Witamy !



Siłowniki,podnośniki zamontowane na stale zamiast hi-lift.

Wszystko o przeróbkach Frontery

Re: Siłowniki,podnośniki zamontowane na stale zamiast hi-lif

Postprzez Semir » 03 lis 2014 07:47:08

To trzeba by tyło po błocie jeździć gdzie nie ma wąskich przejazdów między drzewami.
Wyciągarki użyjesz tylko w razie konieczności a ty co chwila montaż demontaż
zejdzie czasu i roboty będzie a często nie potrzebnej.
EKIPA ŚLĄSKA
Obrazek
Avatar użytkownika
Semir
Alchemik
 
Posty: 4249
Obrazki: 0
Dołączył(a): 08 kwi 2011 11:38:11
Pochwały: 17
Województwo: Śląskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: Siłowniki,podnośniki zamontowane na stale zamiast hi-lif

Postprzez jrzeuski » 03 lis 2014 08:41:29

ROBCIO napisał(a):gruby płaskownik przykręcić dwoma oryginalnymi śrubami do felgi.Płaskownik będzie wystawał poza oponę na około5 cm,do którego będzie przyspawana blacha w kształcie łopatki.Po prostu łopatka ta będzie odpychała auto z błota.Co Wy na to ?
Takie łopatki nazywają się opony simex :mrgreen: Bardzo pomagają w błocie, ale gwarancji przejechania nie dają ;-)

Auto wkleja ryjąc mostami i innymi elementami podwozia a wówczas koła wykopują dołki powodując zawiśnięcie auta. Dospawane do felgi łopatki jedyne co wówczas zrobią to wykopią dołek również obok koła i udekorują auto wyrzuconym błotem :glaszcze: Ale za to będzie już gotowe miejsce do :hilift: za koło i tu ten płaskownik może się przydać jako oparcie dla HL :D
No mud, no fun
Frota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch
Vectra B kombi 2.5V6 170KM
Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition :twisted:

naprawy i motanie Frotek :arrow: SMS/PW/email/czat.
Avatar użytkownika
jrzeuski
Admin
Admin
 
Posty: 12020
Obrazki: 71
Dołączył(a): 18 mar 2008 10:25:22
Lokalizacja: Banino
Pochwały: 78
Województwo: Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.5TDS Long 1996-1998

Re: Siłowniki,podnośniki zamontowane na stale zamiast hi-lif

Postprzez Sovviet » 03 lis 2014 10:00:57

Jednak albo wyciagarka albo wyciagarka :D
Mozna jeszcze wozic kilka workow gipsu budowlanego i w razie w wsypac pod kola czekac az zastygnie i wyjechac :P
(To byl tylko gupi zart prosze go nie rozwijac^^)
Sovviet
Starszy Przesiadywacz
Starszy Przesiadywacz
 
Posty: 285
Dołączył(a): 19 mar 2013 18:58:51
Lokalizacja: Gorlice
Pochwały: 4
Województwo: Małopolskie
Samochód: Frontera A 2.3TD Long 1991-1995

Re: Siłowniki,podnośniki zamontowane na stale zamiast hi-lif

Postprzez jrzeuski » 03 lis 2014 10:25:22

Sovviet napisał(a):Jednak albo wyciagarka albo wyciagarka :D
Ale jaki dylemat czy elektryczna, hydrauliczna czy może mechaniczna :D
Mozna jeszcze wozic kilka workow gipsu budowlanego i w razie w wsypac pod kola czekac az zastygnie i wyjechac :P
Doświadczenie mi mówi, że to niekoniecznie pomoże skoro często nawet trapy grzęzną. Raz szukałem jednego, to musiałem wykopać dziurę w torfie na metr, szpadla już pomału brakło i zaczynałem w myślach się już z nim żegnać :roll: A to był dopiero początek akcji, bo co innego trafić na trap a co innego go wydobyć na powierzchnię ;-)
No mud, no fun
Frota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch
Vectra B kombi 2.5V6 170KM
Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition :twisted:

naprawy i motanie Frotek :arrow: SMS/PW/email/czat.
Avatar użytkownika
jrzeuski
Admin
Admin
 
Posty: 12020
Obrazki: 71
Dołączył(a): 18 mar 2008 10:25:22
Lokalizacja: Banino
Pochwały: 78
Województwo: Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.5TDS Long 1996-1998

Poprzednia strona

Powrót do Motanie Fronter



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość