Strona 2 z 3

Re: Co wybrać?

PostNapisane: 06 lip 2017 09:57:33
przez bart322
To chyba kupuje lampy do anglikow, bo europejskie sa drozsze, niz do froty. Przynajmniej do WJ. Do anglikow fakt, tanie jak barszcz.
Porownujac ceny czesci frota - wj, to frota wypada korzystniej, ale nie wiem jakby sie to mialo do jeep - subaru...

Re: Co wybrać?

PostNapisane: 06 lip 2017 10:18:24
przez jrzeuski
bart322 napisał(a):To chyba kupuje lampy do anglikow, bo europejskie sa drozsze, niz do froty. Przynajmniej do WJ. Do anglikow fakt, tanie jak barszcz.
Chodziło akurat o tylne i do ZJ. WJ to raczej mało kogo stać, żeby ciorać w terenie :P

Re: Co wybrać?

PostNapisane: 06 lip 2017 10:40:04
przez drech
jrzeuski napisał(a):WJ to raczej mało kogo stać, żeby ciorać w terenie :P

3.1 CRD można kupić za czapkę śliwek.

Re: Co wybrać?

PostNapisane: 06 lip 2017 10:47:56
przez jrzeuski
drech napisał(a):
jrzeuski napisał(a):WJ to raczej mało kogo stać, żeby ciorać w terenie :P

3.1 CRD można kupić za czapkę śliwek.
To akurat wiem, bo kuzyn myśli na takim celem przeszczepu napędu do swojego ZJ, którego już nieźle zmęczyliśmy na rajdach :evil2:

Re: Co wybrać?

PostNapisane: 06 lip 2017 11:00:57
przez bart322
drech napisał(a):
jrzeuski napisał(a):WJ to raczej mało kogo stać, żeby ciorać w terenie :P

3.1 CRD można kupić za czapkę śliwek.


Przeciez to wieksze przeklenstwo niz DTI.
3.1 to jest VM, a CRD to 2.7, no ale kto by chcial miec silnik ze sprintera w jeepie :P

Re: Co wybrać?

PostNapisane: 06 lip 2017 11:05:52
przez drech
Mam 2.7 i nie narzekam :boss:

Re: Co wybrać?

PostNapisane: 06 lip 2017 11:11:43
przez jrzeuski
bart322 napisał(a):
drech napisał(a):3.1 CRD można kupić za czapkę śliwek.

Przeciez to wieksze przeklenstwo niz DTI.
3.1 to jest VM, a CRD to 2.7, no ale kto by chcial miec silnik ze sprintera w jeepie :P
Gdzieś czytałem, że VM dorobił się w którymś momencie common-raila, ale nie wiem czy to akurat było w 3.1.

Ja znam takiego co miał 2.1TD w XJ. To jest dopiero porażka! To w ogóle nie chciało jechać a w terenie pod górkę nawet na reduktorze sobie nie radziło. Diesel, którym się jeździło jak maluchem :shock: Pedał gazu miał tylko pozycję "zero" i "max", ale nie dało się go zastąpić przełącznikiem :baran:

Re: Co wybrać?

PostNapisane: 06 lip 2017 11:17:14
przez drech
Zdaje się, że 2.8 CRD wrzucany do KJtów jest silnikiem VM na common railu.

Re: Co wybrać?

PostNapisane: 06 lip 2017 13:12:39
przez szymon.ha

Re: Co wybrać?

PostNapisane: 06 lip 2017 13:23:31
przez jrzeuski
Słuszna wersja, ale na dupowóz lepiej poszukać wersję bez turbo. Będzie ekonomiczniejsza a wciąż dostatecznie żwawa do miasta i w trasę.

Re: Co wybrać?

PostNapisane: 06 lip 2017 13:37:28
przez szymon.ha
Podobno pijąc % to się nie zmniejsza.tylko zwiększa, tak samo musi być z mocą :mrgreen:


Pp xa tym przesiadajac się z froty wszystko będzie bardziej ekonomiczne, może ewentualnie nie ponad 5 litrowe V8

Re: Co wybrać?

PostNapisane: 06 lip 2017 15:27:25
przez riko
wersje bez turbo mają reduktor,jak wiadomo czasem potrzebny

Re: Co wybrać?

PostNapisane: 06 lip 2017 15:30:37
przez Semir
A nie było tak że 2,0 miało reduktor a 2,5 już nie miały.
Tak mi się coś wydaję.

Re: Co wybrać?

PostNapisane: 06 lip 2017 17:46:24
przez riko
2.0 z turbinką nie miały

Re: Co wybrać?

PostNapisane: 06 lip 2017 18:59:06
przez Semir
Ja nic o turbo nie pisałem. Tylko o pojemności.

Re: Co wybrać?

PostNapisane: 06 lip 2017 20:10:44
przez riko
2.0 bez turbinki ma reduktor. 2.0 z turbinką nie ma

Re: Co wybrać?

PostNapisane: 06 lip 2017 21:29:35
przez lysy
bart322 napisał(a):CRD to 2.7, no ale kto by chcial miec silnik ze sprintera w jeepie :P


Ma lub miał swoje bóle ale jechał miło
Bez gwiazdy nie ma jazdy :mrgreen:

Re: Co wybrać?

PostNapisane: 06 lip 2017 22:20:16
przez JJKILLER
Łeb już mnie boli od czytania. Uśredniając wszystkie ZA i PRZECIW wychodzi mi Duster, nawet OC wychodzi mi najtaniej.
Czyli trzeba chyba zacząć odkładać do tego jubileuszu żeby starczyło.

Ale Lady już kombinuje żeby szukać w takiej wersji :mrgreen:

Obrazek

Re: Co wybrać?

PostNapisane: 06 lip 2017 22:29:17
przez szymon.ha
Na TVN turbo było o tej wersji SUV i to ogólnie tylko kosztuje więcej.

Re: Co wybrać?

PostNapisane: 06 lip 2017 22:32:53
przez JJKILLER
Wiem. Ale Ja na prawdę chce kupić to jako dupowóz, a moje kobitki już myślą że znowu będzie błocko. To się nadaje co najwyżej na zabłocony asfalt :D