Witamy !



Lift

Wszystko o przeróbkach Frontery

Re: Lift

Postprzez sep900 » 29 mar 2010 00:29:15

koledzy czy jeśli podniosłem przód na drążkach a z tyłu włożyłem nowe pióro łowne a resztę kowal wychabrował do 5 cm, to znakiem tego tył pójdzieo 5 cm w górę??
sep900
 

Re: Lift

Postprzez Cobreti25 » 29 mar 2010 06:24:11

teoretycznie tak, ale w praktyce to resory "klapną" jeszcze o jakiś 1 cm.
Dlatego ja mam przeklepane resory i dołożone po dwie lagi na stronę i po ułożeniu się wyszło mi 57 cm z przodu i jakieś 57,5 z tyłu. I od stanu początkowego do tego w/w mniej więcej zmalało u mnie o ten 1 cm. właśnie.
Fiat Grand Cherokee 5,2 V8 Lift 2,5" BFG AT 32"...

Frotka Short Lift 2" Wolf Uragano MT 32" Snorkel... było....

" Gdyby kobiety mówiły to co myślą, nie byłoby normalnie, ale przynajmniej dałoby się je zrozumieć"
Pomoc: (Kalisz i okolice)793344522
Avatar użytkownika
Cobreti25
Fanatyk Ekstremalny
Fanatyk Ekstremalny
 
Posty: 695
Obrazki: 0
Dołączył(a): 14 sie 2009 20:56:35
Lokalizacja: Kalisz
Pochwały: 3
Województwo: Wielkopolskie
Samochód: zbłądziłem - mam inny pojazd

Re: Lift

Postprzez krynek » 29 mar 2010 15:53:28

Tak tylko dla potomnych dodam; że wstawienie do longa resorów nowych od żuka , spowodowało że auto się fajnie utwardziło jeśli tak można powiedzieć i w stosunku do serii siadło kilka cm....
...jutro będzie SPOA na tych resorkach.
pozdr
krynek
 

Re: Lift

Postprzez Pawel » 29 mar 2010 17:04:24

...Krynek, o czymś nie wiem...:?: :?
...albo Ty jesz, albo Ciebie jedzą...
Obrazek
A 3,1 TDI Long '95
bike MTB wegług własnej specyfikacji...
Citroen C8 HDI
honda transalp xl600v
bmw f650st
w razie w: 696445799
Avatar użytkownika
Pawel
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 4398
Obrazki: 11
Dołączył(a): 23 mar 2008 20:02:00
Lokalizacja: Giżycko
Pochwały: 10
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Samochód: Frontera A 2.8TDI Long 1995-1996

Re: Lift

Postprzez daro7809 » 29 mar 2010 20:37:11

Witam tak teraz wyglada po podniesieniu przodu http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/30c ... db68a.html
daro7809
 

Re: Lift

Postprzez Pawel » 29 mar 2010 20:37:59

:>: Wygląda prawidłowo... :)
...albo Ty jesz, albo Ciebie jedzą...
Obrazek
A 3,1 TDI Long '95
bike MTB wegług własnej specyfikacji...
Citroen C8 HDI
honda transalp xl600v
bmw f650st
w razie w: 696445799
Avatar użytkownika
Pawel
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 4398
Obrazki: 11
Dołączył(a): 23 mar 2008 20:02:00
Lokalizacja: Giżycko
Pochwały: 10
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Samochód: Frontera A 2.8TDI Long 1995-1996

Re: Lift

Postprzez sep900 » 31 mar 2010 18:31:52

U mnie po lifcie odległość od podłoża do błotnika jest: z tyłu 87 z przodu 82 cm
sep900
 

Re: Lift

Postprzez siwy » 31 mar 2010 19:22:38

Witam, dawno mnie nie było a się sporo u mnie pozmieniało :P

Otóż, że sytuacja rodzinna się zmieniła to nie wspomnę bo teraz bedę jeździł w teren 2+1 :D - to tak w ramach chwalenia się ;)
Co do samochodu to zakupiłem spręgi Ironman +2" i podniosłem przód, teraz od gleby do nadkola mam 91 cm z przodu i w związku z tym wszystkim mam kilka pytań... wsadziłem te sprężynki bez zmiany amorków (w disco mojego taty nam się to udało i jeździ na seryjnych amorkach i jest wszystko dobrze) ale we frotce coś takiego nie przejdzie... na szybkich odbiciach stukają amory. Z czym wiąże się zamontowanie amorów od lublina? Rzeczywiście trzeba toczyć jakieś tuleje?

Sprawa nr.2 chciałbym zrobić podkładki pod końcówki przednich wahaczy takie jak turysta i pytanko moje czy zamawiałeś to u freziarza czy sam robiłeś?

Aktualnie moja frotka wygląda dosyć śmiesznie bo ma za małe koła więc nie polecam nikomu liftu gdy nie planuje szybko wymieniać gumek ;)
siwy
 

Re: Lift

Postprzez Pawel » 31 mar 2010 19:27:56

W sprawie lublinowskich amorów - wymontuj ze starych wszystkie gumowe tuleje (4) i wprasuj/wciśnij je do lublinowskich... Ot i cała filozofia... Ja z lublina nie jestem zadowolony, ale mam seryjne sprężyny, jeszcze/na razie...
...albo Ty jesz, albo Ciebie jedzą...
Obrazek
A 3,1 TDI Long '95
bike MTB wegług własnej specyfikacji...
Citroen C8 HDI
honda transalp xl600v
bmw f650st
w razie w: 696445799
Avatar użytkownika
Pawel
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 4398
Obrazki: 11
Dołączył(a): 23 mar 2008 20:02:00
Lokalizacja: Giżycko
Pochwały: 10
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Samochód: Frontera A 2.8TDI Long 1995-1996

Re: Lift

Postprzez siwy » 31 mar 2010 19:42:33

spręgi ironman polecam i to bardzo, wczesniej auto dobijało, kołysało się na dziurach jak psu.... a teraz wszystko jak ręką odjął :boss:

czyli idę do sklepu albo na allegro, kupuje amorki lublin 2 tył i przekładam gumki z moich i wrzucam do siebie i amory już nie stukają? poszukam jeszcze czy nie ma jakiś akcesoryjnych do liftu za nieduża kase bo o to głównie chodzi

ma ktoś w sporcie amory z lublina? bo jednak sport jest lżejszy i może być jeszcze mniej przyjemnie po takim przeszczepie niż w longu
siwy
 

Re: Lift

Postprzez Pawel » 31 mar 2010 19:45:47

...dla mnie jest za miękko, ale nie stukają, do pewnych prędkości i wielkości wybojów... :)
...albo Ty jesz, albo Ciebie jedzą...
Obrazek
A 3,1 TDI Long '95
bike MTB wegług własnej specyfikacji...
Citroen C8 HDI
honda transalp xl600v
bmw f650st
w razie w: 696445799
Avatar użytkownika
Pawel
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 4398
Obrazki: 11
Dołączył(a): 23 mar 2008 20:02:00
Lokalizacja: Giżycko
Pochwały: 10
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Samochód: Frontera A 2.8TDI Long 1995-1996

Re: Lift

Postprzez brum » 31 mar 2010 19:50:52

Pawel - Amor napisał(a):...dla mnie jest za miękko...


Skoro masz stare sprężyny to nie dziwne.
3.0 V6... '97...Federal Couragia MT 32", przedni most sztywny, winda, zderzak a'la Calmini, Snorkel, AVM...
Obrazek
Avatar użytkownika
brum
Maruda
Maruda
 
Posty: 9336
Obrazki: 2
Dołączył(a): 05 lip 2007 23:47:16
Lokalizacja: Chechło
Pochwały: 59
Województwo: Małopolskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: Lift

Postprzez Pawel » 31 mar 2010 19:55:41

...winię je od samego początku, ale na gazowych Bilstein'ach było sztywniej... Tylko za krótkie były...
...albo Ty jesz, albo Ciebie jedzą...
Obrazek
A 3,1 TDI Long '95
bike MTB wegług własnej specyfikacji...
Citroen C8 HDI
honda transalp xl600v
bmw f650st
w razie w: 696445799
Avatar użytkownika
Pawel
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 4398
Obrazki: 11
Dołączył(a): 23 mar 2008 20:02:00
Lokalizacja: Giżycko
Pochwały: 10
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Samochód: Frontera A 2.8TDI Long 1995-1996

Re: Lift

Postprzez oposs » 31 mar 2010 20:40:46

siwy napisał(a):w sporcie amory z lublina

Sa wystarczajace do jazdy po asfalcie, dozbieraj kasy i kup cos lepszego bo nie wyrabiaja w terenie
Avatar użytkownika
oposs
Moderator
Moderator
 
Posty: 2227
Dołączył(a): 03 sie 2008 20:56:45
Lokalizacja: Warszawa/Łomianki/Czosnów
Pochwały: 4
Województwo: Mazowieckie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: Lift

Postprzez Kondzio » 01 kwi 2010 15:08:09

Kobzi pamiętasz może jakie rozmiary miały twoje sprężyny co ci pospring zrobił. Bo ostatnio widziałem twoją frotke i stwierdzam że też tak chce a moje ironmany +2' mi nie odpowieadają
Kondzio
 

Re: Lift

Postprzez KOBZI » 01 kwi 2010 16:42:51

a gdzieś ty mnie widział :mrgreen: ja frotką już 4 tydzień na podwórku stoję :mrgreen:
Obrazek
Avatar użytkownika
KOBZI
Szyszkownik
Szyszkownik
 
Posty: 1432
Dołączył(a): 06 lip 2007 13:16:28
Lokalizacja: Kraków
Pochwały: 1
Województwo: Małopolskie
Samochód: Frontera A 2.2i Long 1995-1998

Re: Lift

Postprzez siwy » 01 kwi 2010 16:47:08

czyli powiadacie że amory od lublina i tak są za krótkie to liftu +2"? nie będę kupować czegoś co i tak nie poradzi na moje problemy :P wole sie jeszcze pomeczyc i kupić jakieś firmowe tylko jakie? ironman lub rancho będą odpowiednie? widziałem tylko takie z "dopiską" +2"

Kondzio co Ci nie odpowiada w tych spręgach?
siwy
 

Re: Lift

Postprzez Kondzio » 01 kwi 2010 16:49:28

A widziałem cię jakiś czas temu mijaliśmy się na pawiej. A co się stało że frotka stoi???
Ostatnio edytowano 01 kwi 2010 16:57:07 przez Kondzio, łącznie edytowano 1 raz
Kondzio
 

Re: Lift

Postprzez Kondzio » 01 kwi 2010 16:51:45

a co do amorów to my z kumplem u niego w LR discowery dospawaliśmy po oczku na tuleje przez co nam się wydłużył amor jak ktoś chce to zrobie fotki. :boss:
wracając do pytania co mi nie pasuje w moich sprężynach, to to że ironman uzyskał 2' lift przez to że zrobił je z drutu 18 mm. oki lift jest ale zawias nie pracuje. tylne zawieszenie to lepiej pracowało na fabrycznych drutach (ale się połamały) i dlatego chcę zrobić sobie nowe na zamówienie. jak ktoś jest chętny to później mogę sprzedać te irony.
Kondzio
 

Re: Lift

Postprzez KOBZI » 01 kwi 2010 17:01:04

ano sprzęgło nawaliło i przewody hamulcowe

KOBZI napisał(a):hej hej
no więc tak
autko poszło w górę od tego co miałem o 9cm (z tyłu) - przód narazie podciągnięty na drążkach na ile to możliwe
sprężyny pospring, drut fi 14, wysokość sprężyn 49,5 cm

wyglądam narazie tak:

Obrazek

a od przodu tak:

Obrazek

wrażenia z jazdy:
autko troszkę bardziej buja (ale to chyba normalne bo mam jeszcze słabe amortyzatory a nowe wymagają przeróbki ucha)
ale lepiej wybiera nierówność - komfort podniesiony

pozostało zrobić z tyłu:

Obrazek

A - przedłużenie odpowietrzenia mostu (zrobione)
B - przesunięcie o 9 cm w górę mocowania wężyków
C - przedłużenie szpilek stabilizatora
D - przesunięcie mocowania drążka panharda o 9 cm w dół

plus amortyzatory - bo te w terenie bym zerwał

a przód dostanie jeszcze trochę w górę ale to do 2 tygodni :)

pzdr
K
Obrazek
Avatar użytkownika
KOBZI
Szyszkownik
Szyszkownik
 
Posty: 1432
Dołączył(a): 06 lip 2007 13:16:28
Lokalizacja: Kraków
Pochwały: 1
Województwo: Małopolskie
Samochód: Frontera A 2.2i Long 1995-1998

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Motanie Fronter



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron