Witamy !



Lift

Wszystko o przeróbkach Frontery

Re: Lift

Postprzez STRUNA » 29 sie 2011 22:32:05

to słabo czytałeś. czytaj dalej to nie będziesz klepał!! tam na serio jest pełna wiedza!
STRUNA
 

Re: Lift

Postprzez Arni » 31 sie 2011 19:10:14

Nie chcę mieszać, ale odpowiedź jest tylko jedna....... :D
Arni
 

Re: Lift

Postprzez JJKILLER » 01 wrz 2011 00:54:13

Arni napisał(a):Nie chcę mieszać, ale odpowiedź jest tylko jedna....... :D

I w kółko się powtarza ;) :D
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Miód jest dla mięczaków , prawdziwi twardziele żują pszczoły
http://bynajmniej.pl/bynajmniej-to-nie-przynajmniej
Avatar użytkownika
JJKILLER
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 4204
Obrazki: 13
Dołączył(a): 14 cze 2009 11:40:19
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 35
Województwo: Mazowieckie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: Lift

Postprzez bombi26 » 01 wrz 2011 18:34:47

STRUNA napisał(a):to słabo czytałeś. czytaj dalej to nie będziesz klepał!! tam na serio jest pełna wiedza!

dokładnie masz rację, a tak dokładnie to wysztarczy przestudiować ok. 10-ciu stron i wszystko jest wyjaśnione na temat froty B
ObrazekObrazek
off road jest jak narkotyk - pierwszy raz gratis a później całe życie z wariatami
Avatar użytkownika
bombi26
Starszy Maniak
Starszy Maniak
 
Posty: 521
Obrazki: 6
Dołączył(a): 31 sty 2009 17:55:33
Lokalizacja: Dębica
Pochwały: 1
Województwo: Podkarpackie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: Lift

Postprzez kawaMX » 03 wrz 2011 17:58:35

Panowie, zakupiłem amorki od lublina tylne i mam problem ,bo przerobienie(przeciśniecie) tulejek dolnego mocowania to mały problem ,ale stopuje mnie górne mocowanie,a mianowicie fi bo lublin ma M10 a mój amor i mocowanie M12 śrubę. Ktoś to przerabiał bo zastosowanie śruby M10 nic nie da , bo rozbije mi mocowanie,rozwiercić tuleję amora też nie bardzo...
A jeszcze jedno mój stary amorek po rozciągnięciu jest 40mm krótszy od lublina ,ale za to lublin jest cienki jak zapałka w porównaniu do starego.Kolejna sprawa to przy spręgach do 3cali z pospringu przy max rozciągnięciu mam ok 20mm zapasu i tu pytanie czy na pewno mam oryginalne amory? Dodam ,że stabilizator jest zamontowany.
Avatar użytkownika
kawaMX
Starszy Zaglądacz
Starszy Zaglądacz
 
Posty: 96
Dołączył(a): 13 paź 2009 12:42:04
Lokalizacja: wawa-ursus
Województwo: Mazowieckie
Samochód: Frontera A 2.2i Long 1995-1998

Re: Lift

Postprzez Arni » 04 wrz 2011 23:54:23

Wywal lublinowską tuleje razem z gumą, dotocz całą nową z poliamidu z otworem o odpowiednim fi i masz problem rozwiązany.
Arni
 

Re: Lift

Postprzez kawaMX » 05 wrz 2011 07:24:00

Dzięki za odpowiedź,tak też zrobię! Mam jeszcze pytanie odnośnie łączników stabilizatora czy zakładał ktoś jakieś dłuższe zamienniki(pasują od czegoś?),chodzi mi o przód i tył , bo nie za bardzo chcę przedłużać ori, a rezygnować z stabi.też nie za bardzo.
Avatar użytkownika
kawaMX
Starszy Zaglądacz
Starszy Zaglądacz
 
Posty: 96
Dołączył(a): 13 paź 2009 12:42:04
Lokalizacja: wawa-ursus
Województwo: Mazowieckie
Samochód: Frontera A 2.2i Long 1995-1998

Re: Lift

Postprzez jrzeuski » 05 wrz 2011 07:56:48

kawaMX napisał(a):Mam jeszcze pytanie odnośnie łączników stabilizatora czy zakładał ktoś jakieś dłuższe zamienniki(pasują od czegoś?),chodzi mi o przód i tył , bo nie za bardzo chcę przedłużać ori, a rezygnować z stabi.też nie za bardzo.
Przetnij i wspawaj kawałek pręta :)

PS. A stabilizator to naprawdę zbędnik. Slalomy w Grudziądzu robiłem bez stabilizatora i z urwanym amorem a mimo to no boku nie wylądowałem :1:
No mud, no fun
Frota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch
Vectra B kombi 2.5V6 170KM
Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition :twisted:

naprawy i motanie Frotek :arrow: SMS/PW/email/czat.
Avatar użytkownika
jrzeuski
Admin
Admin
 
Posty: 12020
Obrazki: 71
Dołączył(a): 18 mar 2008 10:25:22
Lokalizacja: Banino
Pochwały: 78
Województwo: Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.5TDS Long 1996-1998

Re: Lift

Postprzez kawaMX » 05 wrz 2011 14:32:06

To chyba raczej przedłużę stare , mimo że wierze że to zbędnik , ale jakoś psychicznie lepiej z niż bez...
Pozdro!
Avatar użytkownika
kawaMX
Starszy Zaglądacz
Starszy Zaglądacz
 
Posty: 96
Dołączył(a): 13 paź 2009 12:42:04
Lokalizacja: wawa-ursus
Województwo: Mazowieckie
Samochód: Frontera A 2.2i Long 1995-1998

Re: Lift

Postprzez jrzeuski » 05 wrz 2011 14:56:21

kawaMX napisał(a):wierze że to zbędnik , ale jakoś psychicznie lepiej z niż bez...
Też miałem takie dylematy. Po prostu trzeba spróbować, żeby się przekonać, ze wcale nie jest tak strasznie :glaszcze: U mnie nie było już odwrotu, bo łączniki nie dały się odkręcić i trzeba było je uciąć a nowych nie miałem i nie zamierzam już mieć. Przedni stabilizator czeka tylko aż będzie mi przeszkadzał w jakiejś naprawie i będę musiał go zdjąć. Zajmie zaszczytne miejsce w garażu tuż obok tylnego :mrgreen:
No mud, no fun
Frota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch
Vectra B kombi 2.5V6 170KM
Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition :twisted:

naprawy i motanie Frotek :arrow: SMS/PW/email/czat.
Avatar użytkownika
jrzeuski
Admin
Admin
 
Posty: 12020
Obrazki: 71
Dołączył(a): 18 mar 2008 10:25:22
Lokalizacja: Banino
Pochwały: 78
Województwo: Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.5TDS Long 1996-1998

Re: Lift

Postprzez Arni » 05 wrz 2011 21:17:50

kawaMX napisał(a):To chyba raczej przedłużę stare , mimo że wierze że to zbędnik , ale jakoś psychicznie lepiej z niż bez...
Pozdro!

Wywal go - pojeździj i dopiero wtedy bedziesz mógł powiedziec czy lepiej z nim czy bez.
Nie bój sie - auto Ci sie nie wywróci.
Arni
 

Re: Lift

Postprzez brum » 06 wrz 2011 14:38:49

Wywal go i wywal...po pierwsze to wywala się go żeby zwiększyć wykrzyż, więc jeśli nie potrzebuje zwiększonego wykrzyżu to po co ma wywalać.
3.0 V6... '97...Federal Couragia MT 32", przedni most sztywny, winda, zderzak a'la Calmini, Snorkel, AVM...
Obrazek
Avatar użytkownika
brum
Maruda
Maruda
 
Posty: 9336
Obrazki: 2
Dołączył(a): 05 lip 2007 23:47:16
Lokalizacja: Chechło
Pochwały: 59
Województwo: Małopolskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: Lift

Postprzez jrzeuski » 06 wrz 2011 14:47:47

brum napisał(a):Wywal go i wywal...po pierwsze to wywala się go żeby zwiększyć wykrzyż, więc jeśli nie potrzebuje zwiększonego wykrzyżu to po co ma wywalać.
Skoro pisze w tym wątku/dziale, to większy wykrzyż na pewno też mu się przyda :D
No mud, no fun
Frota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch
Vectra B kombi 2.5V6 170KM
Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition :twisted:

naprawy i motanie Frotek :arrow: SMS/PW/email/czat.
Avatar użytkownika
jrzeuski
Admin
Admin
 
Posty: 12020
Obrazki: 71
Dołączył(a): 18 mar 2008 10:25:22
Lokalizacja: Banino
Pochwały: 78
Województwo: Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.5TDS Long 1996-1998

Re: Lift

Postprzez brum » 06 wrz 2011 14:51:26

Jedni robią lift dla lansu, inni dla terenowości.
3.0 V6... '97...Federal Couragia MT 32", przedni most sztywny, winda, zderzak a'la Calmini, Snorkel, AVM...
Obrazek
Avatar użytkownika
brum
Maruda
Maruda
 
Posty: 9336
Obrazki: 2
Dołączył(a): 05 lip 2007 23:47:16
Lokalizacja: Chechło
Pochwały: 59
Województwo: Małopolskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: Lift

Postprzez jrzeuski » 06 wrz 2011 15:13:47

Wykrzyżem też można się lansować. Pokazać może być ciężko, ale ileż można naopowiadać :mrgreen:
No mud, no fun
Frota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch
Vectra B kombi 2.5V6 170KM
Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition :twisted:

naprawy i motanie Frotek :arrow: SMS/PW/email/czat.
Avatar użytkownika
jrzeuski
Admin
Admin
 
Posty: 12020
Obrazki: 71
Dołączył(a): 18 mar 2008 10:25:22
Lokalizacja: Banino
Pochwały: 78
Województwo: Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.5TDS Long 1996-1998

Re: Lift

Postprzez basti1234 » 10 wrz 2011 16:07:09

Witam!Posiadam frote A Longa i mam zamiar wrzucic do przodu amorki z żuka bo sa dluzsze i bardziej wytrzymalsze,a do tylu z lublina 2.Mam mianowicie dwa pytania czy jest sens obracania sworznia wachacza jesli tak to ktory dolny czy gorny.A drugie to czy mozna do tylu wrzucic resor np.z zuka lub z lublina?Dzieki za odpowiedzi.
basti1234
 

Re: Lift

Postprzez brum » 10 wrz 2011 16:47:42

Czy są wytrzymalsze to nie wiem, ale może bujać na nich.
3.0 V6... '97...Federal Couragia MT 32", przedni most sztywny, winda, zderzak a'la Calmini, Snorkel, AVM...
Obrazek
Avatar użytkownika
brum
Maruda
Maruda
 
Posty: 9336
Obrazki: 2
Dołączył(a): 05 lip 2007 23:47:16
Lokalizacja: Chechło
Pochwały: 59
Województwo: Małopolskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: Lift

Postprzez kawaMX » 11 wrz 2011 13:30:25

Dobra dobra już mnie WYlansowaliście to teraz jeszcze podpowiedzcie jak zwiększyć współczynnik lansu przerabiając panharda ,bo most mi wyjechał do lewej ;-)
Lepiej przerobić mocowanie czy drążek przedłużyć? Jakieś patenty?
Avatar użytkownika
kawaMX
Starszy Zaglądacz
Starszy Zaglądacz
 
Posty: 96
Dołączył(a): 13 paź 2009 12:42:04
Lokalizacja: wawa-ursus
Województwo: Mazowieckie
Samochód: Frontera A 2.2i Long 1995-1998

Re: Lift

Postprzez JJKILLER » 11 wrz 2011 18:31:06

kawaMX napisał(a):... drążek przedłużyć? Jakieś patenty?

Tak. Śruba rzymska.
Gdzieś o tym już było.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Miód jest dla mięczaków , prawdziwi twardziele żują pszczoły
http://bynajmniej.pl/bynajmniej-to-nie-przynajmniej
Avatar użytkownika
JJKILLER
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 4204
Obrazki: 13
Dołączył(a): 14 cze 2009 11:40:19
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 35
Województwo: Mazowieckie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: Lift

Postprzez kawaMX » 11 wrz 2011 19:36:55

JJKILLER możesz troszkę sprecyzować swoją wypowiedź?Jak zastosować tam śrubę rzymską? Bo z tego co ja się nad tym zastanawiałem to można przeciąć drążek i wspawać kawałek albo przerobić mocowanie też dorabiając uchwyt. Tylko zastanawiam się w jaki sposób to ustawić by rzeczywiście było prosto i fretka nie zostawiała czterech śladów?
Avatar użytkownika
kawaMX
Starszy Zaglądacz
Starszy Zaglądacz
 
Posty: 96
Dołączył(a): 13 paź 2009 12:42:04
Lokalizacja: wawa-ursus
Województwo: Mazowieckie
Samochód: Frontera A 2.2i Long 1995-1998

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Motanie Fronter



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość