![kropki :...:](./images/smilies/icon_kropki.gif)
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Witamy ! |
---|
|
STRUNA napisał(a):wikked, ładnie wyglada, agresywnie..
Kondzio napisał(a):Koledzy, takie pytanie.
Czy silnik z wersji B 3,2 podejdzie bez większych problemów do wersji A z 2,2. Wiem że napeno komputer trza wymienić, ale czy cosik jeszcze?
STRUNA napisał(a):wikked, 3.0 z omegi siedzi w ramie wzdłużnie a 3.2 poprzecznie (we Frocie i w omedze, bo były montowane w obu autach). zatem silnik 3.0 trzeba przekręcać o 90stopni, a to znaczy że nie da rady spasować napędów czy wydechu kolektora - to podstawa, o pierdułkach nie mówi się... po prostu się nie zmieści.
oba te silniki różnią się nieco datą powstania konstrukcji. 3.2 ma większy stopień sprężania, co za tym idzie większą moc przy mniejszych obrotach.
2.5 V6 170km też odpada przez konstrukcję ale 2.5 V6 tdi powinien wejść, konstrukcja pasuję. tj. 150 kucy i 300Nm a więc więcej niż w 3.2 Pb bo tam 290. zresztą w dieslu zawsze te konie są jakby mocniejsze po osiągane przy niższych obrotach a do dużego furgonu czy busa to tylko diesel!
ale wiadomo, z Pb robić diesla to absurd. w ogóle wstawiać nowy motor, przerabiać, kompinować, to dla mnie nie teges. pisali już chłopaki wiele razy - nie opyla się. Lepiej auto całe zmienić.
wikked napisał(a): Jak chcesz zmotać zrywne autko to do Frotki A włóż motor z omegi chyba 3,0- dużo mniej przeróbek tylko od razu zmień łapy silnika bo w omedze są aluminiowe i pękają w terenie.
STRUNA napisał(a):Sorry Koledzy. Moja wina, namociłem z ustawieniem silnika w ramie.
Więc prostuje: Omega B Sedan 3.2 V6 218KM to poprzeczne V6 tak jak 2.5 i V6 170KM, a 3.0i V6 211KM to wzdłużna V-ka. Tak powinno być ok, jeśli nie poprawcie.
3.0 z oplowskim z 3.2 isuzu oczywiście wspólnych cech nie ma, porównałem tylko parametry mocy i momentu.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości