chciałbym zrobić progi pod hi-lifta,lecz pomysła brak,mógłby ktoś jakiś pomysł podrzucic?, aha jeszcze gdzie z tyłu podnośnik podkładać ?,jak wy to robicie ?
brum napisał(a):Zrób z jakiejś rury, jesli pytasz o standardowy podnośnik to pod most, w twoim przypadku resor
no właśnie chcę zrobić z rury tylko jakie dać fi i czy dorobić jakieś łapy i przykręcić je do mocowań gdzie przychodzą fabryczne progi ? no właśnie nie chodzi mi o zwykły podnośnik tylko o hi-lifta i nie wiem gdzie go podkładać z tyłu !
Widzialem jak to ma zrobione Wojtek (mody1) i musze powiedziec ze to bardzo dobry pomysł. Natomiast widzialem jak robi to 3P, a mianowicie wycinaja calkiem progi i wspawuja nowe progi razem z rurami taka wlasna kontrukcje. nie wiem czy to sie sprawdzi we frotce ale w cherokee czy w trooperze, czy w LJ sprawdza sie to.
Witam, nie dawno wymieniałem swoje stare progi na nowe. Do budowy nowych użyłem rur grubościennych o średnicy około 25-30mm i dwie o średnicy 55mm i o ściance grubej na 3-4mm.Oraz blachy alumniowej ryflowanej grubość 3mm. I kilka fotek
Tak, Mody1 ma ślicznie zmotany zderzak. Jeśli chodzi o podnoszenie hiliftem, to ja podpierałem go z tyłu za belkę od konstrukcji haka, ale już boki i przód... porażka. Dlatego nie mam już hilifta - przeszedł w dobre ręce @gregorp - piszesz, że niedawno robiłeś progi - fajnie to wygląda, ale co robi tam ta "ruda"?? Pozwala Ci to spać spokojnie? Tylko nie pisz mi, że krytykuję , he, he
Hej, a ja mam inne pytanie w tej kwestii - jak jest mocowana ten plastikowy prog do orurowania. Bo od strony kierowcy ten plastik sie w ogóle na środku nie trzyma i mi sie telepie...
hej, chyba mowimy o czyms innym, ale 100% pewnosci nie mam wiec troche doprecyzuje chodzi mi o te zewnetrzne progi czyli to co widac na zdjeciu w tej aukcji http://allegro.pl/item526240594_opel_frontera_b_kangur_progi_i_halogeny.html) - i chodzi mi po prostu jak ten plastikowy prog jest przymocowany do tej rury. Bo od strony pasazera jest ok, a od kierowcy tak jakby sie cos gdzies odkrecilo.
No jeżeli tylko ta guma w kropki to zlokalizuj spinkę (w A wygląda jak jedno z tych kółek, tylko, że jest spinką i na środku jest kołek ), a właściwie dziurę po tej spince, dobierz nita i przynituj sobie i spokój. Ew nawierć otworek i przynituj
Ja niedawno zrobiłem sobie nowy próg, bo stary się zużył - zdjęcie numer 5 http://chomikuj.pl/Kolodziej73/Zdj*c4*9 ... 4*99dowska Nową rurę zrobiłem mniej więcej na kształt starej. Żeby przymocować tą plastikową czarną nakładkę musisz znaleźć 6 nitów ukrytych pod tymi kółeczkami. Daj albo nowe nity, albo jakieś wkręty. pzdr Kolodziej
Witam. Poradźcie mi gdzie powinno się prawidłowo podkładać podnośnik. Jestem świeżym posiadaczem Frontery Sport 2.0i 1994 r i autko ma jeszcze dla mnie sporo tajemnic. Chciałbym podnieść samochód tak, żeby można było po kolei zmienić każde koło. Jako podnośnika użyję standardowej hydraulicznej żaby. Czy na ramie są jakieś specjalne punkty, w których powinno się podkładać podnośnik? Pozdrawiam.