Re: REMONT SILNIKA 3.2V6

PostNapisane: 04 paź 2017 19:57:23
przez bart322
ali napisał(a):
bart322 napisał(a):No to tanie te czesci do 3.2
DTI jest drozsze. :shock:

A do jepa tanie ?
Trzeba powiedzieć szczerze że remont każdego silnika jest drogi, nieuzasadniony ekonomicznie. Trzeba kupić takie auto aby nie remontować zaraz, lub była alternatywa taniego słupka, a tutaj oplowskie silniki produkowane w milionach sztuk będą korzystniejsze od egzotyków ;)

No ale przeciez napisalem, ze do froty 3.2 tanie.
Rozwazanie remont vs swap na silnik w nie wiadomo jakim stanie jest zawsze zagwozdka.

Re: REMONT SILNIKA 3.2V6

PostNapisane: 04 paź 2017 20:24:40
przez nesfor
Nie rozumiem tylko czemu silniki 3.2 na alledrogo stoja tak wysoko ... prawie dwa razy tyle co 2.2 dti ... kiedys staly kompletne po 2 tysie a teraz od 4 w zwyz :(

-- Śr 04 paź 2017 20:31:46 --

bart322 napisał(a):
ali napisał(a):
bart322 napisał(a):No to tanie te czesci do 3.2
DTI jest drozsze. :shock:

A do jepa tanie ?
Trzeba powiedzieć szczerze że remont każdego silnika jest drogi, nieuzasadniony ekonomicznie. Trzeba kupić takie auto aby nie remontować zaraz, lub była alternatywa taniego słupka, a tutaj oplowskie silniki produkowane w milionach sztuk będą korzystniejsze od egzotyków ;)

No ale przeciez napisalem, ze do froty 3.2 tanie.
Rozwazanie remont vs swap na silnik w nie wiadomo jakim stanie jest zawsze zagwozdka.


Chcialem ominac remont ale czuje ze raczej tego nie ominę :( jak si enie uda zamiana aut to najpierw rozkrece silnik i zobacze ile czesci na zlom bedzie to bede wiedzial czy caly silnik trzeba bedzie kupic.

Re: REMONT SILNIKA 3.2V6

PostNapisane: 06 paź 2017 15:32:03
przez przemekcrx
https://www.olx.pl/oferta/opel-frontera ... 59dea94aa3
Bierz tą na silnik ja budę odkupię :mrgreen:

Re: REMONT SILNIKA 3.2V6

PostNapisane: 06 paź 2017 20:31:11
przez nesfor
przemekcrx napisał(a):https://www.olx.pl/oferta/opel-frontera-3-2-v6-limited-2003-r-anglik-v5c-CID5-IDpdXrx.html#59dea94aa3
Bierz tą na silnik ja budę odkupię :mrgreen:

:) tiaaa jak patrze to bym zrobil przekladke ze swojej :DDD :mlotek:

Re: REMONT SILNIKA 3.2V6

PostNapisane: 07 paź 2017 11:19:35
przez przemekcrx
Ja szukam budy do swojej bo moja jest obgnita i nie będę reanimował swojej bo to się mija z celem
Ale tu bazę masz dobrą i przebieg :mrgreen:

Re: REMONT SILNIKA 3.2V6

PostNapisane: 07 paź 2017 14:50:47
przez tupek
A ja chciałem się zapytać , czy pod miskę olejową idzie uszczelka? :oops:
I czy są jakieś newralgiczne punkty z których może przeciekać olej w dolnych partiach silnika?
Bo zauważyłem u siebie wyciek w tylnej części miski (mam nadzieje że z tamtąd).

Re: REMONT SILNIKA 3.2V6

PostNapisane: 07 paź 2017 23:06:26
przez nesfor
tupek napisał(a):A ja chciałem się zapytać , czy pod miskę olejową idzie uszczelka? :oops:
I czy są jakieś newralgiczne punkty z których może przeciekać olej w dolnych partiach silnika?
Bo zauważyłem u siebie wyciek w tylnej części miski (mam nadzieje że z tamtąd).


U mnie jak cieklo pomiedzy skrzynia i silnkiek to pomogla wymian uszczelniacza walu

Re: REMONT SILNIKA 3.2V6

PostNapisane: 08 paź 2017 08:58:37
przez tupek
nesfor napisał(a):pomogla wymian uszczelniacza walu

Właśnie też tak przypuszczam, ale jak myłem tydzień temu okolice miski to z łączenia nie zauważyłem świeżego wycieku, ale dopiero się okaże jak pod niego za tydzień wejdę.
Ale jest ta uszczelka czy na pastę?

Re: REMONT SILNIKA 3.2V6

PostNapisane: 08 paź 2017 14:57:12
przez przemekcrx
tupek napisał(a):
nesfor napisał(a):pomogla wymian uszczelniacza walu

Właśnie też tak przypuszczam, ale jak myłem tydzień temu okolice miski to z łączenia nie zauważyłem świeżego wycieku, ale dopiero się okaże jak pod niego za tydzień wejdę.
Ale jest ta uszczelka czy na pastę?

simering :grin:

Re: REMONT SILNIKA 3.2V6

PostNapisane: 08 paź 2017 15:16:20
przez tupek
przemekcrx napisał(a):simering :grin:

O miskę olejową mi chodziło :mlotek:

Re: REMONT SILNIKA 3.2V6

PostNapisane: 08 paź 2017 18:47:15
przez przemekcrx
Wątpie by z pod miski ciekło
U mnie szła pasta pod 2 miski

Re: REMONT SILNIKA 3.2V6

PostNapisane: 08 paź 2017 20:15:33
przez tupek
Jutro zanurkuje i będę się przyglądał.
Ale dzisiaj na chwile się położyłem pod frotą i żadna kropla nie wisiała, nie wiem o co chodzi bo w sobotę były widoczne krople pod michą i na rozpórce.

Re: REMONT SILNIKA 3.2V6

PostNapisane: 09 paź 2017 07:24:07
przez przemekcrx
adrianee36 napisał(a):motul 15W50 kosztuje okolo 120zł za 5L wiec to nie majatek

Wiem Coś o tym :D
Wylatując z domu lecąc na Katowice i w drodze powrotnej komputer informował że jest suchy bagnet 300km i olej wciągnął normalnie hu-j mnie strzelał nie kopcił nie dymił a olej znikał litrami ..
Teraz bajka od wymiany do wymiany(10K) nic nie dolewam, zejdzie do min może ciut niżej ale to już przeboleje :grin: :mrgreen:

Re: REMONT SILNIKA 3.2V6

PostNapisane: 25 paź 2017 16:47:57
przez Januszgar
własnie liczyłem koszt remontu gorą i dol na nowe tłoki ok 3500 bez robocizny no i bez głowic

Re: REMONT SILNIKA 3.2V6

PostNapisane: 26 paź 2017 08:33:39
przez nesfor
Januszgar napisał(a):własnie liczyłem koszt remontu gorą i dol na nowe tłoki ok 3500 bez robocizny no i bez głowic

hej, czy wliczlaes zawory, gniazda i prowadnice tyz ?

Przy okazji, gdzie mozna dostac gnaizda zaworowe- czy to sie dorabia u tokarza?

-- Cz 26 paź 2017 10:18:40 --

brum napisał(a):Ryzyko że się urwie śruba i tak jest :P
Kolejność śrub i moment też są ważne.
Z tym udarem to grubo :D
Obrazek



że niby tak nei robic, tak? jak to ogladam to az mnie serce zabolalo

https://www.youtube.com/watch?v=MbVkahCrMe4

Re: REMONT SILNIKA 3.2V6

PostNapisane: 26 paź 2017 12:05:55
przez brum
No nie. Ale z wykrętakiem nie głupi pomysł bo zdarzają się przypadki że się śruba urwie w bloku. A taki wykrętak może temu zapobiec.

Re: REMONT SILNIKA 3.2V6

PostNapisane: 11 lis 2017 09:43:23
przez przemekcrx
przemekcrx napisał(a):https://www.olx.pl/oferta/opel-frontera-3-2-v6-limited-2003-r-anglik-v5c-CID5-IDpdXrx.html#59dea94aa3
Bierz tą na silnik ja budę odkupię :mrgreen:

Panowie czy ktoś może przypadkiem spisał nr tel. od tej froty?