Strona 3 z 3

Re: Co wybrać?

PostNapisane: 06 lip 2017 23:08:37
przez drech
Niektórzy jeżdżą poza asfaltem http://daciadusterelfcup2017.pl

Re: Co wybrać?

PostNapisane: 15 lip 2017 21:05:40
przez tupek
Przecież dupster to jest renault.
Jak nie kupisz froty to nie będziesz zadowolony z życia.
Czarna 3.2, idealna na wycieczki, no i wygląda ponadczasowo - tylko spalanie trochę duże.

Re: Co wybrać?

PostNapisane: 15 lip 2017 21:31:28
przez szymon.ha
No nie wiek czy duże, myślę że odpowiednie co do gabarytów.

Re: Co wybrać?

PostNapisane: 16 lip 2017 23:27:51
przez JJKILLER
Dziś oglądałem jednego "Drakule", wnętrze dupy nie urywa, ale to nie ma znaczenia, za to właściciel potwierdził że spalanie w mieście, przy spokojnej jeździe to ok 7,5 - 8 L/100, przy silniku 1.6 więc spalanie bije inne na głowę. Co do "trzeszczących plastików" facet jeździ nim już ponad rok i stwierdził że nic nie trzeszczy bardziej jak np. w Oplu czy Skodzie.
A co do Frotki, potrzebuję auta którym będę jeździł a nie w koło naprawiał.

Re: Co wybrać?

PostNapisane: 17 lip 2017 07:49:32
przez przemekcrx
tupek napisał(a):Przecież dupster to jest renault.
Jak nie kupisz froty to nie będziesz zadowolony z życia.
Czarna 3.2, idealna na wycieczki, no i wygląda ponadczasowo - tylko spalanie trochę duże.

kupił byś 2.0 to byś powiedział że ma spalanie :mrgreen: dosyć że nie jedzie to jeszcze spali więcej niż 3.2..

Re: Co wybrać?

PostNapisane: 17 lip 2017 18:32:03
przez tupek
przemekcrx napisał(a):
tupek napisał(a):Przecież dupster to jest renault.
Jak nie kupisz froty to nie będziesz zadowolony z życia.
Czarna 3.2, idealna na wycieczki, no i wygląda ponadczasowo - tylko spalanie trochę duże.

kupił byś 2.0 to byś powiedział że ma spalanie :mrgreen: dosyć że nie jedzie to jeszcze spali więcej niż 3.2..

Miałem sporta 2,0 i 13 l lpg spalał.
Nie narzekam też na spalanie w 3.2 bo taki silnik musi pić, a napisałem o spalaniu bo JJKILLER chce auto rodzinne tylko o małym spalaniu.

-- 17 lip 2017 18:38:11 --

A jeżeli chodzi o naprawy, to z doświadczenia wiem że zawsze jest coś w samochodzie do roboty, a im nowsze pojazdy tym droższe rzeczy się psują.
A co do jakości wykonania i materiałów to jest tragedia.
Po prostu jestem zwolennikiem samochodów z lat 90. :D

Re: Co wybrać?

PostNapisane: 01 wrz 2017 07:52:05
przez jrzeuski
Fajny ten Wirus: http://wiadomosci.onet.pl/kraj/wirus-i- ... pl/tq39gbc

Wygląda solidnie, taki lepszy Patrol. Ciekawe od czego ma mosty.

Re: Co wybrać?

PostNapisane: 01 wrz 2017 15:27:54
przez cinek1983059
jrzeuski napisał(a):Fajny ten Wirus: http://wiadomosci.onet.pl/kraj/wirus-i- ... pl/tq39gbc

Wygląda solidnie, taki lepszy Patrol. Ciekawe od czego ma mosty.



eee tam nie ma sztywnego mostu to się nadaje co najwyżej do prostego odcinka z błotem generalnie lipaaa

Re: Co wybrać? Dacia Duster

PostNapisane: 12 wrz 2018 00:46:11
przez wira
Witam. Dawno mnie tu nie bylo ale jako że od 1,5 roku jestem posiadaczem Dustera to gdyby ktoś chciał mogę odpowiedzieć na pytania odnośnie tego pojazdu. Wersja delsej 4x4 1.6 105km lpg. Spalanie benzyny 8.5 - 9.2. Lpg 11litrów. Przebieg ponad 180 tys i nic złego się nie dzieje. wskaźnik benzyny potrafi zglupiec i to tyle. Części eksploatacyjne i zawieszeniowe śmiesznie tanie. Właściwości terenowe też są całkiem całkiem. Opony yokohama at g015 warte uwagi. Ciche i spalanie ok. W zimie nawet w górach bez problemów. Samochód użytkowany 70% asfalt ale bezdroża i szutry to to co samochód lubi najbardziej. Stały napęd 50/50 tylko poza asfaltem i do 80km/h później przechodzi w auto, odpina tył i ponownie załącza podczas gdy przód traci przyczepność. Fajna frajda podczas latania po leśnych drogach do 80kmh, smiga jak przyklejony. 2WD to już zupełnie inne gorsze prowadzanie i frajdy brak. Duży skok zawieszenia i ogólnie mieki zawias daje komfort. Demon prędkości to nie jest ale 100-120 km/h jest ok później robi się głośno i spalanie rośnie. Reduktora oczywiście brak ale w wersjach 4x4 1-szy bieg jest bardzo wolny tak jakby 0,5 biegu. Na płaskim książka przewiduje ruszanie z 2-ki ale z 3-też daje rade spokojnie. Systemy bezpieczeństwa można wyłączyć ale w większości przypadków (ku mojemu zdziwienu) one jednak pomagają a nie przeszkadzaja. Nie jest to terenówka i jej nie dorówna ale wg mnie to idealny turystyk. Wybierałem pomiędzy Dusterem a Grand Vitara, Duster wygrał pod kątem rocznika, spalania, i przede wszystkim ceny. Za swój zapłaciłem 30tys z pierwszych rąk, za krajową Vitare z takim przebiegiem trzeba było dać 45 i więcej. Środkiem Duster zdecydowanie przegrywa. Oglądałem parę egzemplarzy i powiem tak jak Duster to w bogatej wersji,Biedniejsze nie mają np tyle wygłuszeni gorzej wyglądają. Przejechałem ponad 40tys i mi wszystko nie trzeszczy, nie klekocze i się nie rozpada tak jak to niektórzy opisują. W podsumowaniu to zaskakująco fajny samochód przy bliższym poznanu, "Stare zalegajace części z Renault i Nissana wykorzystane do budowy Daci?" tak to prawda ale są to części sprawdzone i odporne. Jak ktoś potrzebuje młodego samochodu w dobrych pieniądzach który dobrze radzi sobie zarówno na asfalcie jak i poza nim, posiadający podstawowe udogodnienia jak klima manualna, el szyby, radio z bluetooth, zestaw głośnomówiący, niezłe 4x4, do tego tanie utrzymanie i w takich pieniądzach to Duster jest dla niego. Może komuś się przyda moja opinia. A za Fronterą tęsknię bo dużo godzin przy niej spędziłem i się zżylem ale co poradzić.... Pozdrawiam

Re: Co wybrać?

PostNapisane: 12 wrz 2018 13:29:20
przez nightman
cinek1983059 napisał(a):eee tam nie ma sztywnego mostu to się nadaje co najwyżej do prostego odcinka z błotem generalnie lipaaa

Czy aby most sztywny to wyznacznik? Hmmwv nie ma sztywnego mostu i jakoś rade daje nie tylko na prostych odcinkach z błotem. :evil2: