Witamy !



Przygotowania froci do II zlotu

9 - 11 listopada 2007

Postprzez mirokez » 20 paź 2007 16:16:17

podejrzewam ze w USA maja snorkele fabryczne do naszych frocie oczywiscie pod nazwa ISUZU AMIGO
mirokez
 

Postprzez Ironcruz » 20 paź 2007 16:23:31

niekoniecznie, Isuzu miało inne silniki (2,2l , 2,6l) które miały wlot powietrza z lewej, a my (znaczy Frotera A) potrzebujemy prawy snorkel.
Opel Frontera A Sport "Calmini Youngtimer Dożywocie Edyszyn" 94'.
15 lat na forum
Avatar użytkownika
Ironcruz
Maniak
Maniak
 
Posty: 458
Obrazki: 1
Dołączył(a): 30 sie 2007 18:55:30
Lokalizacja: okolice poznania
Pochwały: 2
Województwo: Wielkopolskie
Samochód: Frontera A 2.0i Sport 1991-1995

Postprzez mirokez » 20 paź 2007 16:25:43

aha, wiec sie pomylilem
mirokez
 

Postprzez brum » 20 paź 2007 16:45:21

Amigo miało 2.2 (Isuzu) ale za to Rodeo miało tylko 3.2 V6 i wszystkie wlot z lewej.
3.0 V6... '97...Federal Couragia MT 32", przedni most sztywny, winda, zderzak a'la Calmini, Snorkel, AVM...
Obrazek
Avatar użytkownika
brum
Maruda
Maruda
 
Posty: 9336
Obrazki: 2
Dołączył(a): 05 lip 2007 23:47:16
Lokalizacja: Chechło
Pochwały: 59
Województwo: Małopolskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Postprzez grzesio-TT » 20 paź 2007 17:09:10

Jak juz tak sie wszyscy rozpisali co tam planuja ze swoimi frotkami porobic ..ja też sie podziele moimi małymi marzeniami :)i rozpoczętymi pracami :
snorkelek jest juz prawie zrobiony tylko pokleic i pomalować i.. zamontowac ,wzorujac sie na koledze "TURYŚCIE" zabrałem sie za przedni zderzak, do tego jeszcze bagaznik dachowy i narazie tyle .. co do liftu jakieś 2" juz autko poszło w góre... narazie mi to starczy....
ale do zlotu to tego wszystkiego raczej nieskończe :)
grzesio-TT
 

Postprzez grzesio-TT » 20 paź 2007 17:20:51

co do blokady ARB ..to rok temu w niemczech widziałem isuzu amigo z blokadą !!!! wiec do frotki tez sie napewno coś znajdzie..
grzesio-TT
 

Postprzez grzesio-TT » 20 paź 2007 17:25:30

grzesio-TT
 

Postprzez mirokez » 20 paź 2007 18:21:25

to jak montuje ktos blokade do froty A ?
mirokez
 

Postprzez TATAR » 20 paź 2007 18:25:55

co do snorków to mirokez masz racje sa firmy które robia takie snorki własnie na pod stronie "snorkel" wkleiłem 3 snorki lewy prawy i do B
_________________________________
3,2 V6 FRONTERA EVO 1
Avatar użytkownika
TATAR
Prezes
Prezes
 
Posty: 892
Dołączył(a): 10 sie 2007 20:23:37
Lokalizacja: Wodzislaw Sl.
Pochwały: 3
Województwo: Śląskie
Samochód: Frontera B 3.2 V6 Long 1998-2004

Postprzez Balkandriver » 20 paź 2007 21:06:48

To ja dodam swoje trzy grosze.

Po pierwsze – zważcie opinie „Mazurkasa”, gdyż są cenne i w 100% trafione. I podyktowane doświadczeniem, a nie teoretycznymi dywagacjami.
Dlaczego tak sądzę? – bo podejrzewam, że tam gdzie pracuje i jeździ ma doczynienia z terenem weryfikującym wszelkie niedoskonałości auta i potrzebami ich wyeliminowania. Dodatkowo był tu i ówdzie i udowodnił możliwości Frontery.

Po drugie – znacie mnie z wielu wypowiedzi zarówno osobistych, jak i na Forum i wiecie, do czego używam tego auta.
Swoją Fronterą liznąłem bezdroża Bośni, przejechałem prawie całą Czarnogórę, kilka tysięcy kilometrów za...rybczastych , górskich szlaków (tak: szlaków, nie dróg) w Albanii. Była też Rumunia, Kosowo, Macedonia, itd.- po prostu Bałkany. W jedno auto , bez asekuracji, bez pomocy, z 3-ma , fakt, zaprawionymi w boju, kobietami, ale sami.

I co stwierdzam:
Auto przeszło te próby bezawaryjnie. Bez żadnych zmot!
Ale dla mnie najważniejsze jest przystosowanie Frontery , jako auta wyprawowego , a nie przeprawowego.
I ja również nie zaliczyłem nigdy gleby w tłumik, owszem, wahacze i osłony dostały swoje, nawet orurowanie boczne wygięły kamienie.
Po założeniu opon 31x10,5x15 MT auto ma dużo większe możliwości pokonywania przeszkód, ale niestety „dobijają” one do nadkoli przy pochyle auta do przodu.
Sądzę, że podniesienie o 2 cm na drążkach przy nowych amortyzatorach GT da zadowalający efekt.
Mam most tylny LSD, więc nie będę szukał dziury w całym – dotychczas nie zawiódł.
O wiele ważniejszą jest możliwość zamontowania 2 kół zapasowych , zmotania tylnego zderzaka, jako zbiornika wody, posiadanie efektywnego urządzenia do napompowania kół, systemu szufladowego załadunku bagażu (jeździmy w 4 osoby) i to wszystko.
Reszta to gadżety – typu wysokościomierz, kompas, przechyłomierz, 6 gniazd do wtyczek +12V.

Konkludując:
Frontera jest w stanie spoko konkurować z innymi markami
Ale, jak mi ostatnio powiedziała kobieta z 4x4 – liczy się jeszcze to, co pomiędzy pedałem gazu, a oponami.

I tym optymistycznym akcentem pozdrawiam

BALKANDRIVER
Frontera 2.8 TDi - Long Distance Voyager
http://www.fotolandia4x4.com -> relacje, zdjęcia, filmiki
http://chomikuj.pl/balkandriver -> Mój chomik (nie tylko) Wędrowniczek
Spieszmy się kochać szuter, bo tak szybko odchodzi.
Avatar użytkownika
Balkandriver
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 1669
Obrazki: 63
Dołączył(a): 07 lip 2007 18:11:13
Lokalizacja: Smokogród
Pochwały: 8
Województwo: Małopolskie
Samochód: Frontera A 2.8TDI Long 1995-1996

Postprzez mirokez » 20 paź 2007 21:20:04

swieta racja Balkan, ja slyszalem inaczej "najwarzniejszy jest przekaznik miedzy kierownica a pedalami" :D :wink:
mirokez
 

Postprzez mody1 » 20 paź 2007 21:23:56

moje auto juz troche pomotane
w planie zderzak przod z pylta pod winde i blokada

blokada juz w fazie zbierania info:

"według katalogu powinna to byc blokada RD117 lub RD44. Aby sie dowiedziec, ktora z tych dwoch blokad bedzie na pewno pasowala trzeba zmierzyc srednice polosi i policzyc ilosc zebow na wieloklinie.

Dla srednicy poloski 33,5 mm i 26 zebow na wieloklinie odpowiednia bedzie blokada RD44, dla poloski 33,3 mm i 30 zebow na wieloklinie powinnismy zamontowac blokade RD117.

Do prawidlowego dzialania blokad niezbedny jest rowniez kompresor. Moge Panu zaproponowac maly kompresor ARB przeznaczony wylacznie do sterowania blokada lub "duzy" (wymiarami niewiele jednak wiekszy niz "maly") umozliwiajacy rowniez pompowanie kol. W zestawie z kompresorem dostaje Pan rowniez kompletna wiazke przewodow wraz z wylacznikami, wszystko gotowe do zamontowania w samochodzie."

nad zderzakiem myslie :) bo to winda jeszcze
Avatar użytkownika
mody1
V-ce Prezes
V-ce Prezes
 
Posty: 3884
Obrazki: 1
Dołączył(a): 07 paź 2007 18:00:49
Lokalizacja: Chrzanów
Pochwały: 17
Województwo: Małopolskie
Samochód: Mam kilka Frotek :)

Postprzez TATAR » 20 paź 2007 21:29:23

a ile ta przyjemnosc kosztuje arb blokada u tego Pana?
_________________________________
3,2 V6 FRONTERA EVO 1
Avatar użytkownika
TATAR
Prezes
Prezes
 
Posty: 892
Dołączył(a): 10 sie 2007 20:23:37
Lokalizacja: Wodzislaw Sl.
Pochwały: 3
Województwo: Śląskie
Samochód: Frontera B 3.2 V6 Long 1998-2004

Postprzez mody1 » 20 paź 2007 21:31:21

pozdrawiam balana
moja frota tez traktowana jest jako wyprawowka
6500 km w wakacje w tym 3500 w srednim terenie - islandia
blokada i winda dadzą spokoj wewnetrzny :) przed zapewne rumunią w przyszlym roku
Avatar użytkownika
mody1
V-ce Prezes
V-ce Prezes
 
Posty: 3884
Obrazki: 1
Dołączył(a): 07 paź 2007 18:00:49
Lokalizacja: Chrzanów
Pochwały: 17
Województwo: Małopolskie
Samochód: Mam kilka Frotek :)

Postprzez mody1 » 20 paź 2007 21:34:28

blokada 3960 zl brutto
maly kompresor ARB w cenie 666 zl brutto
"duzy" (wymiarami niewiele jednak wiekszy niz "maly") kompresor w cenie 1465
niestety :(
Avatar użytkownika
mody1
V-ce Prezes
V-ce Prezes
 
Posty: 3884
Obrazki: 1
Dołączył(a): 07 paź 2007 18:00:49
Lokalizacja: Chrzanów
Pochwały: 17
Województwo: Małopolskie
Samochód: Mam kilka Frotek :)

Postprzez TATAR » 20 paź 2007 21:36:26

no to z pewnoscia nie w tym roku ale co do rumuni to ja mysle ze tez :D :wink:
_________________________________
3,2 V6 FRONTERA EVO 1
Avatar użytkownika
TATAR
Prezes
Prezes
 
Posty: 892
Dołączył(a): 10 sie 2007 20:23:37
Lokalizacja: Wodzislaw Sl.
Pochwały: 3
Województwo: Śląskie
Samochód: Frontera B 3.2 V6 Long 1998-2004

Postprzez mody1 » 20 paź 2007 21:42:39

w planie rumunia okolo 3 tyg.
tydzien do morza czarnego
kolo tygodnia nad morzem
i tydzien powrot
bez extremy ale jazda po dziurach :)
Avatar użytkownika
mody1
V-ce Prezes
V-ce Prezes
 
Posty: 3884
Obrazki: 1
Dołączył(a): 07 paź 2007 18:00:49
Lokalizacja: Chrzanów
Pochwały: 17
Województwo: Małopolskie
Samochód: Mam kilka Frotek :)

Postprzez FROTERKA » 21 paź 2007 08:47:17

Jak tak zmotacie swoje frotki to się nie poznamy na II zjeździe, kto jest kto. :wink: :lol:
Avatar użytkownika
FROTERKA
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 6111
Dołączył(a): 12 sie 2007 15:54:07
Lokalizacja: Poznachowice Górne
Pochwały: 10
Województwo: Małopolskie
Samochód: Frontera A 2.2i Long 1995-1998

Postprzez dljm » 21 paź 2007 09:20:53

Jak tak zmotacie swoje frotki to się nie poznamy na II zjeździe, kto jest kto. Wink Laughing

dltaego bedziemy mieli koszulki od Kobziego :twisted: :twisted:
... najbardziej zagorzałymi przeciwnikami automatów, są najczęściej ludzie, którzy nigdy nimi nie jeździli ...
Avatar użytkownika
dljm
Szyszkownik
Szyszkownik
 
Posty: 1447
Obrazki: 1
Dołączył(a): 05 lip 2007 23:00:40
Lokalizacja: Kraków
Pochwały: 5
Województwo: Małopolskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Postprzez dljm » 21 paź 2007 09:23:59

przyglądając sie naszej dyskusji dochodzę do wniosku, ze twierdzićie ze troche przesadzam ze zmotaniem frotki, bo i tak nie zrobie z niej przeprawówki,
powiem tak, ja też uzywam frotki normalnie, i traktuje ją raczej jako wyprawówkę, ale jezeli mozna coś poprawić aby lepiej sie zachowywała w terenie to czemu nie
... najbardziej zagorzałymi przeciwnikami automatów, są najczęściej ludzie, którzy nigdy nimi nie jeździli ...
Avatar użytkownika
dljm
Szyszkownik
Szyszkownik
 
Posty: 1447
Obrazki: 1
Dołączył(a): 05 lip 2007 23:00:40
Lokalizacja: Kraków
Pochwały: 5
Województwo: Małopolskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do II Zlot OFF, 2007, Orzysz



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron