Witamy ! |
---|
|
szymon.ha napisał(a):W ogóle w jakim celu chcesz to zrobić? Robisz zmianę aby co osiągnąć?
przemia napisał(a):W sporcie panharda nie ma.
Most mam kompletny z longa B i po jego stronie są wszystkie niezbędne mocowania i elementy.
Zastanawiam się jednak czy robić 4 mocowania do ramy na wahacze czy przerobić mocowania przy moście i zrobić to na 2 wahaczach jak w LR discovery?
No i jak zrobić mocowania do ramy? Próbować wykorzystać mocowania sprężyn - czy robić nowe? Te oryginalne są trochę blisko i wahacz 50cm szybko uzyskałby maksymalne wychylenie...
jrzeuski napisał(a):Ale przy sprężynach co innego ma zapobiec, żeby most nie latał na boki?
jrzeuski napisał(a): Ciekawe czy tylne mosty w B i A po lifcie się jakoś wyraźnie różnią.
jrzeuski napisał(a):Jak to 4? Ja mam dwa drążki (vel wahacz wleczony), po jednym na stronę. Każdy drążek ma mocowanie przyspawane do ramy.
jrzeuski napisał(a):Tego to już kompletnie nie rozumiem. Jaki wahacz 50cm?
jrzeuski napisał(a):przemia napisał(a):Zastanawiam się jednak czy robić 4 mocowania do ramy na wahacze czy przerobić mocowania przy moście i zrobić to na 2 wahaczach jak w LR discovery?
kondi napisał(a): w sporcie są 3 mocowania po bokach i jeden na srodku u gory
tomi79 napisał(a):nie zakładaj sprezyn bo za duzo roboty resor mozna zbudowac od nowa dostosowujac go do twoich potrzeb i wagi auta jak chcesz lift zastosujesz dłuzsze wieszaki i spoa duuuuzo mniej roboty niz z przerobieniem na sprezyny
tomi79 napisał(a):dasz dłuzsze wieszaki resor zbudujesz od nowa bo autko lzejsze
jak wieszak bedzie dłuzszy to praca resora bedzie inna nie zapomnij o dłuzszych amoltyzatorach
przemia napisał(a):jrzeuski napisał(a): Ciekawe czy tylne mosty w B i A po lifcie się jakoś wyraźnie różnią.
Most W B ma jest na pewno szerszy.
przemia napisał(a):jrzeuski napisał(a):Jak to 4? Ja mam dwa drążki (vel wahacz wleczony), po jednym na stronę. Każdy drążek ma mocowanie przyspawane do ramy.
W longu B są 4, 2 górne i 2 dolne. Co u Ciebie trzyma most żeby się nie wykręcił wokół własnej osi?
przemia napisał(a):Od środka osi do mocowania resora z przodu jest 50cm. Można by w tym miejscu zamocować wahacz wleczony ale musiałby być strasznie krótki, przez co jego wychylenie byłoby duże i most musiałby się znacznie skracać
jrzeuski napisał(a):Najprościej będzie chyba wypruć resor z mostu w A i zamocować go na moście z B od razu robiąc SPOA. Dopasować amory i
przemia napisał(a):4. Bo nikt tak nie ma...
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość