Czołem. Na dniach planuję dokonać transplantacji baku z froty A do B 2.2 DTI. Pytania po kolei:
1. Czy w tych bakach są pompki paliwa? Jeśli tak to trzeba coś dłubać przy elektryce?
2. Za co odpowiada wtyczka wpinana do baku w B, i jeśli jest to wskaźnik ilości paliwa czy będzie tak samo działał po podłączeniu baku z A?
3. Wymiana przewodów paliwowych: W jaki sposób przeprowadzić bezpieczną wymianę wszystkich przewodów paliwowych tak aby nie zapowietrzyć pompy (PSG16) podczas odpalania?
4. Czy mogę bez obaw powymieniać wszystkie stalowe przewody paliwowe (te z okolic baku i poprzecznicy) na gumowe? Tak - dobrze je zamocuje
5. We Frotce B w miejscu baku z A znajduje się radiator przez który przepływa ....eeee paliwo? Mam go przesunąć czy można całkowicie wypier.....?
Jeśli możecie wstawicie fotki swoich transplantów.
Pozdro!