Strona 1 z 1

Dlaczego LR i który ?

PostNapisane: 18 mar 2016 09:23:53
przez mody1
jw

Re: Dlaczego LR i który ?

PostNapisane: 18 mar 2016 09:29:11
przez bart322
Dobry temat ;)
Czy disco IV nadaje sie w teren "frotkowy"?

Re: Dlaczego LR i który ?

PostNapisane: 18 mar 2016 09:46:38
przez jrzeuski
Evoque dla tych z Izby Lordów :boss:
Freelander dla tych z Izby Gmin :baran:
Discovery dla tych z izb bez klamek :mlotek:
Defender dla tych bez izb :mrgreen:

Re: Dlaczego LR i który ?

PostNapisane: 18 mar 2016 10:46:43
przez Semir
Jacek szybko wyciągłęś esencję tematu :mrgreen:

Miejmy jednak nadzieję że temat się rozwinie.

Re: Dlaczego LR i który ?

PostNapisane: 18 mar 2016 17:05:38
przez Piątas
Disco IV jest na niezależnym, więc nie wyliftujesz tak jak disco I czy II, ale jeśli chodzi o turystykę a nie ciężki off road, to jak Ci nie szkoda lakieru to bez problemu da radę.
Ale konstrukcyjnie to już całkiem inna bajka niż oryginalne disco.

Re: Dlaczego LR i który ?

PostNapisane: 18 mar 2016 21:46:08
przez Łukasz12502
a co z eksploatacją wozów tej marki?tzn.czy naprawdę tak się psują czy to tylko mit??? :niewiem:

Re: Dlaczego LR i który ?

PostNapisane: 18 mar 2016 22:41:00
przez ali
Łukasz12502 napisał(a):a co z eksploatacją wozów tej marki?tzn.czy naprawdę tak się psują czy to tylko mit??? :niewiem:

ja zauważyłem że każdy kto się na nich przejechał wciaga w to bagno kolejnego aby nie był samotny ;)

Re: Dlaczego LR i który ?

PostNapisane: 21 mar 2016 15:40:37
przez Jake
Mielismy w pracy 4 sztuki Disco I. Fakt, faktem były juz troche zmeczone po 5 latach tyrania w terenie, ale psuly sie strasznie.
Stały na MT 30-31", lift +2-3" Uzywane do szkoleń 4x4 w srednio trudnym terenie Ok 80h w miesiacu na 4 auta = ~20h na jedno auto w miesiacu.
Frota latalem w tym terenie wiele razy i nic nie urwałem.

W Disco w ciagu 5 miesiecy naprawialismy: (w sumie, we wszystkich 4 autach)
-uszczelka pod głowicą
-2 razy tylny dyferencjał
-pompa hamulcowa
-reduktor
-"3" bieg w skrzyni zmielony
-zagotowany silnk (wyciek spod pompy wody)
-maly pozar w instalacji
-2 razy odpadło koło (luzujace sie nakretki)
-ukrecony przegub
-wyrwane gwinty mocujace zabierak - dwukrotnie (prawa i lewa strona)
-łozyska w piastach

dodatkowo:
-plastiki w srodku polamane niemal w 100%
-odpadajace przednie kierunki
-odpadajace szkła lusterek bocznych

Re: Dlaczego LR i który ?

PostNapisane: 21 mar 2016 18:00:15
przez lysy
Zukiem tez można, on się nie psuje.....
http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosc ... Id,2166853

Re: Dlaczego LR i który ?

PostNapisane: 22 mar 2016 12:42:00
przez RudeBoy

Re: Dlaczego LR i który ?

PostNapisane: 30 mar 2016 08:34:35
przez jrzeuski