Witamy ! |
---|
|
kaitek napisał(a):W kostce prowadzącej do silniczka spryskiwacza tylnej szyby brak pradu.Silnik sprawny .Wymontowałem zbiornik płynu ,sprawdzilem silnik i działa.Okazało sie ze nie ma pradu w kostce łączącej przewód od silniczka.Wycieraczka pracuje na obydwa biegi ale nie ma zraszania .Jaka moze być przyczyna braku pradu.Może ktoś mogłby coś poradzić.
brum napisał(a):kaitek napisał(a):W kostce prowadzącej do silniczka spryskiwacza tylnej szyby brak pradu.Silnik sprawny .Wymontowałem zbiornik płynu ,sprawdzilem silnik i działa.Okazało sie ze nie ma pradu w kostce łączącej przewód od silniczka.Wycieraczka pracuje na obydwa biegi ale nie ma zraszania .Jaka moze być przyczyna braku pradu.Może ktoś mogłby coś poradzić.
Przerwa na kablach ?
Balkandriver napisał(a):Bez schematu będzie ciężko. Gdzieś już, ale nie spamiętam, gdzie, dawałem schematy elektryczne.
Generalnie, nie tnij wiązek, bo to, jak byś pacjentowi na stole operacyjnym rżnął żyły bez zabezpieczeń - wykrwawi się.
Niestety - omomierz i voltomierz oraz trochę kabla i żmudne szukanie.
W przypadku szukania przewodu weź igłę krawiecką, "wkłuj" się delikatnie w kabel, zapnij krokodylka z miernika na igłę i masz tor napięciowy / rezystancyjny otwarty. Po wyjęciu igły kabelek nie ucierpi. I nie zrobisz zwarcia.
Trzeba iść od kostki do kostki. Gdzieś musi być brak ciągłości.
BALKANDRIVER
Balkandriver napisał(a):...
...W przypadku szukania przewodu weź igłę krawiecką, "wkłuj" się delikatnie w kabel, zapnij krokodylka z miernika na igłę i masz tor napięciowy / rezystancyjny otwarty. Po wyjęciu igły kabelek nie ucierpi. I nie zrobisz zwarcia...
BALKANDRIVER
Balkandriver napisał(a): ...nie tnij wiązek, bo to, jak byś pacjentowi na stole operacyjnym rżnął żyły bez zabezpieczeń - wykrwawi się...
BALKANDRIVER
Balkandriver napisał(a):He, he, he, konik, widzę, że wczułeś się w klimat anestezjologiczny
i masz słuszną rację z igłą "odsrzykawkową", jeno mi się jakoś te igły zawsze "gibały" na przewodzie. Może wprawy nie mam. Wolę "domięśniowo", niż dożylnie
Dobi - z tego, co wiem nie ma takich zaworów we frotkach (u mnie w A nie ma i w rysunkach B też nie znalazłem), ale to żaden problem założyć zaworki od Skody (sam mam trochę rzeczy od Skody zaadoptowanych u siebie). Jest bolączką wyciekanie odrobiny płynu po zakończeniu procesu "siurania" i rozlewania się go po całej masce, ale, żeby tak dużo uciekło? Montuj skodowskie zawory.
Timer znajduje się w plastikowej skrzynce w komorze silnika, taki duży, jak 3 normalnie tam występujące przekaźniki. Opisany zresztą.
BALKANDRIVER
kaitek napisał(a):Balkandriver napisał(a):He, he, he, konik, widzę, że wczułeś się w klimat anestezjologiczny
i masz słuszną rację z igłą "odsrzykawkową", jeno mi się jakoś te igły zawsze "gibały" na przewodzie. Może wprawy nie mam. Wolę "domięśniowo", niż dożylnie
Dobi - z tego, co wiem nie ma takich zaworów we frotkach (u mnie w A nie ma i w rysunkach B też nie znalazłem), ale to żaden problem założyć zaworki od Skody (sam mam trochę rzeczy od Skody zaadoptowanych u siebie). Jest bolączką wyciekanie odrobiny płynu po zakończeniu procesu "siurania" i rozlewania się go po całej masce, ale, żeby tak dużo uciekło? Montuj skodowskie zawory.
Timer znajduje się w plastikowej skrzynce w komorze silnika, taki duży, jak 3 normalnie tam występujące przekaźniki. Opisany zresztą.
BALKANDRIVER
Dalej nie dziła .Szedłem po kablach aż pod deske rozdielczą ,ale tam plątanina kabli nie ma szans bez grubszego rozbierania coś znależć.ąle może ktoś wie gdzie są od tego spryskiwacza jakieś przekażniki.
Frontera 2.2 DTI r.98. model 99.
jack 2.2 dti napisał(a):kaitek napisał(a):Balkandriver napisał(a):He, he, he, konik, widzę, że wczułeś się w klimat anestezjologiczny
i masz słuszną rację z igłą "odsrzykawkową", jeno mi się jakoś te igły zawsze "gibały" na przewodzie. Może wprawy nie mam. Wolę "domięśniowo", niż dożylnie
Dobi - z tego, co wiem nie ma takich zaworów we frotkach (u mnie w A nie ma i w rysunkach B też nie znalazłem), ale to żaden problem założyć zaworki od Skody (sam mam trochę rzeczy od Skody zaadoptowanych u siebie). Jest bolączką wyciekanie odrobiny płynu po zakończeniu procesu "siurania" i rozlewania się go po całej masce, ale, żeby tak dużo uciekło? Montuj skodowskie zawory.
Timer znajduje się w plastikowej skrzynce w komorze silnika, taki duży, jak 3 normalnie tam występujące przekaźniki. Opisany zresztą.
BALKANDRIVER
Dalej nie dziła .Szedłem po kablach aż pod deske rozdielczą ,ale tam plątanina kabli nie ma szans bez grubszego rozbierania coś znależć.ąle może ktoś wie gdzie są od tego spryskiwacza jakieś przekażniki.
Frontera 2.2 DTI r.98. model 99.
Sterownik znajduje się pod deską z prawej strony pod sterownikiem centralnego zamka. ( musisz zdemontować schowek )
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości