Witamy ! |
---|
|
Cuba napisał(a):Zwariowane te liczniki w B po kolejnym poprawieniu fabryki i chwilach satysfakcji zaczynam dochodzić do wniosku, że problem nie leży tylko w licznikach
"Przeleciałem" ponownie całą płytkę ze ścieżuszkami (inaczej nie można tego nazwać) pod lupą i ze stacjonarką ... cud działa, działa, działa długo działał i przyszedł czas, że zostawiłem samochód pod garażem na mrozie ... rano z lenistwa i akurat dużej ilości czasu ogrzewanie na full i godzinka poszła. Teraz funkcjonuje bez problemu jak nacisnę po przejechaniu kilku metrów.
Temat z mojej strony odnośnie liczników zamykam .... dopóki nie wypruję tej pseudo instalacji samochodowej z milionem kostek i przewodów grubości włosa
Cuba napisał(a):Ty to lubisz pocieszyć ... to przynajmniej będzie Frotka lżejsza
Cuba napisał(a):Wybierając miedzy słowami ... wiem, ale nie powiem może dobry fachowiec jednak mało otwarty człowiek i typowy kapitalista
DDriver napisał(a):Witam, u mnie zegary jak na razie działają dość sprawnie, lecz problem mam taki, że za każdym ponownym uruchomieniu silnika resetuje się licznik przejechanych kilometrów /dziennych /czasowych. Gdzie może być problem pomijając na razie zegary?
DDriver napisał(a):Witam, u mnie zegary jak na razie działają dość sprawnie, lecz problem mam taki, że za każdym ponownym uruchomieniu silnika resetuje się licznik przejechanych kilometrów /dziennych /czasowych. Gdzie może być problem pomijając na razie zegary?
rufio1410 napisał(a):Witam,problem wariujących zegarów dopadł i moją frotkę,nie chciało mi się wypruwać licznika,jeżdziłem tak 0.5 roku,ale przed zimą postanowiłem naprawić abs.Czyszczenie zębatek,poprawa połączeń czujników itp.po wykonaniu w.w.czynności abs działa poprawnie,i jako skutek uboczny przestały wariować zegary ! (może to jakiś nowy trop ,alternatywa dla tych co przelutowywali )
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość