Strona 1 z 1
[2.0 Sport] SWAP, co zamiast C20NE?

Napisane:
08 cze 2014 13:34:39
przez Kecaj
Witam!
Silnik bierze mi olej, nie chce mi się bawić w jego remont, planuję zmianę silnika. Stąd moje pytanie: jakie silniki, z jakich aut pasują do Frontery Sport, w której siedzi C20NE?
Rozumiem, że C20NE z Vectry A 2,0 8V, Omegi A 2,0 8V, Astry 2,0 8V, Calibry 2,0 8V - to wszystko pasuje plug&play ? A co innego?
Pozdrawiam

Re: Jakie silniki ( z czego) do Sporta zamiast C20NE ?

Napisane:
08 cze 2014 18:43:17
przez brum
trzeba kilka rzeczy przełożyć ze starego. Pasuje też x20se
Re: Jakie silniki ( z czego) do Sporta zamiast C20NE ?

Napisane:
08 cze 2014 18:51:22
przez Kecaj
Tzn. pewnie miska nie pasuje i co jeszcze?
A coś mocniejszego bez większych przeróbek wejdzie?
Re: Jakie silniki ( z czego) do Sporta zamiast C20NE ?

Napisane:
08 cze 2014 19:03:10
przez brum
miska,łapy, dolot i jeszcze kilka innych. najlepiej kupić goły silnik i wszystko przełożyć z twojego
Re: Jakie silniki ( z czego) do Sporta zamiast C20NE ?

Napisane:
08 cze 2014 20:14:03
przez Kecaj
Mam w zamyśle kupić raczej kompletne auto i przełożyć silnik. Vectrę za 1500zł śmiało można kupić, a i silnik sprawdzę, bo autem się przejechać będę mógł.
Re: [2.0 Sport] SWAP, co zamiast C20NE?

Napisane:
16 cze 2014 08:28:54
przez Ironcruz
a tak gdyby wymienić silnik i skrzynię biegów i/lub rozdzielczą to co by można brać pod uwagę?
Re: Odp: [2.0 Sport] SWAP, co zamiast C20NE?

Napisane:
16 cze 2014 08:40:59
przez brum
Po co wymieniać skrzynie jak do tej 2.0 pasuje większość silników opla
Re: [2.0 Sport] SWAP, co zamiast C20NE?

Napisane:
16 cze 2014 19:35:33
przez cinek1983059
brum powiedz no mi czy skrzynia z 2.2 pasuje do 2.0 bo właśnie urwałem reduktor i szukam czegoś mocniejszego
Re: [2.0 Sport] SWAP, co zamiast C20NE?

Napisane:
16 cze 2014 20:23:07
przez brum
jak drobisz wały to pasuje.
Re: [2.0 Sport] SWAP, co zamiast C20NE?

Napisane:
17 cze 2014 07:15:28
przez cinek1983059
dzięki za info bo nie byłem do końca pewien
Re: [2.0 Sport] SWAP, co zamiast C20NE?

Napisane:
19 sie 2014 09:19:46
przez lasic
Panowie silnik mi zdechł... numer vin mam sed52sud2nv........ pytanko czy ten silnik z aukcji będzie pasował czy już pozmieniali przez 2 lata na tyle, że muszę szukać konkretnie od rocznika 92'?
http://allegro.pl/silnik-2-0-opel-front ... 43141.html
Re: Odp: [2.0 Sport] SWAP, co zamiast C20NE?

Napisane:
19 sie 2014 09:25:33
przez brum
Będzie pasował.
Fabryka czy swap?

Napisane:
17 mar 2019 12:07:14
przez KajkO66
Witam,
Frotkę mam od niedawna, kupiłem ją z przeznaczeniem jako samochód rekreacyjny ,do turystyki offroad, okazyjnych wypadów po okolicy nie koniecznie asfaltem, przewiezienia kajaków tudzież holowanie przyczepki z żaglówką i wodowanie poza przystanią. Także z założenia samochód miałbyć nie katowany w "ciężkim" terenie czasami wypad na organizowany rajd w klasie turystyk. Jak również na codzień do kręcenia się wokół komina do swoich spraw.
Planowałem niewielki lift i uzbrojenie w akcesoria na bojowo ,opony AT np Duratrac.
Pacjent Frontera A Sport 2,0 8V -1996r (na resorach).
No niestety po krótkim użytkowaniu okazało się ,że silnik to padlina -chleje olej wiaderkami i jest bardzo słaby nie ma siły jechać pod górę zwłaszcza a do tego sprzęgło się kończy (nisko bierze).
Moim skromnym zdaniem nie opłaca się remontować tego silnika ponieważ zakup drugiego i wymiana będzie na podobnym poziomie finansowym.
dlatego proszę Was o opinię i porady co wsadzić?
a. Czy fabryczny 2,0 8V? nie za słaby? wystarczy?
b. czy 2,0 16V?-który?
c. czy 2,4 8V?-z longa?
d. czy 2,5 lub 3,0? czy ma sens przy moim trybie użykowania?