X22XE zamiana an X20xev

A więc tak w 2.2 który i tak (krwawił) z wszystkich stron po osiągnięciu szalonej prędkości 105km coś się urwało w silniku zawór luk coś z panewka bo tłucze się nie miłosiernie i zaczeło na wolny migać ciśnienie oleju
decyzja padła wymiana. Serce mówi 3.0 ale .. niestety jestem tylko w domu na krótkie weekendy i trwało by to pewnie z 2 lata .Kupiłem we Francji X20XEV kompletny z vectry przebieg 150tys dobra kasa wyglada też nieżle .Problem pewnie będzie stanowić:
1-prawdopodobnie bedą pod misą wałki wyważające i miska frotki nie najdzie (2.2 z sintry ma to samo dużo kombinacj z zamianą pompy rozbieranie rozrządu podmiana stopek pod wał itp..) nie wiem jak to ogarne
2-wiązka jest dośc chamsko ucięta
3-czy ten motor używa przepływki ?
4-Brum pisze że komputer nie musze wymieniać ? inni piszą że nie będzie to działać sam już zgupłem
Operacje mam nadzieje zaczynam za tydzień postaram się wszystko opisać bo tematów o tym swapie dużo a konkretów zero

1-prawdopodobnie bedą pod misą wałki wyważające i miska frotki nie najdzie (2.2 z sintry ma to samo dużo kombinacj z zamianą pompy rozbieranie rozrządu podmiana stopek pod wał itp..) nie wiem jak to ogarne
2-wiązka jest dośc chamsko ucięta
3-czy ten motor używa przepływki ?
4-Brum pisze że komputer nie musze wymieniać ? inni piszą że nie będzie to działać sam już zgupłem

Operacje mam nadzieje zaczynam za tydzień postaram się wszystko opisać bo tematów o tym swapie dużo a konkretów zero