Witamy !



Interfejs diagnostyczny

Wszystko co dotyczy elektryki w naszych frotkach

Re: Interfejs diagnostyczny

Postprzez JaGrab3 » 04 lis 2010 15:33:43

Hmm no ja gwizdu nie słyszę, na wolnych chodzi równo, nie ma problemu. Czasami jak wyhamuje z wyzszej prędkości, to obrotami 1 raz wahnie tak do 400 obrotów, pozniej sie stabilizuje na 700 z kawałkiem....
Czarny SIGNUM 2.0 Turbo, Astra II
Było: B 3.2 V6 Manual,Mitsubishi Galant Sport Edition,Carisma 1.6,civic 1.5
ObrazekObrazekObrazek
Avatar użytkownika
JaGrab3
Guru
Guru
 
Posty: 833
Dołączył(a): 15 wrz 2010 22:32:35
Lokalizacja: KR
Pochwały: 2
Województwo: Małopolskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: Interfejs diagnostyczny

Postprzez Wookash » 04 lis 2010 22:30:28

To u mnie też tak się dzieje że spadnie niżej a potem wyrówna przy czym nie dusi silnika i nie dławi i wszystko jest ok wychodzi na to że te typy tak mają.

Mam prośbę do tych co mają ELM'a 327. Chodzi o to że mój ELM jest na stałe wpięty w gniazdo i podłączony do kompa i się świeci na nim czerwona dioda nawet jak zapłon i komp wyłączony. Jak będziecie mieli przy okazji sprzęt w samochodzie to sprawdźcie czy u was też świeci przy wyłączonym silniku i kompie.
Wookash
 

Re: Interfejs diagnostyczny

Postprzez JJKILLER » 04 lis 2010 22:56:00

A czy ktoś może mi napisać gdzie u mnie jest złącze diagnostyczne, najlepiej foto bo patrzyłem przy jednym i drugim reflektorze i :dupa: , nic nie znalazłem :(
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Miód jest dla mięczaków , prawdziwi twardziele żują pszczoły
http://bynajmniej.pl/bynajmniej-to-nie-przynajmniej
Avatar użytkownika
JJKILLER
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 4204
Obrazki: 13
Dołączył(a): 14 cze 2009 11:40:19
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 35
Województwo: Mazowieckie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: Interfejs diagnostyczny

Postprzez Andy » 04 lis 2010 23:28:03

Nie wiem gdzie u Ciebie :wink: ale w moim aucie jest w okolicach filtra powietrza i reflektora. Jest tam trochę ciasno a wtyk potrafi spaść do najciaśniejszego kąta. I tam go szukaj. Foto to jutro mogę zrobić. Tylko obecnie "u mnie" komora silnika wygląda nieco inaczej niż zwykle - "mam" zdjętą głowicę i z tej okazji parę gajgów wykręconych.
Ostatnio edytowano 05 lis 2010 00:55:55 przez Andy, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek
Avatar użytkownika
Andy
Nałogowiec Ekstremalny
Nałogowiec Ekstremalny
 
Posty: 414
Dołączył(a): 07 lip 2007 08:47:23
Lokalizacja: Południowa Wielkopolska
Pochwały: 2
Województwo: Wielkopolskie
Samochód: Frontera A 2.4i Long 1991-1995

Re: Interfejs diagnostyczny

Postprzez JaGrab3 » 05 lis 2010 00:37:45

Wookash napisał(a):Mam prośbę do tych co mają ELM'a 327. Chodzi o to że mój ELM jest na stałe wpięty w gniazdo i podłączony do kompa i się świeci na nim czerwona dioda nawet jak zapłon i komp wyłączony. Jak będziecie mieli przy okazji sprzęt w samochodzie to sprawdźcie czy u was też świeci przy wyłączonym silniku i kompie.


Mam tak samo, po wpięciu w gniazdo, zapala się dioda.
Czarny SIGNUM 2.0 Turbo, Astra II
Było: B 3.2 V6 Manual,Mitsubishi Galant Sport Edition,Carisma 1.6,civic 1.5
ObrazekObrazekObrazek
Avatar użytkownika
JaGrab3
Guru
Guru
 
Posty: 833
Dołączył(a): 15 wrz 2010 22:32:35
Lokalizacja: KR
Pochwały: 2
Województwo: Małopolskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: Interfejs diagnostyczny

Postprzez Wookash » 05 lis 2010 08:10:02

No to jeszcze jestem tylko ciekaw jaki to ma pobór prądu bo zostawić na noc to nie problem a po tygodniu stania może być problem.
Wookash
 

Re: Interfejs diagnostyczny

Postprzez JaGrab3 » 05 lis 2010 10:44:20

Pobór ma nikły, to jest dioda.
A czemu to chcesz zostawić? Podpięcie tej wtyczki to tej frotce 20 sekund.
Ja mam kabel w podłokietniku, jak chce cos sprawdzic, wyjmuje klepaki grządki, wyciągam, i podpinam kabelek.


Ps. Czemu tydzień autko stoi???
Czarny SIGNUM 2.0 Turbo, Astra II
Było: B 3.2 V6 Manual,Mitsubishi Galant Sport Edition,Carisma 1.6,civic 1.5
ObrazekObrazekObrazek
Avatar użytkownika
JaGrab3
Guru
Guru
 
Posty: 833
Dołączył(a): 15 wrz 2010 22:32:35
Lokalizacja: KR
Pochwały: 2
Województwo: Małopolskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: Interfejs diagnostyczny

Postprzez Wookash » 05 lis 2010 10:49:25

Znaczy ja mam na stałe komputer w samochodzie zamontowany i na stałe jest to podpięte :) Ostattnio samochód stał tydzień u mechanika i odpalali z kablami. Nie wiem czy dioda spowodowała rozładowanie akumulatora czy może drzwi nie były domknięte i paliła się jakaś lampka tj. 5 lampek bo 4 w drzwiach i u góry. A tydzień ma stać hmmm do pracy mam 15 minut na piechotę a teraz pozamykali kilka ulic w mieście i jadę dłużej niż idę. Ewentualnie jak idę na urlop to wyjeżdżam w pierony i auto stoi.
Wookash
 

Re: Interfejs diagnostyczny

Postprzez Jarek sp3swj » 05 lis 2010 11:05:48

sam ELM bierze mało prądu może kilkanaście mA (nie tylko LED jest zasilany ale i procesor - dla zainteresowanych dawałem chyba linki środka na WWW)

musiał by ze dwa miesiące stać albo więcej by ci wydoić i to jeszcze kiepski AKU.
/Jarek Poznań
4x4 zawsze najlepsze :-) --- ... błękitne foto z sentymentu ... była też srebrna LONG :-)
Avatar użytkownika
Jarek sp3swj
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 2001
Obrazki: 1
Dołączył(a): 12 kwi 2008 22:57:17
Lokalizacja: Poznań
Pochwały: 12
Województwo: Wielkopolskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: Interfejs diagnostyczny

Postprzez JaGrab3 » 05 lis 2010 11:09:07

Trzeba by zmierzyć pobór prądu na akumulatorze.
Co do lampek, to u mnie jest tak, ze jak mam otwarte drzwi przez dłuższy czas, to te czerwone lampki gasną (nie wiem po ilu minutach ale tak jest), świeci sie tylko ta w środku.
Być może jest tak, ze jak jest podpięty interfejs, to sam komp pracuje w jakimś już trybie, który pobiera więcej prądu.

Zwykle pobór prądu podczas spoczynku auta, mierzyłem tak: wyjmowałem główny bezpiecznik ( nie wiem czy tu jest takie cos, nie sprawdzalem) wrzucalem tam amperomierz, i zamykałem obwód. Miałem pobór.
Można to samo zrobić, odłączając kleme, i zamykając obwód amperomierzem....
Czarny SIGNUM 2.0 Turbo, Astra II
Było: B 3.2 V6 Manual,Mitsubishi Galant Sport Edition,Carisma 1.6,civic 1.5
ObrazekObrazekObrazek
Avatar użytkownika
JaGrab3
Guru
Guru
 
Posty: 833
Dołączył(a): 15 wrz 2010 22:32:35
Lokalizacja: KR
Pochwały: 2
Województwo: Małopolskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: Interfejs diagnostyczny

Postprzez Andy » 05 lis 2010 11:37:47

JJKILLER napisał(a):..., najlepiej foto ... :(

Jak na zamówienie :wink: :

Złącze mieszka gdzieś tu:
Obrazek
Wygląda jakoś tak:
Obrazek
A p zdjęciu zaślepki tak:
Obrazek


Autor postu otrzymał pochwałę
Obrazek
Avatar użytkownika
Andy
Nałogowiec Ekstremalny
Nałogowiec Ekstremalny
 
Posty: 414
Dołączył(a): 07 lip 2007 08:47:23
Lokalizacja: Południowa Wielkopolska
Pochwały: 2
Województwo: Wielkopolskie
Samochód: Frontera A 2.4i Long 1991-1995

Re: Interfejs diagnostyczny

Postprzez JJKILLER » 05 lis 2010 12:01:36

Wielkie dzięki Andy, teraz przynajmniej wiem czego szukać bo u mnie w tym miejscu nie ma żadnego złącza :(
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Miód jest dla mięczaków , prawdziwi twardziele żują pszczoły
http://bynajmniej.pl/bynajmniej-to-nie-przynajmniej
Avatar użytkownika
JJKILLER
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 4204
Obrazki: 13
Dołączył(a): 14 cze 2009 11:40:19
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 35
Województwo: Mazowieckie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: Interfejs diagnostyczny

Postprzez Andy » 05 lis 2010 12:11:17

JJKILLER napisał(a):Wielkie dzięki Andy, teraz przynajmniej wiem czego szukać bo u mnie w tym miejscu nie ma żadnego złącza :(

Jest, tylko się schowało.
Powinno tam być jeszcze trójpinowe złącze wyboru liczby oktanowej. Na zaślepce z jednej strony napis "91" z drugiej napis "95"
Obrazek
Avatar użytkownika
Andy
Nałogowiec Ekstremalny
Nałogowiec Ekstremalny
 
Posty: 414
Dołączył(a): 07 lip 2007 08:47:23
Lokalizacja: Południowa Wielkopolska
Pochwały: 2
Województwo: Wielkopolskie
Samochód: Frontera A 2.4i Long 1991-1995

Re: Interfejs diagnostyczny

Postprzez WoJ-CiE » 07 lis 2010 16:31:21

Jak się nazywa to złącze ze zdjęcia (jaki to standard)? Różni się od opisywanych wcześniej OBD2. Pytam, bo u mnie jest identyczne:

Obrazek
Siedzi w zaczepie za prawym przednim reflektorem, 10 pin. Czy to jest ALDL?
WoJ-CiE
 

Re: Interfejs diagnostyczny

Postprzez Jarek sp3swj » 07 lis 2010 18:25:47

:-) mi google na pytanie "opel aldl" podpowiadają że dobrze zgadujesz :-)

http://www.google.pl/images?q=opel+aldl ... 80&bih=939


Jak mnie pamieć nie myli na wcześniejszych stronach tego wątku było że we frotkach A możesz sobie wybłyskać błędy :-)
/Jarek Poznań
4x4 zawsze najlepsze :-) --- ... błękitne foto z sentymentu ... była też srebrna LONG :-)
Avatar użytkownika
Jarek sp3swj
Nadszyszkownik
Nadszyszkownik
 
Posty: 2001
Obrazki: 1
Dołączył(a): 12 kwi 2008 22:57:17
Lokalizacja: Poznań
Pochwały: 12
Województwo: Wielkopolskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: Interfejs diagnostyczny ALDL

Postprzez WoJ-CiE » 07 lis 2010 19:47:04

WoJ-CiE
 

Re: Interfejs diagnostyczny

Postprzez Michał » 09 gru 2010 08:01:19

Mam szybkie pytanie bo chcę kupić fejs do mojej Frotki (taka jak w podpisie), ktoś może testował:
http://www.viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=1&prodid=151

Niby na ELM ale czy będzie działać?

Pozdrawiam
Michał
------------------------------------------------------------------
BYŁ: OPEL Frontera B 2000r LONG, 2,2 16V+LPG, Pirelli Scorpion A/T 31" (no około 275/70R16 :-) )
JEEP GC WJ 4.0 2000r LAREDO Lift +4" ,Hankook DynaPro ATm RF10 245/75 R16, K&N, Magnaflow
Avatar użytkownika
Michał
Starszy Bywalec
Starszy Bywalec
 
Posty: 186
Dołączył(a): 27 kwi 2008 22:52:31
Lokalizacja: Jaworzno
Województwo: Śląskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: Interfejs diagnostyczny

Postprzez smike » 09 gru 2010 13:48:20

firmę polecam, kupowałem u nich interfejs do golfa. Też się do nich wybieram coby mi to podłączyli i sprawdzili "kompatybilność" na miejscu. Już jednego ELM'a z allegro miałem, ale z moją frotą nie chciał gadać, a z innymi oplami gada.
smike
 

Re: Interfejs diagnostyczny

Postprzez Michał » 09 gru 2010 15:56:51

smike a kiedy u niech będziesz? Bo chętnie bym przed zakupem usłyszał Twoją opinię czy działa.
Michał
------------------------------------------------------------------
BYŁ: OPEL Frontera B 2000r LONG, 2,2 16V+LPG, Pirelli Scorpion A/T 31" (no około 275/70R16 :-) )
JEEP GC WJ 4.0 2000r LAREDO Lift +4" ,Hankook DynaPro ATm RF10 245/75 R16, K&N, Magnaflow
Avatar użytkownika
Michał
Starszy Bywalec
Starszy Bywalec
 
Posty: 186
Dołączył(a): 27 kwi 2008 22:52:31
Lokalizacja: Jaworzno
Województwo: Śląskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: Interfejs diagnostyczny

Postprzez smike » 09 gru 2010 16:51:38

mam nadzieję jeszcze przed świętami... :roll:
moje babki na zakupy chcą jechać, więc przy okazji...

w międzyczasie zadzwoniłem do nich coby się umówić i już się wyjaśniło.
Z moim isuzu ich sprzęt też nie pogada. (ich szef też ma taką samą fronterkę i sprawdzili)
"z silnikami isuzu jest problem". a "z silnikiem opla można/trzeba sprawdzić czy zadziała".
Krótka piłka, przynajmniej bez kitów z allegro, typu: "wszystkie ople frontera do 2004r"
Ostatnio edytowano 09 gru 2010 17:14:14 przez smike, łącznie edytowano 1 raz
smike
 

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Elektryka



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość