Witamy !



Jaki fach? - po znajomości :D

Rozmowy na wszystkie tematy

Jaki fach? - po znajomości :D

Postprzez Reeno » 11 wrz 2009 12:50:46

Wiem, że w profilu jest miejsce na opisanie zainteresowań i zawodu, ale kto tam będzie klikał wszystkich 1000+ forumowiczów ano i nie każdy tam cos wpisuje...

Pomyślałem, że może by każdy napisał czym się zajmuje, to i inni na nim skorzystają... może czasami coś się po znajomości załatwi :D :twisted: czy przysługa za :beer: a i w razie jakiejś potrzeby nie będzie trzeba dużo szukać skoro i tak zaglądamy tu codziennie :)

---------

No to ja pierwszy jak już zacząłem... jestem programistą a generalnie Web Developerem, czyli wszystko co związane z internetem i WWW, swojego czasu grałem też na gitarce i hodowałem rózne zwierzaki (nawet mrówki!:P)...

Także jak ktoś ma problem ze zrobieniem stronki, założeniem strun albo zastanawia się nad jakimś zwierzakiem to moge poinstruować doradzić co w mojej mocy :boss:
Reeno
 

Re: Jaki fach? - po znajomości :D

Postprzez Lamb » 12 wrz 2009 00:04:43

Hmmm... więc tak, obecnie pracuję w sklepie górskim i w firmie ochroniarskiej :D Do tego studiuję pedagogikę resocjalizacyjną i zaczynam fizjoterapię. Wolne chwile poświęcam na pracę z psami ( szkolenie, frisbee, ratownictwo i adopcje bidek), oraz na działalność w Ochotniczej Straży Pożarnej Szczecin jako przewodnik psa i ratownik medyczny. Resztki czasu poświęcam moim szczurom i rybom. Od jakiegoś czasu zaczynam grzebać w autku i powoli poznawać jego wnętrze. Nie dawno powstała stworzona przeze mnie strona internetowa. Jak jest potrzeba to i przy komputerze pogrzebie i uzdrowię ;) Obecnie brakuje trochę czasu,gdyż doba za krótka, ale nigdy nei gardzę górami, podróżami wycieczkami itp. Czasem jeszcze jakieś amatorskie fotki robię. I to chyba tylko tyle.
Lamb
 

Re: Jaki fach? - po znajomości :D

Postprzez tomik » 12 wrz 2009 05:45:35