Witamy ! |
---|
|
brum napisał(a):Nie grzeją się bo mam osłony termiczne.
rascal666 napisał(a):Postaram się to zrobić
-- 10 kwi 2018 20:50:35 --
Panie Brum czy można napisać do Ciebie prywatną wiadomość??? miałbym parę pytań odnośnie podłączenia elektryki
Jake napisał(a):rascal666 napisał(a):Postaram się to zrobić
-- 10 kwi 2018 20:50:35 --
Panie Brum czy można napisać do Ciebie prywatną wiadomość??? miałbym parę pytań odnośnie podłączenia elektryki
Jako samozwańczy sekretarz Jego Wysokosci Pana Bruma uprzejmie inforumuje, ze Jego Wysokosc Pan Brum przyjmuje PW jedynie w nieparzyste dni robocze od wtorku do środy w godzinach od 6:14 do 7:25. Fakt wyslania PW musi byc potwierdzony stosowna adnotacja w dzienniku podawczym, zawierac w zalaczeniu oplate skarbowa, 4 zdjecia i pełny odpis aktu urodzenia, chrztu, komunii i bierzmowania. Zgloszenia nie spelniajace stawianych warunków nie beda rozpatrywane.
W weekend mogę cyknąć fotkę tego, co rozrysowałem u siebie. Ale ja się podłączałem pod instalację z 2.5TDS, więc u Ciebie będzie inaczej. Sterownik ma własną wiązkę. Jeśli ECU masz z immobilizerem, to wtedy do wymiany albo przeprogramowania, bo przeszczep immobilizera z pętlą to kupa roboty. Jak masz dużo czasu i cierpliwości, to możesz spróbować ECU podłączyć w miejsce obecnego, ale prościej je po prostu upchnąć gdzieś pod maską bez ruszania czegokolwiek w wiązce. Ja tak zrobiłem i siedzi na błotniku obok pompy hamulcowej. ABS nie mam, więc było tam miejsce. Jeszcze sterownik gazu tam wcisnę jak będę montował instalację.rascal666 napisał(a):Więc które kostki mnie interesują? Jeżeli ktoś z Was podpowiedział co z czym mniej więcej podłączyć z góry dziekuję
W weekend mogę cyknąć fotkę tego, co rozrysowałem u siebie. Ale ja się podłączałem pod instalację z 2.5TDS, więc u Ciebie będzie inaczej. Sterownik ma własną wiązkę. Jeśli ECU masz z immobilizerem, to wtedy do wymiany albo przeprogramowania, bo przeszczep immobilizera z pętlą to kupa roboty. Jak masz dużo czasu i cierpliwości, to możesz spróbować ECU podłączyć w miejsce obecnego, ale prościej je po prostu upchnąć gdzieś pod maską bez ruszania czegokolwiek w wiązce. Ja tak zrobiłem i siedzi na błotniku obok pompy hamulcowej. ABS nie mam, więc było tam miejsce. Jeszcze sterownik gazu tam wcisnę jak będę montował instalację.
jrzeuski napisał(a):Ale jak zamierzasz mieć klimę skoro w V6 kompresor jest tam, gdzie we Frocie przekładnia kierownicza? Mnie wyszło, że albo klima albo skręcanie kół. Wybrałem skręcanie
brum napisał(a):Nie odpalisz na ECU z Vectry.
rascal666 napisał(a):brum napisał(a):Nie odpalisz na ECU z Vectry.
Mozesz wytłumaczyć dlaczego??? logicznie myśląc ten sam silnik kod motronica praktycznie ten sam 2.8.1 i 2.8.3. Więc dlaczego miałby się nie dźwignąć na tym z vectry??
jrzeuski napisał(a):Ale można wsadzić most od Patrola, wysunąć go do przodu razem z przekładnią wydłużając kolumnę i miejsce na kompresor się zrobi
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość