Witamy !



Wyciągarki, wybór, montaż, obsługa

Wszystko o przeróbkach Frontery

Re: Wyciągarki, wybór, montaż, obsługa

Postprzez RudeBoy » 27 mar 2015 02:02:31

yuby194 napisał(a):Zdjęcie 1. Podczas zdejmowania zderzaka zauważyłem, że siedzi dość ścisło na tch pionowych elementach, a w gotowcu ma dojść jeszcze 2 x po 8 mm, czy coś jeszcze trzeba przerobić, żeby sie to zmieściło?


Trzeba te łapy przykręcić do belki zderzaka szerzej. Inaczej nidyrydy.
yuby194 napisał(a):Zdjęcie 2 i 3. Czy usuwacie te dwie wypustki na których oparta jest płyta?, bo jeśli nie, to nie mieści mi sie płyta pod chlodnicą z jednej strony i nie ma poziomu.


Nie ucinaj, zaklep. Płyta ma leżeć na ramię nie na tych wypustkach.
Musisz tez wywalić wspornik zamka. I zrobić go z płaskownika żeby Ci płyty nie wypychał do przodu.

yuby194 napisał(a):I jeszcze jedno pytanie, może ktoś zapodać zdjęcie jak przeprowadził kable od wiciągarki do skrzynki, czy były wiercone dziury w przednim pasie, bo mało tam jest miejsca na grube kable i jak zamontować samą skrzynk.e przekażnikową, bo miejsca pod maska jest mało w B.
Będę wdzięczny za porady


Skrzynka wciśnięta między lampę a akumulator. Kablami spokojnie można przejść bez żadnego wiercenia. Ja dodatkowo kable plusowe mam w peszlach. Także miejsca tam jest ful.

Tu masz zipa z fotkami z montażu tej mojej płyty. Powinno Ci się sporo wyjaśnić. http://www.mwds.pl/file/plyta_RudeBoy.zip
Grzechu

I would rather push my Land Rover than drive a jeep
jest Land Rover Discovery II Td5 - miłość przyjdzie z czasem
była Frontera B Sport 2.2dti - lift 3" + BL 1" BFG MT KM2 32", stal, winch, osłony i inne fanty
Avatar użytkownika
RudeBoy
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 7357
Obrazki: 21
Dołączył(a): 17 kwi 2011 00:58:19
Pochwały: 91
Województwo: Małopolskie
Samochód: zbłądziłem - mam inny pojazd

Re: Wyciągarki, wybór, montaż, obsługa

Postprzez yuby194 » 27 mar 2015 02:11:00

RudeBoy napisał(a):Trzeba te łapy przykręcić do belki zderzaka szerzej. Inaczej nidyrydy.


Czyli trzeba te łapy montażowe odręcić od wzmocnienia i najpierw przykręcić [po bokach płyty a potem dopiero montować wzmocnienie, tak?
Pozdrawiam
YubY

Frota B/Sport 2,2 DTI '00/manual, K&N, polibuszowe podkładki 6cm + sprężyny Montka = lift ?", amory przód/tył IROMAN, BFG AT/MT 245/75R16, DW 12000 LBS


ObrazekObrazekObrazek
Avatar użytkownika
yuby194
Szyszkownik
Szyszkownik
 
Posty: 1265
Obrazki: 4
Dołączył(a): 19 lip 2009 01:20:55
Lokalizacja: Duży Dół
Pochwały: 5
Województwo: Mazowieckie
Samochód: Frontera B 2.2DTI Sport 1998-2004

Re: Wyciągarki, wybór, montaż, obsługa

Postprzez RudeBoy » 27 mar 2015 03:13:51

yuby194 napisał(a):
RudeBoy napisał(a):Trzeba te łapy przykręcić do belki zderzaka szerzej. Inaczej nidyrydy.


Czyli trzeba te łapy montażowe odręcić od wzmocnienia i najpierw przykręcić [po bokach płyty a potem dopiero montować wzmocnienie, tak?


No generalnie o to chodzi.

Najlepiej to weź te łapy po prostu przyspawaj w pizdu do tej belki. Nie widzę potrzeby aby to było skręcane. Ciasno tam, żeby otwory o 8mm przesuwać.
Grzechu

I would rather push my Land Rover than drive a jeep
jest Land Rover Discovery II Td5 - miłość przyjdzie z czasem
była Frontera B Sport 2.2dti - lift 3" + BL 1" BFG MT KM2 32", stal, winch, osłony i inne fanty
Avatar użytkownika
RudeBoy
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 7357
Obrazki: 21
Dołączył(a): 17 kwi 2011 00:58:19
Pochwały: 91
Województwo: Małopolskie
Samochód: zbłądziłem - mam inny pojazd

Re: Wyciągarki, wybór, montaż, obsługa

Postprzez szymon.ha » 27 mar 2015 04:35:39

Przykręć "płytę" a zderzak następnie nabij młotkiem i się sam naiągnie u ułozy i będzie tak jak ma być.

Co do puszki to jak przejrzysz zdjęcia w tym temacie to zauważysz że ja zamontowałem puszkę za grilem i wykorzystałem oryginalne przewody jakie były.
Avatar użytkownika
szymon.ha
Diler
 
Posty: 3515
Obrazki: 2
Dołączył(a): 08 mar 2009 23:03:38
Pochwały: 16
Województwo: Pomorskie
Samochód: Frontera B 3.2 V6 Long 1998-2004

Re: Wyciągarki, wybór, montaż, obsługa

Postprzez Edi066 » 27 mar 2015 07:31:59

U mnie to wygląda tak :

Obrazek

Płyta idealnie wpasowała się w to co było.Wspornik zamka u mnie nic nie blokował.Pionowe łapy od mocowania zderzaka obciąłem od jego belki i porozsuwałem przykręcając śrubami. Puszkę z przekaźnikami zamontowałem obok akumulatora pod maską kable puszczając przez otwór widoczny na zdjęciu nad klaksonem.Hebel jest ukryty w środku auta w podłokietniku.Teraz zrobiłem body lift i zabawa od nowa z mocowaniami...
Nissan Patrol 4.2
[..........................] 70%
Avatar użytkownika
Edi066
Starszy Przesiadywacz
Starszy Przesiadywacz
 
Posty: 289
Obrazki: 20
Dołączył(a): 20 lip 2011 12:53:08
Lokalizacja: Nowa Dęba
Pochwały: 1
Województwo: Podkarpackie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: Wyciągarki, wybór, montaż, obsługa

Postprzez yuby194 » 27 mar 2015 11:22:25

Dzięki wszystkim za porady.

Edi066 napisał(a):Płyta idealnie wpasowała się w to co było.Wspornik zamka u mnie nic nie blokował

Masz dziwnie dużo miejsca pomiedzy płytą a chłodnicą, u mnie - widać na zdjęciach w dużym pliku- bez zagięcia tych pazyrów o których Grzesiek pisał to płyta nie mieści sie pod chłodnicą. Hebel w podłokietniku... szacun, dobre wyzwanie a jak wszedłeś kablami do środka budy?

Puszkę mam tą największą i naprawdę jest problem z jej upchnięciem ale pokombinuję.
Pozdrawiam
YubY

Frota B/Sport 2,2 DTI '00/manual, K&N, polibuszowe podkładki 6cm + sprężyny Montka = lift ?", amory przód/tył IROMAN, BFG AT/MT 245/75R16, DW 12000 LBS


ObrazekObrazekObrazek
Avatar użytkownika
yuby194
Szyszkownik
Szyszkownik
 
Posty: 1265
Obrazki: 4
Dołączył(a): 19 lip 2009 01:20:55
Lokalizacja: Duży Dół
Pochwały: 5
Województwo: Mazowieckie
Samochód: Frontera B 2.2DTI Sport 1998-2004

Re: Wyciągarki, wybór, montaż, obsługa

Postprzez Edi066 » 27 mar 2015 11:53:39

yuby194 napisał(a):Hebel w podłokietniku... szacun, dobre wyzwanie a jak wszedłeś kablami do środka budy?


Kable (+) puściłem przez otwór w komorze silnika za pompą ABS (jest tam taka gumowa zaślepka , przez którą przechodzi inna już wiązka) następnie pod skrytką , dalej pod radiem , pod pokrywą lewarków , pod tunelem i do środka schowka pod podłokietnikiem przykręciłem hebel .Trzeba było tylko delikatnie podciąć blaszany wspornik do którego jest przykręcany podłokietnik coby nie zwierało...oczywiście kabel dużo grubszy , niż 1cm...
Nissan Patrol 4.2
[..........................] 70%
Avatar użytkownika
Edi066
Starszy Przesiadywacz
Starszy Przesiadywacz
 
Posty: 289
Obrazki: 20
Dołączył(a): 20 lip 2011 12:53:08
Lokalizacja: Nowa Dęba
Pochwały: 1
Województwo: Podkarpackie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: Wyciągarki, wybór, montaż, obsługa

Postprzez yuby194 » 27 mar 2015 12:10:00

Ja chce to puścić 35 mm2 kabel spawalniczy (+) w peszlu.
Pozdrawiam
YubY

Frota B/Sport 2,2 DTI '00/manual, K&N, polibuszowe podkładki 6cm + sprężyny Montka = lift ?", amory przód/tył IROMAN, BFG AT/MT 245/75R16, DW 12000 LBS


ObrazekObrazekObrazek
Avatar użytkownika
yuby194
Szyszkownik
Szyszkownik
 
Posty: 1265
Obrazki: 4
Dołączył(a): 19 lip 2009 01:20:55
Lokalizacja: Duży Dół
Pochwały: 5
Województwo: Mazowieckie
Samochód: Frontera B 2.2DTI Sport 1998-2004

Re: Wyciągarki, wybór, montaż, obsługa

Postprzez jrzeuski » 27 mar 2015 12:26:12

Do podłokietnika trochę daleko: spadki napięcia i koszt kabla. Lepiej było hebel umieścić gdzieś przy słupku A, żeby tylko się schylić i sięgnąć. Jak będę kombinował z heblem to tam go właśnie przeniosę spod maski.
No mud, no fun
Frota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch
Vectra B kombi 2.5V6 170KM
Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition :twisted:

naprawy i motanie Frotek :arrow: SMS/PW/email/czat.
Avatar użytkownika
jrzeuski
Admin
Admin
 
Posty: 12020
Obrazki: 71
Dołączył(a): 18 mar 2008 10:25:22
Lokalizacja: Banino
Pochwały: 78
Województwo: Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.5TDS Long 1996-1998

Re: Wyciągarki, wybór, montaż, obsługa

Postprzez RudeBoy » 27 mar 2015 15:57:52

yuby194 napisał(a):Dzięki wszystkim za porady.

Edi066 napisał(a):Płyta idealnie wpasowała się w to co było.Wspornik zamka u mnie nic nie blokował

Masz dziwnie dużo miejsca pomiedzy płytą a chłodnicą, u mnie - widać na zdjęciach w dużym pliku- bez zagięcia tych pazyrów o których Grzesiek pisał to płyta nie mieści sie pod chłodnicą. Hebel w podłokietniku... szacun, dobre wyzwanie a jak wszedłeś kablami do środka budy?

Puszkę mam tą największą i naprawdę jest problem z jej upchnięciem ale pokombinuję.


Nie ma w tym nic dziwnego edi ma 3.2V6.
Nie ma intercoolera. Chłodnica klimy jest prawie 5cm głębiej.
Wspornik zamka mu nie przeszkadza bo jest inny niż w 2.2dti
Amen

Porównaj fotke ediego z moją
Obrazek
Grzechu

I would rather push my Land Rover than drive a jeep
jest Land Rover Discovery II Td5 - miłość przyjdzie z czasem
była Frontera B Sport 2.2dti - lift 3" + BL 1" BFG MT KM2 32", stal, winch, osłony i inne fanty
Avatar użytkownika
RudeBoy
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 7357
Obrazki: 21
Dołączył(a): 17 kwi 2011 00:58:19
Pochwały: 91
Województwo: Małopolskie
Samochód: zbłądziłem - mam inny pojazd

Re: Wyciągarki, wybór, montaż, obsługa

Postprzez yuby194 » 22 kwi 2015 20:00:52

Po ponad trzech tygodniach samotnych zmagań z mała przerwą techniczną na... zawał ;) - ale bez zależności przyczynowo-skutkowej i potem chwilowym zakazie żony na zbliżanie sie do garażu, zakończyłem temat montazu wyciągarki, całość tutaj https://plus.google.com/u/0/photos/1094 ... 3254446497.
Załączniki
P1060003p.JPG
P1060004p.JPG
Pozdrawiam
YubY

Frota B/Sport 2,2 DTI '00/manual, K&N, polibuszowe podkładki 6cm + sprężyny Montka = lift ?", amory przód/tył IROMAN, BFG AT/MT 245/75R16, DW 12000 LBS


ObrazekObrazekObrazek
Avatar użytkownika
yuby194
Szyszkownik
Szyszkownik
 
Posty: 1265
Obrazki: 4
Dołączył(a): 19 lip 2009 01:20:55
Lokalizacja: Duży Dół
Pochwały: 5
Województwo: Mazowieckie
Samochód: Frontera B 2.2DTI Sport 1998-2004

Re: Wyciągarki, wybór, montaż, obsługa

Postprzez TASMAN TDI » 24 kwi 2015 19:29:55

Wojtek ale wygląda :shock: ciekawe jak na żywo 8:) musimy się ustawić a co do linku to nie bangla :niewiem:
FROTKA B LONG, 2,2 DTI , lift 2" NA IRONMAN-IE ,K&N, BFGoodrich MT KM2 31/10,5/15 na felgach ET 12, bagażol własnego pomysłu,stalowy brzuszek,

Była VITARA i Był UAZ
Avatar użytkownika
TASMAN TDI
Przesiadywacz
Przesiadywacz
 
Posty: 204
Obrazki: 0
Dołączył(a): 28 lip 2011 16:34:51
Lokalizacja: Jurki k/grójca
Województwo: Mazowieckie
Samochód: Frontera B 2.2DTI Long 1998-2004

Re: Wyciągarki, wybór, montaż, obsługa

Postprzez yuby194 » 26 kwi 2015 01:36:22

Sorry, teraz chyba powinno banglać.
Pozdrawiam
YubY

Frota B/Sport 2,2 DTI '00/manual, K&N, polibuszowe podkładki 6cm + sprężyny Montka = lift ?", amory przód/tył IROMAN, BFG AT/MT 245/75R16, DW 12000 LBS


ObrazekObrazekObrazek
Avatar użytkownika
yuby194
Szyszkownik
Szyszkownik
 
Posty: 1265
Obrazki: 4
Dołączył(a): 19 lip 2009 01:20:55
Lokalizacja: Duży Dół
Pochwały: 5
Województwo: Mazowieckie
Samochód: Frontera B 2.2DTI Sport 1998-2004

Re: Wyciągarki, wybór, montaż, obsługa

Postprzez przemekcrx » 20 cze 2015 22:24:44

Co powiecie na temat tej wyciągarki bo jestem w tym temacie zielony
http://olx.pl/oferta/wyciagarka-13000-h ... 8496ac3ac0
Frota 3.2 V6
Avatar użytkownika
przemekcrx
Szyszkownik
Szyszkownik
 
Posty: 1443
Obrazki: 1
Dołączył(a): 29 lip 2009 19:22:40
Lokalizacja: poland
Pochwały: 7
Województwo: nie mieszkam w Polsce
Samochód: Frontera B 3.2 V6 Long 1998-2004

Re: Wyciągarki, wybór, montaż, obsługa

Postprzez RudeBoy » 21 cze 2015 01:46:37

przemekcrx napisał(a):Co powiecie na temat tej wyciągarki bo jestem w tym temacie zielony
http://olx.pl/oferta/wyciagarka-13000-h ... 8496ac3ac0


Byłbym ostrożny.
Na zdjęciach nie ma wyciągarki
Grzechu

I would rather push my Land Rover than drive a jeep
jest Land Rover Discovery II Td5 - miłość przyjdzie z czasem
była Frontera B Sport 2.2dti - lift 3" + BL 1" BFG MT KM2 32", stal, winch, osłony i inne fanty
Avatar użytkownika
RudeBoy
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 7357
Obrazki: 21
Dołączył(a): 17 kwi 2011 00:58:19
Pochwały: 91
Województwo: Małopolskie
Samochód: zbłądziłem - mam inny pojazd

Re: Wyciągarki, wybór, montaż, obsługa

Postprzez przemekcrx » 21 cze 2015 09:58:49

http://olx.pl/oferta/wyciagarka-12v-w-d ... c596eb4623

Nie tego linka wkleiłem ,koleś sprzedaje wyciągarki u nas w Kaliszu
To jest akurat nie problem bo mam do tego sklepu 16km ,a wiesz ja się nie znam na wyciągarkach i może mi kit wcisnąć że jest dobra itd.itp.. Wolę zapytać kogoś kto ma i jaką mi poleci w rozsądnej kasie...
Frota 3.2 V6
Avatar użytkownika
przemekcrx
Szyszkownik
Szyszkownik
 
Posty: 1443
Obrazki: 1
Dołączył(a): 29 lip 2009 19:22:40
Lokalizacja: poland
Pochwały: 7
Województwo: nie mieszkam w Polsce
Samochód: Frontera B 3.2 V6 Long 1998-2004

Re: Wyciągarki, wybór, montaż, obsługa

Postprzez drech » 21 cze 2015 11:04:59

Czy Dragon Winch, Escape czy noname, to wszystko produkcja chińska. Wcale bym się nie zdziwił gdyby pochodziły z tej samej fabryki. Moim zdaniem trzeba wybrać firmę, która w ma serwis w pobliżu, albo najtańszą w internetach. Ja korzystam z wyciągarki z mudmaster.pl Są niedrogie, a w moim przypadku serwis jest niedaleko. Na allegro też dillują
Opinia większości nie jest równoznaczna z prawdą.
drech
Podszyszkownik
Podszyszkownik
 
Posty: 1033
Obrazki: 2
Dołączył(a): 30 paź 2011 18:04:25
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 19
Województwo: Lubelskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: Wyciągarki, wybór, montaż, obsługa

Postprzez RudeBoy » 21 cze 2015 13:31:58

drech napisał(a):Czy Dragon Winch, Escape czy noname, to wszystko produkcja chińska. Wcale bym się nie zdziwił gdyby pochodziły z tej samej fabryki. Moim zdaniem trzeba wybrać firmę, która w ma serwis w pobliżu, albo najtańszą w internetach. Ja korzystam z wyciągarki z mudmaster.pl Są niedrogie, a w moim przypadku serwis jest niedaleko. Na allegro też dillują


No nie do końca.

Escape, More to to samo.

Dragon Winch, Power Winch to samo.

Titanium ma troche z jednej trochę z drugiej.

Łączy je jedno niska jakość. Z tych wszystkich najlepsze zdają się More i Escape. Te firmy przynajmniej mają sensowne zasady gwarancji i maja dobry serwis.
Mój XTR działa już prawie 3 lata i w sumie robi to dobrze. Była awaria jedna. Pękła sprężyna w hamulcu.
Grzechu

I would rather push my Land Rover than drive a jeep
jest Land Rover Discovery II Td5 - miłość przyjdzie z czasem
była Frontera B Sport 2.2dti - lift 3" + BL 1" BFG MT KM2 32", stal, winch, osłony i inne fanty
Avatar użytkownika
RudeBoy
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 7357
Obrazki: 21
Dołączył(a): 17 kwi 2011 00:58:19
Pochwały: 91
Województwo: Małopolskie
Samochód: zbłądziłem - mam inny pojazd

Re: Wyciągarki, wybór, montaż, obsługa

Postprzez Odoll » 21 cze 2015 19:09:14

Nie znam się ale mam MORE 4 lata i na razie nie zawiodła , Jacek też ma MORE inny model i u niego na razie też działa a lekko nie ma :)
No tylko że my tu na dalekiej północy to mamy serwis MORE dosłownie pod nosem (w expedycji) więc wybór był prosty :D
Kupiłem bordo frote,
kupiłem bordo frote,
bende se nią jeździł,
lasem polem błotem.
Avatar użytkownika
Odoll
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 2978
Obrazki: 2
Dołączył(a): 22 maja 2010 10:00:37
Lokalizacja: Gdańsk
Pochwały: 10
Województwo: Pomorskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: Wyciągarki, wybór, montaż, obsługa

Postprzez jrzeuski » 21 cze 2015 20:05:20

Dzis przewijalem linę po zlocie (jak rozwinalem to śruba byla scieta) i po nawinieciu dwoch warstw cos strasznie zarzezilo i stanęła. Bez obciążenia byla, line reka napinalem. Odwinalem pare zwojow i poszlo dalej, ale poszedl dym jakby z silnika i kable byly gorące. Jak ciagnalem Tatara na zlocie bylo to samo. Takze mysle, ze dni mojego wincha sa juz policzone i serwis bedzie mial robote. Chyba, ze sam do niej zajrze, ale nawet nie wiem na co zwracać uwagę. Juz raz ja rozbieralem i zagladalem do silnika, wiec wiem jak, ale co tam moze stawiać taki opór? :niewiem:

PS. Ale rure od hustawki, ktora sie wygiela przy wsadzaniu silnika pod maske, dała rade wyprostować. Wiola miala swoi debiut w obsłudze pilota :D
No mud, no fun
Frota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch
Vectra B kombi 2.5V6 170KM
Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition :twisted:

naprawy i motanie Frotek :arrow: SMS/PW/email/czat.
Avatar użytkownika
jrzeuski
Admin
Admin
 
Posty: 12020
Obrazki: 71
Dołączył(a): 18 mar 2008 10:25:22
Lokalizacja: Banino
Pochwały: 78
Województwo: Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.5TDS Long 1996-1998

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Motanie Fronter



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron