tak. dokładnie. nierówno pracuje lub najczęściej gaśnie. Ogólnie jak bujnie się samym silnikiem na poduszkach np. za pomocą łapki opierając o budę - sytuacja jest dokładnie taka sama. samochód na zimnym gaśnie momentalnie przy bujaniu, na ciepłym - czasami walczy przepustnicą o stabilizacje. W tym momencie zacząłem obstawiać kostkę przy jakimś czujniku lub przetarcie i masowanie kabla od jakiegoś czujnika. Pytanie, który czujnik/przerwa w obwodzie powoduje to, że auto momentalnie gaśnie. szarpałem za wszystkie wiązki idące z góry - czyli komp benzyna i gaz (bez różnicy- zachowuje się tak samo na tym i na tym), przepływka, przepustnica, solenoid, evap, temp. powietrza, odłączałem sondy - to nie to. w każdym z tych przypadków auto gasło dopiero po chwili, lub próbowało jakoś walczyć o utrzymanie obrotów - nie powodując tej dziwnej pracy przepustnicy lub momentalnego odłączenia pracy silnika. Zaczałem się zastanawiać czy to przypadkiem nie czujnik położenia wału korbowego - tylko nie mam pojęcia czy owy w tym silniku występuje - bo nie namierzyłem na chwilę obecną
-- 16 maja 2018 20:56:12 --
dodam tylko że diagnostyka ELM 327 w trakcie pracy jak i gaśnięcia - nie generuje żadnych błędów ani chwilowych ani zapisanych