Witam kolegów otóż dziś ogarnęła mnie trwoga frotka zagdakała i zgasła żadnych alarmów nic nie pokazuje usterki natomiast przy próbie odpalania pali bezpiecznik. drugi rząd od dołu skrajny prawy. Czy to może być pompa? czy raczej szukać zwarcia na kablach? https://picasaweb.google.com/lh/photo/9 ... directlink
Jeśli chodzi Ci o ten duży 30A to faktycznie zabezpiecza on pompę wtryskową... ...ale też cały układ sterowania silnikiem.
Jak wali bezpiecznik 30A to musi być konkret zwarcie.
Grzechu
I would rather push my Land Rover than drive a jeep jest Land Rover Discovery II Td5 - miłość przyjdzie z czasem była Frontera B Sport 2.2dti - lift 3" + BL 1" BFG MT KM2 32", stal, winch, osłony i inne fanty
I would rather push my Land Rover than drive a jeep jest Land Rover Discovery II Td5 - miłość przyjdzie z czasem była Frontera B Sport 2.2dti - lift 3" + BL 1" BFG MT KM2 32", stal, winch, osłony i inne fanty
nagalfar napisał(a):1999 Czy ktoś może dysponuje schematem elektrycznym ?
Postaram się wieczorem Coś Ci przesłać.
Grzechu
I would rather push my Land Rover than drive a jeep jest Land Rover Discovery II Td5 - miłość przyjdzie z czasem była Frontera B Sport 2.2dti - lift 3" + BL 1" BFG MT KM2 32", stal, winch, osłony i inne fanty
Problem rozwiązany po nitce do kłębka doszedłem do dwóch wielkich wtyczek po prawej stronie pod zbiorniczkiem płynu wspomagania. Obie były wysunięte z prowadnic przy karoserii a jedna z nich opierała się o ostrą krawędź, akurat grubaśnym przewodem napięciowym.
Frotka pali ów bezpiecznik po chwili kręcenia rozrusznikiem, przy próbie odpalenia. Na razie trwają poszukiwania przyczyny, ale jakieś schematy, czy coś podobnego ułatwiło by ten proces.