Nie słychać cykania, nie działa przekaźnik. Dziwne jest też to, że załączają się tylko halogeny a długie w lampie głównej nie.
Styki wyglądają dobrze, nie są saśniedziałe czy coś. Jak tego szukać?
Witamy ! |
---|
|
We Frotach A przed liftem przełącznik daje masę. Dopiero w po-liftach i w B jest tak jak powinno. Jeśli ma starą deskę i te śmieszne włączniki wokół zegarów, to powinien też mieć stały plus na lampach. To był jeden z powodów dlaczego tak szybko elektryka gniła w starych Frotach. Drugi to taki, że kable były zwyczajnie za cienkie. Nie wiem czy to był pomysł Opla czy przywlekli to z Isuzu, ale po lifcie już takich cyrków nie ma.tomek_89 napisał(a):Jeżeli będzie uwalony przełącznik to nie będziesz miał 12v na wtyczce bo on daje prąd a nie masę. Osobiście uważam że brakuje masy.
amba napisał(a):Witam mam takie pytanko w podobnym temacie. Skończyły mi się światła mijania sprawdzałem wszystko (tak mi się przynajmniej wydaje) bezpiecznik ok przekaźnik ok, tylko z taką różnicą iż przekaźnik nie dostaje masy. Teraz pytanie jak to jest z tą masą??? Z tego co widzę masa jest jedna dla kierunkowskazów i dla świateł tylko gdzie ona idzie w którym miejscu idzie do budy?? Sorry jeżeli błądzę ale zabrałem za to się sam bo byłem u paru autoelektryków i nie tyle co nie wiedzą jak to zrobić ale po prostu się im tego auta robić nie chce mimo moich usilnych kazali mi się pocałować w
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość