przez tumek » 09 lut 2011 09:03:07
Tak jak kolega Lechu pisze zamocuj gumkę , o ile nie jest rozerwana, spokojnie to nie jest dziura do skrzyni biegów a do koła zamachowego i sprzęgła jak nie taplałeś się w głębokim błocie ostatnio to nic się nie stanie.
Co do zielonego płynu to jeśli przewody do wysprzęglika są całe i nie cieknie nigdzie na gwincie to niestety wysprzęglik, a raczej uszczelnienia do wymiany,sprawdź sobie poziom płynu w zbiorniczku na pompie sprzęgła, bo za chwile może ci się " stracić" sprzęgło jak braknie płynu.
Ściągnij osłonę z wysprzęglika , ta mała gumowa harmonijka, jeśli pod nią jest płyn to na 99% uszczelnienia w wysprzęgliku puszczają.
Dla pewności, wytrzyj wysprzęglik i przewody doprowadzające dokładnie, pod osłoną wysprzęglika też jeśli było mokro, dolej płynu /nie żaden hydrol, a płyn hamulcowy pewnie DOT-3 zresztą na pokrywce ze zbiornika powinno być napisane/, wsiądź do auta i "podeptaj" po pedale sprzęgła kilkanaście razy, potem wejdź pod auto i obejżyj dokładnie, jesli nie widać śladu płynu to pozakładaj wszystkie osłonki i pojeździj trochę co jakiś czas sprawdzaj i poziom płynu w zbiorniczku i okolice wysprzęglika a zapewne gdzieś się płyn pojawi.
Powodzenia
Obecnie :
Cztery koła: Patrol GR Y60 - podejście drugie
Dwa koła : Honda Transalp XL600V
Dawniej :
Frota 2,3 TD Long - pierwsze 4x4
Patrol GR Y60 - worek bez dna sprzedany w czasie kryzysu
UAZ 31512 - własnoręcznie rozebrane na drobne i odbudowane od podstaw, sprzedany niestety
Frota 2,2i Sport Edycja 2000