Witamy ! |
---|
|
tomi napisał(a):silnik pracuje perfekcyjnie !!! mocy nie brakuje muszę tylko zmotać mocniejsze sprzęgło ale to w przyszłym tyg bo po niedzieli tarcza sie spaliła. Na piątce jak wcisnę do dechy to na nowej tarczy potrafiło slizgnąć a teraz to juz nie da sie jeździć .
jest agresja !!! ostatnio zmniejszyłem jego obroty max z 7tyś na 6tyś przecie to diesel trzeba go oszczędzać
https://www.youtube.com/watch?v=g4bJaVKugu8
na marginesie jak by ktoś chciał robić sztywny most to mam na zbyciu komplet przedni i tylny ( tylny z LSD ) z patrola K160
kompletne! tarcze zaciski przerobione na sprężynę dokładam nawet wahacze tylko wkładać .!
Tylko co z tego, że most jest pancerny jak przed nim wisi nieosłonięty drążek kierowniczy? Można go co prawda zrobić z szyny kolejowej Oczywiście fabryczne drążki w IFSie też są podatne na uszkodzenia, ale tylko końcowe, bo środkowy (bądź maglownica) jest chroniony płytą.RudeBoy napisał(a):- odporność na uszkodzenia,
mandibul napisał(a):
Dlaczego sztywny most jest lepszy od zawieszenia niezależnego?
brum napisał(a):Jeden skowronek wiosny nie czyni.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość