Witamy ! |
---|
|
A nie ma sierżanta tylko pojedynczy górny wahacz i normalny panhard. To w B łatwiej zrobić sierżanta łącząc oba górne wahacze na wspólnym mocowaniu na moście.motomarian napisał(a):Jak ma sprężyny to tak ale w B sa 4 wahacze i drążek a w A masz sierżanta z tego co pamiętam
No na pewno mosty z Patrola wyjdą drożej, ale robocizna podobna. Jak własna to tego nie liczysz, ale w warsztacie tanio nie będzie. A po co robić dwa razy, skoro i tak wszyscy kiedyś skończymy na mostach Patrolamotomarian napisał(a):Obecnie przedni so Sporta A około 400zł wiec według mnie lepiej zrobić wymianę na B niż dalej wymieniać mosty
motomarian napisał(a):Generalnie tak
Most B przedni +wahacze A long po lifcie w komplecie w półosiami
Przemyśl jeszcze czy chcesz mieć załączanie półosi z kabiny i jakie sprzęgi z kołami. Jeśli chcesz pominąć przesuwkę, to potrzebujesz jeszcze lewej (długiej) półosi z mostu przedniego A. Jeśli przesuwka ma zostać i działać, to brakuje Ci zaworków podciśnienia i układu sterowania nimi. Moduł z podłokietnika z B chyba się nie nadaje, bo on steruje także siłownikiem w reduktorze, którego w A nie ma. Trzeba więc wyrzeźbić układ sterujący na przekaźnikach.Pacyna napisał(a):Most przedni z polosiami + wahacze
Wahacze tak, ale półosie to diesel albo Long 2.2iPacyna napisał(a): Polosie i wahacze obojetnie od jakiego motoru od A po lifcie?
150zł to normalna cena za przedni most z B 2.2dti, taki jak mam u siebie. Przyszedł z blachami, z których przydała mi się jedynie ich zawartość, czyli łożyska, uszczelniacze i kielichy (bo czasem pękają).motomarian napisał(a):Dokładnie tak jest dużo wiec tanioszka jest bo już widziałem dyfer przedni do B2,2i za 150zł bez półosi i blach mocujących wiec nawet przyszła ewentualna awaria nie przeraża
Warsztaty 4x4 klienta na każdą zmotę witają z otwartymi ramionami. I kieszeniami teżJeśli chodzi o robociznę kto rozsądny zgłosi się z tym do warsztatu ?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość