brum napisał(a):Jedyny problem z podkładkami to właśnie to że nie zwiększą wykrzyżu
i to bardzo duży problem
ja bym zainwestował w sprężyny
pzdr
K
Witamy ! |
---|
|
brum napisał(a):Jedyny problem z podkładkami to właśnie to że nie zwiększą wykrzyżu
mody1 napisał(a):widze ze wyscig zbrojen nabiera na sile
wymnia sprezyn nie zalatwa problemu potem dluzsze amory drązki wzmacniane lub cale zawieszenie z irona
brum napisał(a):Byłem dzisiaj w zakladzie jedynym w pobliżu gdzie motają 4x4, na placu tylko Patrole ale ok.
Pytam gościa o lift a on:
- "nieda się"
- czemu?
- "bo są drążki"
i po temacie było.
A jakie było jego zdziwienie że z tyłu są sprężyny to hoho.
Niby proste, tylko potem poprawienie sporo kosztuje. Z racji profesji przeprowadziłem doświadczenie. Podczas sprawdzania geometrii przodu wykonałem trzy (3 sic!) obroty pełne śrubą z jednej i drugiej strony. Geometria się rozjechała. Dlatego przestrzegam przed pochopnym kręceniem.mirokez napisał(a):Frotka tez nie jest trudna w liftowaniu, podkrecic drazki z przodu 20 min roboty
Przeklepać ? A gdzie znajdziesz kowala, który zrobi to poprawnie? Inaczej szkoda zachodu.mirokez napisał(a):z tylu przeklepac resory, zrobic nowe wieszaki albo jak w B dluzsze sprzezyny i ot cala filozofia
Janek 44 napisał(a):Przeklepać ? A gdzie znajdziesz kowala, który zrobi to poprawnie? Inaczej szkoda zachodu.
-geometrie zawsze trzeba sprawdzić nawet jak zdejmniesz jakąś końcówke i potem założysz ta samą to najprawdopodobniej nastąpi jakas zmiana-nie widze tu powodu do przestrzegania przed liftowaniem-po prostu po zakończeniu prac trzeba zrobić kontroleobroty pełne śrubą z jednej i drugiej strony. Geometria się rozjechał
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość