Witamy ! |
---|
|
Odoll napisał(a):realnie .......większą moc ............chyba .............
a co trzeba zrobić : znaleźć miejsce , doprowadzić z kolektroa wydechowego rure ze spalinami , doprowadzić smarowanie olejem , zmotac odprowadzenie spalin do wydechu i olej spowrotem do silnika . Ot i wszystko , prościzna
RudeBoy napisał(a):ale poroniony pomysł
2.2 benzyne we frocie uturbiać... hehehehe...
weź już lepiej swapuj na V6
Poza tym o co chodzi z tymi takimi samymi blokami? Że co ma taki sam blok? I co to ma do rzeczy?
ali napisał(a):
Ludzie myslą ze przerobi kolektory kupi turbine za grosze i będzie wymiatał, zapominają o całej reszcie z za małymi wtryskiwaczami łącznie, jak mu potem stopia sie tłoki to robi
adrianee36 napisał(a):No to konkretnie...
http://allegro.pl/ecu-master-det-iii-ma ... 05241.html +1000zł na wysrtojenie,
ewentualnie mozna isc w mechniczne sterowanie, czyli FMU ale to rozwiazanie max do 0.5 a i tak szału nie zrobi.
Metoda grabowskiego z dodatkowymi wtryskami tez do 0.5 i szału nie zrobi.
Intercooler 500zł
Kanapka 200-500zł
Turbo 1000zł
milony innych pierdołek (wskaznik doładowania ,AFR,weze itp) 1000zł
kolektor wydechowy 300-500zł
wydech trzeba zmienic min. 500zł
mysle ze robiac samemu te 5000-6000zł powinno wystarczyc, a i silnik musi byc po remoncie zeby to cos pochodziło kolejne 3000zł . realne moce z tego to jakies 170-190KM . potem zywotnosc spadnie kosmicznie, sesu wiec to nie ma .
NIE BĄDŹ ŁOSIEM MONTUJ V8 !!!
ijido napisał(a):V6 nie lubi gazu a poza tym jest drogie w servisie.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości