Strona 1 z 1

Silnik dusi się na benzynie.

PostNapisane: 30 sie 2018 16:44:18
przez janek123
Witam :) . Jestem tu nowy. Mam frontke B z silnikiem 3.2+ lpg. Proszę o pomoc mianowicie, frontka dusi sie przy odpalaniu , dość długo trzeba ją kręcić a kiedy juz odpali to nie wkręca sie na obroty , słychać takie jakby strzały w obudowie filtra powietrza i gdy dodam gazu słychać jak zasysa powietrze, często też gaśnie , kiedy sie nagrzeje jest jakby lepiej ale jest przymulonaa.. :baran: Na gazie jest ok. Nie wiem czy to coś ma do rzeczy ale niekiedy w czasie jazdy po dodaniu gazu skacze temperatury np z 90 do 110 ale po minucie spada z powrotem do 90. Do tej pory wymieniłem przepływke, czujnik ciśnienia paliwa, filtr powietrza, pompkę paliwa , filtr paliwa, czujnik temperatury płynu. Ktoś miał podobny problem lub wie co to może być :? :?: :?:

Re: Silnik dusi się na benzynie.

PostNapisane: 30 sie 2018 19:38:56
przez drech
Check świeci? Jakieś błędy? Jaka instalacja lpg?

Re: Silnik dusi się na benzynie.

PostNapisane: 30 sie 2018 20:19:56
przez cinek1983059
yyyy chyba coś z wtryskami nie halo :mrgreen:

Re: Silnik dusi się na benzynie.

PostNapisane: 31 sie 2018 07:09:41
przez przemekcrx
Dokładnie jak kolega pisze ,to jest przyczyna jazdy na samym lpg . bo tanio ;) nikt nie lata na pb by przesmarować wtryski od czasu do czasu bo za drogo :mrgreen: i dużo pali. :mrgreen:
Kup jakiś uszlachetniacz do paliwa pb wlej do zbiornika i polataj troszkę na samej benzynie powinno się poprawić.
Co do temperatury silnika to max powinno być 90 norma to 85

Re: Silnik dusi się na benzynie.

PostNapisane: 31 sie 2018 20:44:42
przez tupek
Pewnie check świeci a komp nie był podłączany.
Niestety wygląda mi to na działania mechanika który kazał powymieniać wszystko co mogło być przyczyną a dalej nie działa jak natura chciała.
A może pompka ma słabą wydajność lub była używka wsadzana.
Jest dużo niewiadomych.
Mi ciężko palił to wymieniłem filtr i pompkę ale jak licznik ilości paliwa wskazuje poniżej 20 l to i tak muszę długo kręcić rozrusznikiem.

Re: Silnik dusi się na benzynie.

PostNapisane: 01 wrz 2018 13:57:38
przez przemekcrx
Jak czek świeci to automatem nie ujedziesz bo skrzynia szarpie i cuduje..
Silnik musi być czysty to skrrzynia pracuje idealnie.

Re: Silnik dusi się na benzynie.

PostNapisane: 01 wrz 2018 21:13:59
przez janek123
Wtryski wymieniałem , przy wymianie czujnika ciśnienia.. Check nie świeci komputer był podłączany kilka razy, oprócz zbyt bogatej lub zbyt ubogiej mieszanki paliwa wszystko ok.

Re: Silnik dusi się na benzynie.

PostNapisane: 01 wrz 2018 21:20:10
przez lysy
A świece zapłonowe kiedy zmieniałeś ?

Re: Silnik dusi się na benzynie.

PostNapisane: 01 wrz 2018 21:29:34
przez drech
Tam nie ma żadnego czujnika, na końcu listwy jest regulator ciśnienia. Sprawdziłeś ciśnienie na listwie czy wymieniłeś własny regulator na inny i zakładasz, że jest OK?
Ponawiam pytanie: jaka instalacja lpg?

Re: Silnik dusi się na benzynie.

PostNapisane: 01 wrz 2018 21:41:53
przez janek123
No tak *regulator . Wymieniłem całą listwe z regulatorem i wtryskiwaczami i zakładam że są dobre.. Stag 300-6.

-- 01 wrz 2018 21:44:16 --

lysy świece wymieniałem w lipcu ale żadnej poprawy..

Re: Silnik dusi się na benzynie.

PostNapisane: 01 wrz 2018 23:12:04
przez lysy
A cewki sprawdzałeś ?

Re: Silnik dusi się na benzynie.

PostNapisane: 02 wrz 2018 04:55:42
przez tupek
Jak masz kabel do staga to sprawdź czy czasy wtrysków są porównywalne miedzi prawą a lewą głowicą.
Ja miałem uszkodzony przewód od jednej sondy i jak dostała wilgoci to jedna strona zaczęła przyśpieszać.
Ale jak masz powymieniane tyle rzeczy to musisz zmierzyć ciśnienie paliwa i żeby benzyny było więcej jak 20 l.

Re: Silnik dusi się na benzynie.

PostNapisane: 02 wrz 2018 06:14:35
przez cinek1983059
janek123 napisał(a):No tak *regulator . Wymieniłem całą listwe z regulatorem i wtryskiwaczami i zakładam że są dobre.. Stag 300-6.


oczywiście regulator jest nowy, a wtryski sprawdzone każdy się prawidłowo otwiera i żaden nie leje?jeżeli tak to do sprawdzenia ciśnienie paliwa może pompa paliwa zdycha i ledwo podaje, przewody paliwowe może któryś jest zagięty najlepiej wymienić je na gumowe i od razu logicznie je puścić po ramie, a nie jak w oryginale idą gdzieś po skrzyni.
zapytam tak jeszcze z dupy podłączałeś auto w ogóle pod komputer tylko nie przez ELM327 tylko autocom lub opcom żeby sprawdzić parametry silnika w czasie rzeczywistym