Witam,
podiagnozowalem ostatnio ECU w mojej frotce, niestety zaniepokoiły mnie zbyt wysokie korekty długoterminowe (prawie do 20%). Zacząłem drążyć temat, i wychodzi na to, że przepływomierz wskazuje zbyt małe ilości przepływającego powietrza.
Zrobiłem sobie analizę, i z tego co widzę, to maxymalny zbadany przepływ to 80g/s - gdzie wg. googla przepływ powinien wynosić ~0.8xMOC, czyli wartości grubo powyżej 100g/s.
Czy może ktoś sprawdzić w swojej V6 jakie wartości przyjmuje MAF, przy np wolnych obrotach, i np. przy 3k obr/min. Chciałbym zweryfikować, czy mam przepływkę do wymiany.
Co ciekawe, to bawienie się mapą LPG, pozwala te korekty obniżyć, ale to nie o to chodzi.
Oczywiście parametry są odczytywane tylko dla PB.
Dodam jeszcze, że sporadycznie mam błąd p0101, czyli bład odczytu z przepływki...