Witamy !



Lift

Wszystko o przeróbkach Frontery

Postprzez KOBZI » 17 gru 2007 15:58:20

brum napisał(a):Jedyny problem z podkładkami to właśnie to że nie zwiększą wykrzyżu :?


i to bardzo duży problem :)
ja bym zainwestował w sprężyny

pzdr
K
Obrazek
Avatar użytkownika
KOBZI
Szyszkownik
Szyszkownik
 
Posty: 1432
Dołączył(a): 06 lip 2007 13:16:28
Lokalizacja: Kraków
Pochwały: 1
Województwo: Małopolskie
Samochód: Frontera A 2.2i Long 1995-1998

Postprzez Balkandriver » 17 gru 2007 18:06:41

Jak pisała BASIK, liftowałem kiedyś plaszczaka (wszyscy obniżają, a ja podwyższałem) i robiłem sprężyny na zamówienie w firmie POSPRING - Poznań/Smochowice , tel 061/ 848-06-24 , tu link do firmy
http://www.pospring.pl/index.html
Polecają ich również terenowcy z okręgu bydgoskiego.
Firma robi sprężyny do aut 4x4.
Uważam, że najlepsza droga do podniesienia (i ew. dodatkowo utwardzenia) tyłu, to wymiana sprężyn.
Pozdro

BALKANDRIVER
Frontera 2.8 TDi - Long Distance Voyager
http://www.fotolandia4x4.com -> relacje, zdjęcia, filmiki
http://chomikuj.pl/balkandriver -> Mój chomik (nie tylko) Wędrowniczek
Spieszmy się kochać szuter, bo tak szybko odchodzi.
Avatar użytkownika
Balkandriver
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 1669
Obrazki: 63
Dołączył(a): 07 lip 2007 18:11:13
Lokalizacja: Smokogród
Pochwały: 8
Województwo: Małopolskie
Samochód: Frontera A 2.8TDI Long 1995-1996

Postprzez mody1 » 17 gru 2007 21:58:41

widze ze wyscig zbrojen nabiera na sile
wymnia sprezyn nie zalatwa problemu potem dluzsze amory :) drązki wzmacniane lub cale zawieszenie z irona :)
http://www.4x4team.pl/ironman/katalog_i ... a_2006.pdf
Avatar użytkownika
mody1
V-ce Prezes
V-ce Prezes
 
Posty: 3884
Obrazki: 1
Dołączył(a): 07 paź 2007 18:00:49
Lokalizacja: Chrzanów
Pochwały: 17
Województwo: Małopolskie
Samochód: Mam kilka Frotek :)

Postprzez dljm » 17 gru 2007 22:09:27

mody1 napisał(a):widze ze wyscig zbrojen nabiera na sile
wymnia sprezyn nie zalatwa problemu potem dluzsze amory :) drązki wzmacniane lub cale zawieszenie z irona :)


idąc dałej przy lifcie 3', trzeba jeszcze zmienic wachacze górne, drążek panharda, i przewody hamulcowe
... najbardziej zagorzałymi przeciwnikami automatów, są najczęściej ludzie, którzy nigdy nimi nie jeździli ...
Avatar użytkownika
dljm
Szyszkownik
Szyszkownik
 
Posty: 1447
Obrazki: 1
Dołączył(a): 05 lip 2007 23:00:40
Lokalizacja: Kraków
Pochwały: 5
Województwo: Małopolskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Postprzez brum » 19 gru 2007 23:43:11

Byłem dzisiaj w zakladzie jedynym w pobliżu gdzie motają 4x4, na placu tylko Patrole ale ok.
Pytam gościa o lift a on:
- "nieda się"
- czemu?
- "bo są drążki"
i po temacie było.
A jakie było jego zdziwienie że z tyłu są sprężyny to hoho.
3.0 V6... '97...Federal Couragia MT 32", przedni most sztywny, winda, zderzak a'la Calmini, Snorkel, AVM...
Obrazek
Avatar użytkownika
brum
Maruda
Maruda
 
Posty: 9336
Obrazki: 2
Dołączył(a): 05 lip 2007 23:47:16
Lokalizacja: Chechło
Pochwały: 59
Województwo: Małopolskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Postprzez dljm » 20 gru 2007 07:54:06

brum napisał(a):Byłem dzisiaj w zakladzie jedynym w pobliżu gdzie motają 4x4, na placu tylko Patrole ale ok.
Pytam gościa o lift a on:
- "nieda się"
- czemu?
- "bo są drążki"
i po temacie było.
A jakie było jego zdziwienie że z tyłu są sprężyny to hoho.

ale to był fachura no no

trzeba tam pojechać i mu pokazać to : http://www.pureisuzu.com/98-2001_amigo_3.htm

i niech gość przeciera oczy ze zdumienia

bo tak naprawdę przy drążkach to nie się nie da, tylko da się i to na upartego na poczekaniu (mozna te kilka centymetrów podciągnąć) :lol:

ale pewnie to za dużo roboty dla takiego fachu...a :lol:
... najbardziej zagorzałymi przeciwnikami automatów, są najczęściej ludzie, którzy nigdy nimi nie jeździli ...
Avatar użytkownika
dljm
Szyszkownik
Szyszkownik
 
Posty: 1447
Obrazki: 1
Dołączył(a): 05 lip 2007 23:00:40
Lokalizacja: Kraków
Pochwały: 5
Województwo: Małopolskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Postprzez mirokez » 20 gru 2007 07:57:32

Ja kiedys pojechalem do takiego warsztatu co goscie motaja 4x4, przed warsztatem stoja 2 mega patrole mega samuri i inne. Pojechalem tam na wymiane oleju w tylnym moscie i smarowanie krzyzakow. Tak orjentacyjnie zagadalem ze chcial bym ja podniesc to goscie nie wiedzieli jak sie za to zabrac, chodzili mysleli i nic sensownego nie wymyslili. Pojechalem do gosci w Krasniku co maja ten tor i swoj warsztat to zostalem zasypany miljonem ciekawych pomyslow.
mirokez
 

Postprzez TATAR » 20 gru 2007 12:42:02

tak jest wiekszos warsztatów 4x4 sie ogranicza do suzy i parchów bo prosty temat a przy frocie myslenie sprawia ból :wink: hehe
_________________________________
3,2 V6 FRONTERA EVO 1
Avatar użytkownika
TATAR
Prezes
Prezes
 
Posty: 892
Dołączył(a): 10 sie 2007 20:23:37
Lokalizacja: Wodzislaw Sl.
Pochwały: 3
Województwo: Śląskie
Samochód: Frontera B 3.2 V6 Long 1998-2004

Postprzez mirokez » 20 gru 2007 13:31:57

Frotka tez nie jest trudna w liftowaniu, podkrecic drazki z przodu 20 min roboty, z tylu przeklepac resory, zrobic nowe wieszaki albo jak w B dluzsze sprzezyny i ot cala filozofia
mirokez
 

Postprzez mirokez » 13 sty 2008 20:50:36

Mam takie pytanko, a mianowice jakiej firmy amortyzatory beda pasowaly do froty po lifcie 2".Chodzi mi dokladnie o frotke A sport
mirokez
 

Postprzez TATAR » 17 sty 2008 12:41:50

ja po lifcie mam z tyłu lublin 2 (wyzsze i rubszy trzpien) przód żuk
(wyzsze i rubszy trzpien) koszt całosci 400 zł :wink:
_________________________________
3,2 V6 FRONTERA EVO 1
Avatar użytkownika
TATAR
Prezes
Prezes
 
Posty: 892
Dołączył(a): 10 sie 2007 20:23:37
Lokalizacja: Wodzislaw Sl.
Pochwały: 3
Województwo: Śląskie
Samochód: Frontera B 3.2 V6 Long 1998-2004

Postprzez mat » 27 sty 2008 11:01:01

witam!mam pytanko do,,turysty,,.Chodzi mi o te podkładki pod końcówki wachaczy;jaka powinna być grubość żeby było w miare bezpiecznie,ale żeby choć troche podnieś przód do góry bez kręcenia drążków.Chyba że posiadasz u siebie jeszcze jakiś komplecik to chętnie bym odkupił :lol:
mat
 

Postprzez wojtekkk » 27 sty 2008 15:13:15

tym nie podnosisz przodu a jedynie zachowujesz odstęp wachaczowi górnemu by nie oparł sie o odbój-przód kręcisz tylko i wyłącznie na drażkach-reszta jest wspomaganiem dla prawidłowej pracy przy mocniejszym kręceniu
3-4cm podkręcając nie potrzebujesz w zasadzie nic na przód-co najwyżej zastanowiłbym sie nad dłuższym amorem ale przy tych 3-4cm też nie koniecznie
wojtekkk
 

Postprzez Janek 44 » 29 sty 2008 13:48:59

mirokez napisał(a):Frotka tez nie jest trudna w liftowaniu, podkrecic drazki z przodu 20 min roboty
Niby proste, tylko potem poprawienie sporo kosztuje. Z racji profesji przeprowadziłem doświadczenie. Podczas sprawdzania geometrii przodu wykonałem trzy (3 sic!) obroty pełne śrubą z jednej i drugiej strony. Geometria się rozjechała. Dlatego przestrzegam przed pochopnym kręceniem.
mirokez napisał(a):z tylu przeklepac resory, zrobic nowe wieszaki albo jak w B dluzsze sprzezyny i ot cala filozofia
Przeklepać ? A gdzie znajdziesz kowala, który zrobi to poprawnie? Inaczej szkoda zachodu.
Janek 44
 

Postprzez mirokez » 29 sty 2008 14:03:57

Kolega Iron ma przeklepane i jest zdowolony, tylko on ma jakos tak ze ma wstawione jedno pioro ciensze czy jakos tak
mirokez
 

Postprzez Ironcruz » 29 sty 2008 14:18:35

potwierdzam.
Ostatnio liczyłem ilość piór u 001Daro i ja mam 1 dołożone ale o grubości ok 4mm i wszystkie pióra po regeneracji (na nowo grzane i klepane w profil jaki sobie zażyczyłem)
Opel Frontera A Sport "Calmini Youngtimer Dożywocie Edyszyn" 94'.
15 lat na forum
Avatar użytkownika
Ironcruz
Maniak
Maniak
 
Posty: 458
Obrazki: 1
Dołączył(a): 30 sie 2007 18:55:30
Lokalizacja: okolice poznania
Pochwały: 2
Województwo: Wielkopolskie
Samochód: Frontera A 2.0i Sport 1991-1995

Postprzez Ironcruz » 29 sty 2008 14:20:58

Janek 44 napisał(a):Przeklepać ? A gdzie znajdziesz kowala, który zrobi to poprawnie? Inaczej szkoda zachodu.

pod Poznaniem w Komornikach: Adam19 ma dokładny namiar
Opel Frontera A Sport "Calmini Youngtimer Dożywocie Edyszyn" 94'.
15 lat na forum
Avatar użytkownika
Ironcruz
Maniak
Maniak
 
Posty: 458
Obrazki: 1
Dołączył(a): 30 sie 2007 18:55:30
Lokalizacja: okolice poznania
Pochwały: 2
Województwo: Wielkopolskie
Samochód: Frontera A 2.0i Sport 1991-1995

Postprzez wojtekkk » 29 sty 2008 15:43:04

obroty pełne śrubą z jednej i drugiej strony. Geometria się rozjechał
-geometrie zawsze trzeba sprawdzić nawet jak zdejmniesz jakąś końcówke i potem założysz ta samą to najprawdopodobniej nastąpi jakas zmiana-nie widze tu powodu do przestrzegania przed liftowaniem-po prostu po zakończeniu prac trzeba zrobić kontrole


ja resorów nie klepałem-wstawiłem u siebie od longa(są trwalsze) w niezłym stanie(przybyło 6cm od starych)
wojtekkk
 

Postprzez gregorp77 » 01 lut 2008 21:46:50

Witam.Mam pytanie do Turysty,czy po przelorzeniu resorow z dolu do gory nie bylo problemow z dlogoscia walu napedowego. Czy nie byl zakrutki.
gregorp77
 

Postprzez Janek 44 » 05 lut 2008 21:23:53

TATAR napisał(a):ja po lifcie mam z tyłu lublin 2 (wyzsze i rubszy trzpien) przód żuk
(wyzsze i rubszy trzpien) koszt całosci 400 zł :wink:
O ile wyższe? Możesz podać przybliżone wartości? Jak bardzo poprawiły się własności trakcyjne na czarnym? Chce zapodać takie do Frotki B.
Janek 44
 

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Motanie Fronter



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość