Witamy !



Lift

Wszystko o przeróbkach Frontery

Re: Lift

Postprzez Zeppelin » 03 cze 2010 13:34:25

Chooopy przeczytałem te milion postów i ładny mam bajzel w głowie :) Frota B sport przód da sie podnieść na drażkach ?? :) Gdzie to trzeba krecić i 2 sprawa czy jak sie podniesie przód to na tył wieszaki wystarcza narazie zeby zachować kąty i geometrie ??
Zeppelin
 

Re: Lift

Postprzez lanbo » 03 cze 2010 13:37:40

Zajrzyj pod Frotkę to ci się rozjaśni a wieszaków w Froci B niema :mrgreen:
Avatar użytkownika
lanbo
Starszy Nałogowiec
Starszy Nałogowiec
 
Posty: 367
Obrazki: 0
Dołączył(a): 01 cze 2009 21:05:26
Lokalizacja: Węgrów -Warszawa
Pochwały: 5
Województwo: Mazowieckie
Samochód: Frontera B 2.2DTI Long 1998-2004

Re: Lift

Postprzez Zeppelin » 03 cze 2010 13:54:03

własnie walcze z grypą i dzieki temu mam czas teoretycznie sie przygotować :) od rana walcze z forum :) wiec mam nadzieje ze w weekend dam rade sie wdrapać pod auto :D
Zeppelin
 

Re: Lift

Postprzez Borygo8011 » 03 cze 2010 20:32:00

Zeppelin napisał(a):Chooopy przeczytałem te milion postów i ładny mam bajzel w głowie :) Frota B sport przód da sie podnieść na drażkach ?? :) Gdzie to trzeba krecić i 2 sprawa czy jak sie podniesie przód to na tył wieszaki wystarcza narazie zeby zachować kąty i geometrie ??

Na końcu drążków,w połowie auta masz takie bycze śruby,zanim sie do nich dobierzesz "utop" je w odrdzewiaczu:)
Borygo8011
 

Re: Lift

Postprzez Borygo8011 » 03 cze 2010 20:33:26

Pawel - Amor napisał(a):Żuk, Lublin 2... :)

Paweł,ty poważnie o temacie?
Borygo8011
 

Re: Lift

Postprzez Pawel » 03 cze 2010 21:39:28

Borygo8011 napisał(a):
Pawel - Amor napisał(a):Żuk, Lublin 2... :)

Paweł,ty poważnie o temacie?

:? tak... Nie wiem jak w B, ale do A pasują, kilku jeździ i daje to radę... Sam mam z tyłu Lublina 2, ale z seryjnymi sprężynami i nie bardzo mi się to podoba, chyba wrócę do przedłużanych Bilstein'ów. Do przodu Żuk, szpilka-ucho, pasuje po delikatnych modyfikacjach albo mocowań, albo po dorobieniu tulejek - jeżeli dobrze pamiętam ucho jest trochę węższe...
...albo Ty jesz, albo Ciebie jedzą...
Obrazek
A 3,1 TDI Long '95
bike MTB wegług własnej specyfikacji...
Citroen C8 HDI
honda transalp xl600v
bmw f650st
w razie w: 696445799
Avatar użytkownika
Pawel
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 4398
Obrazki: 11
Dołączył(a): 23 mar 2008 20:02:00
Lokalizacja: Giżycko
Pochwały: 10
Województwo: Warmińsko-Mazurskie
Samochód: Frontera A 2.8TDI Long 1995-1996

Re: Lift

Postprzez Borygo8011 » 05 cze 2010 08:02:09

A jednak zamówiłem oryginały z MONROE.Tylko będzie trzeba je przedłużyć:)Trzymajcie kciuki:)
Borygo8011
 

Re: Lift

Postprzez tomi » 05 cze 2010 16:35:25

ja juz po zabiegu tzn raczej moja frota tokasz dotoczyl mi podkładki nieco zmieniłem projekt który tu znalazłem zamiast 50 mm ja mam 100mm tz 10cm efekt jest powalający musiałem przedłuzyc stabilizator poprzeczny o 14mm bo os tylna uciekła mi na lewo tz stabilizator okazał sie za kródki aaaa i amory przedłuzyłem prosta metoda do ucha dolnego dospawałem wyciete z rury brubosciennej jeszcze 2 na długosc

wykrzyza to nie poprawiło bo amor zakrutkii ma skok ale auto jest niezle dzwigniete przod podniesiony na drazkach a pod amoltyzator tulejka jakies 20mm całosc wyglada niezle jutro sprawdze jak jezdzi w terenie

zapraszam na pustyynie błedowska o 10tej ps. kanał cb 16
Ostatnio edytowano 10 cze 2010 20:13:15 przez tomi, łącznie edytowano 1 raz
TYLKO V8 !!!

EKIPA ŚLĄSKA
Avatar użytkownika
tomi
Guru
Guru
 
Posty: 829
Obrazki: 0
Dołączył(a): 09 gru 2009 08:07:36
Lokalizacja: Mysłowice
Pochwały: 2
Województwo: Śląskie
Samochód: Frontera A 2.5TDS Sport 1996-1998

Re: Lift

Postprzez Zbendul » 05 cze 2010 19:47:43

tomi79 napisał(a):ja juz po zabiegu tzn raczej moja frota tokasz dotoczyl mi podkładki nieco zmieniłem projekt który tu znalazłem zamiast 50 mm ja mam 100mm tz 10cm efekt jest powalający musiałem przedłuzyc stabilizator poprzeczny o 14mm bo os tylna uciekła mi na lewo tz stabilizator okazał sie za kródki aaaa i amory przedłuzyłem prosta metoda do ucha dolnego dospawałem wyciete z rury brubosciennej jeszcze 2 na długosc

wykrzyza to nie poprawiło bo amor zakrutkii ma skok ale auto jest niezle dzwigniete przud podniesiony na drazkach a pod amoltyzator tulejka jakies 20mm całosc wyglada niezle jutro sprawdze jak jezdzi w terenie

zapraszam na pustyynie błedowska o 10tej ps. kanał cb 16




grubo :))) pokaz jak wyszlo ?:)
Zbendul
 

Re: Lift

Postprzez Borygo8011 » 10 cze 2010 20:31:42

A ma ktoś patenta na usztywnienie przodu w B po lifcie 2"???MASAKRA!!!!!!!!!!!!!!!Może twardsze amory czy cuś.HELP:)
Borygo8011
 

Re: Lift

Postprzez Jarek sp3swj » 10 cze 2010 23:51:05

Borygo8011 napisał(a):A ma ktoś patenta na usztywnienie przodu w B po lifcie 2"???MASAKRA!!!!!!!!!!!!!!!Może twardsze amory czy cuś.HELP:)


ja ma mpodkręcony przód 2" .. i jak amorki przód sie juz kończyły to zaczeło skakać jak amerykaniec :-) na razie tylko regenerowałem amorki... i trzyma stabilnie.. nie nurkuje jak sie lekko hamuje. Sprawdź amorki może ci juz zdechły
/Jarek Poznań
4x4 zawsze najlepsze :-) --- ... błękitne foto z sentymentu ... była też srebrna LONG :-)
Avatar użytkownika
Jarek sp3swj
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 2001
Obrazki: 1
Dołączył(a): 12 kwi 2008 22:57:17
Lokalizacja: Poznań
Pochwały: 12
Województwo: Wielkopolskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: Lift

Postprzez LordRaist » 11 cze 2010 12:21:09

Witam
Chciałbym podnieść swoją frotkę B 2,2 DTi Long 1999 rok.
Czy ktoś mógłby mi podać jakieś wymiary do sprężyn do zamówienia w pospringu bo wiem ze ten temat był juz przerabiany z róznymi skutkami.
Chciałbym podnieść samochód o jakieś 5 cm :hilift: .
Pozdrawiam
LordRaist
 

Re: Lift

Postprzez Borygo8011 » 11 cze 2010 23:04:29

Jarek sp3swj napisał(a):
Borygo8011 napisał(a):A ma ktoś patenta na usztywnienie przodu w B po lifcie 2"???MASAKRA!!!!!!!!!!!!!!!Może twardsze amory czy cuś.HELP:)


ja ma mpodkręcony przód 2" .. i jak amorki przód sie juz kończyły to zaczeło skakać jak amerykaniec :-) na razie tylko regenerowałem amorki... i trzyma stabilnie.. nie nurkuje jak sie lekko hamuje. Sprawdź amorki może ci juz zdechły


Amory na trzepaku wyszły nieżle,dlatego pytam o coś twardszego,czy w ogóle coś takiego istnieje???
Borygo8011
 

Re: Lift

Postprzez Borygo8011 » 15 cze 2010 22:16:44

Jeżeli frotka A ma w serii dłuższe spręgi od B to czemu w sprzedaży są IRONY do A i B (to jest do 1999roku)???
Borygo8011
 

