Strona 95 z 95

Re: Lift

PostNapisane: 08 lut 2018 18:55:20
przez brum
Wahacze nie mają wpływu na jedno koło. Wychodzi że krzywy most. Może coś z piastą.
Bez powodu wahacz nie jest skrzywiony, coś się musiało wydarzyć.

Re: Lift

PostNapisane: 08 lut 2018 19:53:35
przez kucharcs
Wprowadzam widze małe zamieszanie. Cały most jest po skosie inaczej jest osadzone prawe a inaczej lewe
koło wzgedem błotników. Prawe koło dodarkowo troche rozbieżne. Podpowiedzcie mi jak zmierzyć most aby sprawdzić czy jest rowny? Czyli mogłem na własne życzenie zrobić sobie taka niespodzianke czy włanie taki jest efek gdy panhard jest seryjny?

Re: Lift

PostNapisane: 08 lut 2018 20:05:37
przez brum
Most po skosie bo wahacz krzywy. Panhard przesuwa go tylko na boki. Krzywe koło na pewno nie od tego.
Żeby go zmierzyć to odkręcić wał, przyłożyć do flanszy poziomicę i zmierzyć odległość do końców. Lub zdjąć oba koła, dwie poziomice do tarcz na środku osi i zmierzyć
z przodu i tyłu.

Re: Lift

PostNapisane: 08 lut 2018 21:42:06
przez kucharcs
Dzieki za info. Wahacz delikatnie wygiety 3mm. Pomierze i dopiero dalej bede myślał.

Re: Lift

PostNapisane: 25 lut 2018 12:20:35
przez Lukaszbmx
Mam u siebie zrobiony BL 2" i lift zawieszenia tył sprężyny Pospring +2" przód podkręcony na drążkach.
Jakie powinny być odległości od środka koła do rantu nadkola?
Bo z przodu mam po 58cm a Tył po zmianie z podkładek na sprężyny mam 62, co prawda nie jezdziłem jeszcze samochodem więc może się ułożą?

Re: Lift

PostNapisane: 28 lut 2018 14:02:34
przez Sparta
Sorki, że się wbiję w temat ale mam prośbę: czy może ktoś wrzucić fotki frotki na 2 calowym lifcie zawieszenia na maksymalnie dużych kołach jakie można założyć bez większych modyfikacji. Od ubiegłego roku latam vitarą cabrio i chcę zamienić ją na fronterę i zastanawiam się jak można podnieść frotkę bez poważnych ingerencji. Z góry dzięki. A może jest ktoś z Lubelszczyzny kto ma takie auto?

Re: Lift

PostNapisane: 28 lut 2018 15:09:40
przez Jake
We Frocie A z '98 miałem BFG AT KO1 275/70/R16 czyli w przeliczeniu 31" bez liftu. 32" podobno wchodza.

Re: Lift

PostNapisane: 01 mar 2018 12:17:30
przez Sparta
32" wchodzą do frotki bez liftu zawieszenia? Całkiem nieźle. A co można włożyć z 2 calowym liftem zawiasu i podkręceniu drążków skrętnych? Czy mógłby ktoś wrzucić fotkę takiej frontery? Dzięki.

Re: Lift

PostNapisane: 01 mar 2018 12:23:07
przez jrzeuski
Wchodzą, ale skręcać się nie da. Chyba, że zdejmiesz fabryczny zderzak albo go podetniesz.

Re: Lift

PostNapisane: 01 mar 2018 12:24:07
przez Semir
Zależy o jaką frotkę chodzi.
Do A i do B nie wejdą takie same koła
przy takim samym lifcie.

W B trzeba więcej ingerencji.

Re: Lift

PostNapisane: 07 kwi 2018 16:53:58
przez dandek88
Może ktoś zmierzyć ile jest standard frota a sport na springach od ziemi do rantu nadkola ?
Moje pomiary dzisiaj 85 przod 86 tył. Przód podkręciłem na 90 cm . Mam koła standardowe 235/70r16

-- Dodano 08 kwi 2018 14:32:27 --

I jeszcze jedno pytanie. Podkręce przód np 4 cm to mam opuścić most ile ? Połowę tego ? Czy całkiem ? Może ktoś podać wymiary tulejki która muszę dorobić i jakie śruby dokupić żeby to grało ? Z góry dzięki :)

Re: Lift

PostNapisane: 08 kwi 2018 19:43:35
przez brum
Nie musisz opuszczać. Nic się nie stanie.

Re: Lift

PostNapisane: 08 kwi 2018 21:16:18
przez dandek88
No tyle ze lekka pomyłka bo podkręcone z 85 na 90 i widziałem ze pół oś pod sporym katem będzie pracować. Ale skoro mówisz ze nie trzeba tego ruszać to ok. Jak padnie przegob to coś dorobię żeby to opuścić ;)
Pytanie numer 2 czy trzeba coś robić z stabilizatorem tyl po wrzuceniu podkładek ? I może głupie pytanie ale gdzie lepiej je wsadzić most sprężyna czy od góry ?

Re: Lift

PostNapisane: 09 kwi 2018 06:15:28
przez bart322
Powinienes przedluzyc laczniki, albo wywalic stabi.

Re: Lift

PostNapisane: 09 kwi 2018 06:18:02
przez dandek88
W sumie moge wywalic ale sporo jezdze po czarnym i nie wiem czy nie bedzie to jakis problem ? Laczniki jakos motac ?Tzn rozciac i przedluzyc zaspawac i jazda ? czy moze sa do kupienia gdzies dluzsze ktore podejda ? a co z miejscem podkladek ? Od dolu czy od gory ?:)

Re: Lift

PostNapisane: 09 kwi 2018 07:16:20
przez jrzeuski
Podkładki od góry, łączników dłuższych nie dostaniesz raczej, więc wspawanie przedłużek, ale najlepiej wywalić w ogóle. Tylny stabilizator to zbędny balast, wystarczająco przedni trzyma.

Re: Lift

PostNapisane: 09 kwi 2018 08:37:11
przez dandek88
Balem sie tej odpowiedzi zeby go wywalic :) Przeciez moge go odkrecic i jak bedzie jakas lipa czy bedzie zle jezdzic mozna na spokojnie go na stole zmotac i wtedy zalozyc i z bani :) Mam jedyna obawe ze amor wyskoczy bo jest standard i na duzym wykrzyzu wypadnie... bo jednak stabilizator troche jego ruch napewno ogranicza. Ale zrobie jak radzisz na poczatek go wywale a pozniej zobaczymy :) Dzieki za odpowiedz

Re: Lift

PostNapisane: 09 kwi 2018 09:03:32
przez szymon.ha
A te amortyzatory to wolisz luzem że mają powypadac?

Re: Lift

PostNapisane: 14 kwi 2018 17:54:45
przez dandek88
Dobra ogarnięte :) gumy oryginalne zostawiłem bo idealnie spasowaly na poliuretany ;) tył mam teraz na 90.4 przód podobnie. Stabilizator przykręciłem normalnie na swoje miejsce i nic nie musiałem przedłużać. Teraz czas na bl ale tez będę potrzebował sobotke na to.