witam jestem w trakcie odbudowy samochodu i jestem ciekaw czy filtr par paliwa (recyrkulator spalin) jak zwał tak zwał można go wyrzucić lub uprościć , i czy nie spowoduje to jakiś błędów w ECU sinika ??
szymon.ha napisał(a):Błędy będzie powodował. Recylkulator spalin to egr.
no fakt zgadza się
przydał by mi się jakiś schemat jak to przerobić jestem w trakcie zmiany zbiornika ze stalowego oryginału na plastik z 2.2 dti i jak założę zbiornik chciał bym położyć nowe przewody i przerobić ten cholerny filtr i co zrobić zaworem do którego idzie tam kostka ?
zgadza się ale ja nie mam frotki tylko Rodeo a kupiłem kiedyś 2.2 na części i przekładam co do mnie pasuje miałem wenę zrobiłem rysunek filtra może teraz ktoś z was narysował by mi jak to połączyć pomijając filtr i co zrobić z tym zaworkiem do którego idzie kostka ?
Ja już nie pamiętam jak mam to zrobione. Ale chyba mam przewody połączone ze sobą lub zaślepione. A aby nie było błędu trzeba było zmostkowac kable w kostce.
Z tyłu w samym filtrze nie ma żadnych przewodów elektrycznych. Wywala się cały a rurki które zostają łączy się ze sobą aby opary ze zbiornika szły do dolotu przez elektrozawór. Tylko że u mnie ten elektrozawór w komorze silnika jest chyba uszkodzony ponieważ cały czas zasysało mi podciśnienie z baku aż się wklęsł i były problemy z odpalaniem.
zmieniam ponieważ podczas czyszczenia już zaczęły na zgrzewach wypadać dziury i nie chcę 2 razy robić tej samej roboty tym bardziej że nie mam teraz karoserii a płyta pod zbiornik w rodeo jest w naprawdę dobrym stanie
cieszę się twoim szczęściem, ja niestety na wygląd mojego nie miałem wpływu spróbuję p;astik troszkę po modelować może się uda żeby niżej schodził wahacz co do stanu mojej ramy odsyłam http://www.trooper4x4.pl/forum/viewtopic.php?f=7&t=8091