Re: Lift

Postprzez brum » 15 cze 2010 22:29:38

Bo sprężyny nie są takie same.
3.0 V6... '97...Federal Couragia MT 32", przedni most sztywny, winda, zderzak a'la Calmini, Snorkel, AVM...
Obrazek
Avatar użytkownika
brum
Maruda
Maruda
 
Posty: 9336
Obrazki: 2
Dołączył(a): 05 lip 2007 23:47:16
Lokalizacja: Chechło
Pochwały: 59
Województwo: Małopolskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: Lift

Postprzez lanbo » 15 cze 2010 22:36:27

A co by było jak bym wsadził sobie z Froci A
Avatar użytkownika
lanbo
Starszy Nałogowiec
Starszy Nałogowiec
 
Posty: 367
Obrazki: 0
Dołączył(a): 01 cze 2009 21:05:26
Lokalizacja: Węgrów -Warszawa
Pochwały: 5
Województwo: Mazowieckie
Samochód: Frontera B 2.2DTI Long 1998-2004

Re: Lift

Postprzez brum » 15 cze 2010 22:42:06

Był by lift (na zużytych sprężynach) jeśli by nie wypadła z gniazda.
3.0 V6... '97...Federal Couragia MT 32", przedni most sztywny, winda, zderzak a'la Calmini, Snorkel, AVM...
Obrazek
Avatar użytkownika
brum
Maruda
Maruda
 
Posty: 9336
Obrazki: 2
Dołączył(a): 05 lip 2007 23:47:16
Lokalizacja: Chechło
Pochwały: 59
Województwo: Małopolskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: Lift

Postprzez marrko » 01 sie 2010 19:29:50

Uff ale lektura, cała niedziela :). Też zabieram się za liftowanie, mam natomiast prośbę o komentarz. Widzę że kilka osób założyło sprężyny hold008b - te wg katalogu to frota A.
Do B pokazuje hold0012b. Skoro fabryczne sprężyny do A są dłuższe to te do liftu chyba tak samo? I teraz czy zakładać wg katalogu czy tak jak kilku poprzedników i mieć wyżej :dupa: ?
Amory na tył tez mają rózne symbole, trzeba by chyba póść za ciosem i tez z A kupić. Chyba że róznica polega nie na długości a mocowaniu- już nie pamiętam, za dużo stron.
Będą też nowe drążki- tu pytanie czy te łapy za które są montowane drążki duzą śrubą pośrodku trzeba przełożyć ze starych ? Tego chyba nie było. Jeszcze jedno, niektórzy przekładają sworzeń + podkładka , inni nie; jak zrobić ? Nie planuje obniżać mostu , czy dobrze ? Mam nadzieję że nie kazecie mi od nowa czytać bo " już było " :( Dzięki za odp. i pozdrawiam.
U mnie przód od środka koła do nadkola 47, tył 50.
marrko
 

Re: Lift

Postprzez Wookash » 01 sie 2010 20:44:02

Hold012b w moim przypadku byly krotsze od serii ale grubsze i podniosly auto bo mniej siadly pod ciezarem. Jesli chodzi o 008b auto idzie fajnie w gore ale koniecznie dluzsze amortyzatory i to dluzsze nic te do 2". dodatkowo jak chcesz sie bawic w terenie wywal stabilizator a jak nie chcesz to go przedluz bo przy tych spregach (008b) bedzie za krotki i jesli juz bedziesz motal zmotaj dluzszy przewod hamulcowy ten centralny tu gdzie grucha jest i obniz sobie regulator sily hamowania. Ja nie obnizalem i negatywnych skutkow niezauwazylem. Jesli chodzi o przod przy tyle 008b i wymienisz drazki i podkecisz tak aby wyrownac do tylu to gorny wachacz siadzie na odboju wtedy przekladasz sworzen i podkladka i jedziesz na geometrie. Jak nie dasz sworznia nizej i ewentualnej podkladki to kolo w dol bedzie mialo maly skok na wyjebach bedziesz mial wrazenie ze ono w cos wali a dokladniej w odboj.

To tylko moje obserwacje najlepiej preczytaj calosc jeszcze raz i posluchaj uwag innych.
Wookash
 

Re: Lift

Postprzez marrko » 01 sie 2010 21:15:41

Najpierw myślałem o całości ironman ale znalazłem też coś takiego i chyba amorki te bym wziął. http://www.motoallegro.pl/item111237216 ... t_kpl.html
Przewody ham. dopiero co wymieniałem na nowe miedziane no ale trudno jak trzeba dłuższe to ok.

Dzięki za pomoc
marrko
 

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Motanie Fronter



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron