Witamy !

[B] Wyświetlacz komputera pokładowego

Wszystko co dotyczy elektryki w naszych frotkach

[B] Wyświetlacz komputera pokładowego

Postprzez Gregkam » 24 lut 2012 14:56:15

Witam mam pytanie - planuje kupić samochodzik i zastanawiam się czy wyświetlacz da sie wymienić - gdyż jak sie odpali autko to na wyświetlaczu widać tak jakby kreski, znaczy nie wszystkie literki sie palą są pourywane - no chyba że to wina że auto stoi na dworze, i tak wyglądało bo sie nie nagrzał wyświetlacz - sorki za sformowania, ale jestem laikiem w tych sprawach, a autko mi sie podoba i chciałbym sobie kupić, no ale skoro nic nie będę mógł przeczytać..to trochę lipa, aha i czy da rade tam wgrać język polski, bo jest wszystko po niemiecku :/
kurcze nie wiem jak fotkę wam pokazać:/ może uda mi się za jakiś czas ;) - proszę o odp. bo mam tydzień na zastanowienie się nad autkiem a to jest 3.2 wersja long limited w gazie sekwencyjnym (czyli to co w moim opisie chyba ;) )

-- Dodano 25 lut 2012 11:09:56 --

oto fotka wyświetlacza649
Gregkam

Re: Wyświetlacz komputera pokładowego

Postprzez daerk1 » 28 lut 2012 18:36:09

wyświetlacz można wymienić jak każdą zepsutą część. ale na fotce nie widać żeby był uszkodzony i żeby coś nie działało...
skrzynia automat
daerk1
Zaglądacz
Zaglądacz

Obrazki: 1
Województwo: Małopolskie
Samochód: Frontera B 2.2DTI Sport 1998-2004

Postprzez Gregkam » 29 lut 2012 09:00:12

Wiesz może pod tym kontem tak wyszło - ale wyglądało to jak matrix ;) wiesz nie każdy pixel był widoczny - ale to możne dlatego że zimny był bo stał na dworze jak te mrozy były
Gregkam

Postprzez skorpion30 » 03 mar 2012 19:44:04