przemia napisał(a):.... mocowaniem bezpośrednio do dachu w miejscu przykręcania relingów.
Też taką opcję mocowania propagowałem wcześniej
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
. co prawda sam tego jeszcze nie zrobiłem - ale moim zdaniem zdemontował oryginalne relingi w całości i nowy bagażnik wyposażony w cztery stopy posadowione na gumowych przekładkach. Stopy można by wykonać z kawałków kątownika 60x60 mm o długości ~~100 mm
Jak dobrze pamiętam w sporcie B każda stopa przykręcona jest do dachu na dwie śruby M6.
przemia ![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
bądź pionierem realizacyjnym
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
w kwestii stóp - dzięki temu będziesz mógł wykonać nisko posadowiony bagażnik na pełną szerokość dachu. A moim zdaniem profile stal 20x20 będzie OK
To jest znalezione foto w necie - stalowy bagażnik do patrola. Patrząc na tą realizację moim zdaniem można by pomyśleć o 2-4 nogach podporach które tylko wspierały by się o dach pomiędzy stopami.
Może sobie zmotam coś takiego - bo za płotem osiedla znalazłem warsztat magików ze spawarką i innymi narzędziami do ślusarki
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Obrazek](http://www.extrem4x4.pl/sklep4x4/images/akcesoria4x4/bagaznik11.jpg)
Dodatkowa zaleta bagażnika - będzie gdzie przyczepić tablice rejestracyjne
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
zwłaszcza z tyłu (lewa górna strona) - to rozwiązuje problem "przyczepki" z rowerami która zasłania tablicę