Witamy !



Trochę prywaty

Rozmowy na wszystkie tematy

Re: Trochę prywaty

Postprzez Argail75 » 10 maja 2016 08:49:15

Też wypełniłem .
Opel Frontera B 3.2 V6 Long PB/LPG 3'' BFG MT 30,5 ''manual 2000r
Avatar użytkownika
Argail75
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 1815
Obrazki: 24
Dołączył(a): 23 lip 2011 13:17:33
Lokalizacja: Łódź oś.Widzew
Pochwały: 7
Województwo: Łódzkie
Samochód: Frontera B 3.2 V6 Long 1998-2004

Re: Trochę prywaty

Postprzez FROTERKA » 10 maja 2016 09:43:55

jrzeuski napisał(a): Ankieta pasuje mi raczej do badania poziomu satysfakcji załogi.

Bo w zasadzie tak jest. Mówiąc w dużym skrócie i uproszczeniu, zależało mi na pokazaniu rozdźwięku między teorią (ludzie są najważniejsi), a praktyką (jak wynika z ankiety np. maksymalizacja zysku). Przy czym udowodnieniu, że traktowanie ludzi po macoszemu jest praktyką krótkowzroczną. Oczywiście mam świadomość, że moje doświadczenie zawodowe wpływa na kształt mojej pracy i nie jestem obiektywna. Ale w końcu to moja praca. ;)
...ja w tym czasie trochę pośpię, tym bezruchem się napieszczę...

Tak, mężczyźni jeżdżą lepiej niż kobiety. Ale ilu potrafi prowadzić auto w szpilkach...

Ogranicza mnie tylko pojemność i maksymalny moment obrotowy!

Po pierwsze: opony, po drugie: opony, po trzecie... kierowca !

Obrazek
Avatar użytkownika
FROTERKA
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 6111
Dołączył(a): 12 sie 2007 15:54:07
Lokalizacja: Poznachowice Górne
Pochwały: 10
Województwo: Małopolskie
Samochód: Frontera A 2.2i Long 1995-1998

Re: Trochę prywaty

Postprzez jrzeuski » 10 maja 2016 10:31:12

Zarządzanie personelem to temat rzeka, bo ludzie są różni i mają różne oczekiwania i potrzeby a także kwalifikacje i styl pracy. Budowa i utrzymanie efektywnego zespołu w tej sytuacji urasta do poziomu sztuki. I trzeba to dostosować do potrzeb firmy. Inaczej będzie się budowało i motywowało zespół do wykopania rowu pod kabel łączący dwa skrzyżowania a inaczej think-tank opracowujący strategię sprzedaży nowego produktu. W tej ankiecie dotykasz różnic pokoleniowych (X, Y, wkrótce Z) czy płciowych, ale spojrzenie od strony firmy jest zbyt wąskie. Żadna firma nie istnieje by robić dobrze pracownikom. Celem jest zarabianie pieniędzy. Jeśliby do tego nie byli potrzebni ludzie, to nie zostaliby zatrudnieni. Proste, choć w wymiarze osobistym często bolesne. Nawet najbardziej etyczna firma musi również kierować się wskaźnikami finansowymi, jeżeli ma przetrwać na rynku. Nie będzie zatem utrzymywać zbędnego pracownika a takiego, który nie wykonuje zadań należycie zastąpi efektywniejszym jak tylko nadarzy się okazja. To jest biznes a nie ochronka dla ułomnych. Oczywiście to działa w obie strony i pracodawca nieatrakcyjny dla pracownika może się spodziewać, że następnego ranka znajdzie na swoim biurku wypowiedzenie. W Polsce to standard w branży IT, ale i w innych technicznych stopniowo odkrywają ten fakt. Miliony specjalistów, którzy wyemigrowali za pracą oraz niski poziom kwalifikacji i motywacji osób dopiero wchodzących na rynek pracy powodują, że w wielu firmach pojawił się problem braku kandydatów do rekrutacji, więc na gwałt rozwija się działania z dziedziny employer branding (m.in. różne benefity), żeby zatrzymać tych, którzy jeszcze pozostali. Ba, firmy przestały czekać aż ktoś zapuka do drzwi tylko same wychodzą szukać kandydatów: na uczelniach (by wyłapać rodzynki zanim zrobi to konkurencja), w mniejszych miejscowościach (oferując takiemu "słoikowi" pakiet relokacyjny, np. opłacanie wynajmu mieszkania przez pół roku) po namolne nagabywanie pracowników konkurencji (media społecznościowe bardzo ułatwiają ich "namierzenie") lub import siły roboczej ze Wschodu (najczęściej Ukraińców). I to nie jest żadne science-fiction, to się dzieje dziś w naszym kraju tylko na razie w wybranych branżach.
No mud, no fun
Frota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch
Vectra B kombi 2.5V6 170KM
Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition :twisted:

naprawy i motanie Frotek :arrow: SMS/PW/email/czat.
Avatar użytkownika
jrzeuski
Admin
Admin
 
Posty: 12020
Obrazki: 71
Dołączył(a): 18 mar 2008 10:25:22
Lokalizacja: Banino
Pochwały: 78
Województwo: Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.5TDS Long 1996-1998

Re: Trochę prywaty

Postprzez FROTERKA » 10 maja 2016 10:55:07

Wszystko racja oprócz
jrzeuski napisał(a):Celem jest zarabianie pieniędzy.

co przedstawiam w mojej pracy. Gdy będzie gotowa to Ci prześlę do poczytania, albo wrzucę tu.
...ja w tym czasie trochę pośpię, tym bezruchem się napieszczę...

Tak, mężczyźni jeżdżą lepiej niż kobiety. Ale ilu potrafi prowadzić auto w szpilkach...

Ogranicza mnie tylko pojemność i maksymalny moment obrotowy!

Po pierwsze: opony, po drugie: opony, po trzecie... kierowca !

Obrazek
Avatar użytkownika
FROTERKA
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 6111
Dołączył(a): 12 sie 2007 15:54:07
Lokalizacja: Poznachowice Górne
Pochwały: 10
Województwo: Małopolskie
Samochód: Frontera A 2.2i Long 1995-1998

Re: Trochę prywaty

Postprzez jrzeuski » 10 maja 2016 11:37:15

FROTERKA napisał(a):Wszystko racja oprócz
jrzeuski napisał(a):Celem jest zarabianie pieniędzy.
Czyżby Twoja praca dotyczyła tzw. społecznej roli biznesu? Grząski grunt... :glaszcze:
No mud, no fun
Frota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch
Vectra B kombi 2.5V6 170KM
Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition :twisted:

naprawy i motanie Frotek :arrow: SMS/PW/email/czat.
Avatar użytkownika
jrzeuski
Admin
Admin
 
Posty: 12020
Obrazki: 71
Dołączył(a): 18 mar 2008 10:25:22
Lokalizacja: Banino
Pochwały: 78
Województwo: Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.5TDS Long 1996-1998

Poprzednia strona

Powrót do HydePark



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

cron