Witamy ! |
---|
|
Może to wskazywać na układ czasowy. Sterownik "wie" ile czasu powinien pracować silnik, żeby zamknąć/otworzyć szybę i tak długo podaje zasilanie.JJKILLER napisał(a):Dłubałem co nieco przy tym i:
Zablokowanie szyby w połowie sprawdzałem, nie działa. Napewno nie jest to na zasadzie przeciążenia, po zablokowaniu szyba nadal idzie w górę, myślę że szybciej pęknie niż się zatrzyma z przeciążenia.
Odwróci na pewno, bo tak działają silniki prądu stałego. Ale raczej trzeba będzie oszukać sterownik i ręcznie przemieścić szybę w przeciwne skrajne położenie (zsunąć zamkniętą lub podnieść otwartą) a to oznacza demontaż silnika, żeby jej nie trzymał.Nie pamiętam dokładnie (dłubałem kilka lat temu) ale na silnik idą chyba dwa przewody a polaryzacją zasilania steruje sterownik. Kabli na silniku nie zamieniałem (bo odpuściłem sobie rozbieranie wszystkich tapicerki drzwi z lenistwa) ale wydaje mi się że to powinno odwrócić kombinację zamykania/otwierania.
jrzeuski napisał(a):Ale można spróbować zamienić styki na silnikach.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości