Strona 1 z 1

[A 2.0] Zwarcie na przekaźniku?

PostNapisane: 06 lis 2012 22:29:19
przez mosi
Czy przekaźnik z przodu przy lampie jest cały czas pod napięciem na wyłączonym zapłonie?U mnie coś pożera prąd i doszedłem do tego że to ten przekaźnik ale nie wiem czy jest zwarcie na kablach czy szlak go trafił.Auto odpala ok ale na wyłączonym zapłonie żre prąd jak odepne przekaźnik pobiera 0,02A a jak jest wpięty to 0,72A.
aha jak go podpinam to przeskakuje a tak powinno byc po przekreceniu kluczyka.
Czy mógłby ktoś to sprawdzić u siebie?Frotka Sport 2.0 c20ne
Z góry dzięki za pomoc

Re: Przekaźnik zwarcie

PostNapisane: 07 lis 2012 17:27:38
przez Cobreti25
... a to nie jest czasem przekaźnik pompy paliwa?? Pamiętam, że jak mi frota padła to właśnie była jego wina, ale czy jest pod napięciem po wyłączeniu zapłonu to nie mam pojęcia. :niewiem: Teoretycznie nie powinno być, no bo jak? :niewiem: cały czas pompa by pracowała. To jest typowy przekaźnik, podmień na chwilę z jakimś innym, może to Cię na coś naprowadzi.

Re: Przekaźnik zwarcie

PostNapisane: 07 lis 2012 17:48:20
przez marcinur
Cobreti25 napisał(a):... a to nie jest czasem przekaźnik pompy paliwa??

Na pewno nie. Podczas pracy na gazie, po wyciągnięciu przekaźnika auto gaśnie, więc nie ma nic wspólnego z pompą paliwa.

Re: Przekaźnik zwarcie

PostNapisane: 07 lis 2012 18:28:24
przez Cobreti25
marcinur napisał(a):
Cobreti25 napisał(a):... a to nie jest czasem przekaźnik pompy paliwa??

Na pewno nie. Podczas pracy na gazie, po wyciągnięciu przekaźnika auto gaśnie, więc nie ma nic wspólnego z pompą paliwa.


Jeżeli chodzi o identyczny jak na foto, to jest on od pompy paliwa, a gaz może mieć z tym też coś wspólnego, choćby po to aby wyłączać dopływ benzyny jak pracuje na gazie i bez niego może gasnąć ( ale to już tylko moje przypuszczenia :niewiem: )

Przepraszam za jakość zdjęcia, ale wiadomo o co chodzi :D

Re: Przekaźnik zwarcie

PostNapisane: 07 lis 2012 22:32:17
przez mosi
On jest od pompy, sondy,wtrysków i od czegoś jeszcze ale pytanie czy jak go się wyciągnie i wkłada robi charakterystyczny pstryk na wyłączonym zapłonie.

Re: Przekaźnik zwarcie

PostNapisane: 07 lis 2012 22:58:11
przez Cobreti25
mosi napisał(a):On jest od pompy, sondy,wtrysków i od czegoś jeszcze ale pytanie czy jak go się wyciągnie i wkłada robi charakterystyczny pstryk na wyłączonym zapłonie.


Na 90% NIE. Jak wygląda wiązka?? Może któreś kabelki są bliżej siebie niż powinny :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: Przekaźnik zwarcie

PostNapisane: 07 lis 2012 23:15:46
przez mosi
Narazie czekam na nowy przekaznik a wiazka wyglada ok.

Re: Przekaźnik zwarcie

PostNapisane: 07 lis 2012 23:23:43
przez Cobreti25
mosi napisał(a):Narazie czekam na nowy przekaznik a wiazka wyglada ok.


Tak czysto teoretycznie: Skoro w tej kostce jest prąd i zasila wspomniane elementy, to jeszcze tylko brakuje aby na biegu pchnąć aftko i odpali :shock:
Przekaźnik to zwykły najzwyklejszy w motoryzacyjnym za parę groszy ( nie pamiętam ile dokładnie )

Druga sprawa, że napięcie powinno pojawiać się " po stacyjce" i może tam jest problem :?:
Plastik pod kierownicą namieszał w kabelkach :niewiem:

Powiem Ci ( jeżeli mogę na Ty), że bardzo chętnie bym sobie pogrzebał znowu przy Frocie

Re: Przekaźnik zwarcie

PostNapisane: 08 lis 2012 10:31:54
przez mosi
Pewnie ze mozesz na ty :) Auto odpala bez problemu ale na postoju znika prad i aku jest rozladowany.Jak przyjdzie przekaznik to zobacze czy to jego wina czy kable sie zwarly.Przy frocie fajnie sie grzebie pod warunkiem ze nie pada na glowe i jest cieplo :D

-- Dodano So 10 lis 2012 12:18:23 --

Przyczyną problemu był przekaźnik.Cały czas był wzbudzony i rozładowywał akumulator.

Re: Przekaźnik zwarcie

PostNapisane: 10 lis 2012 12:20:31
przez Cobreti25
mosi napisał(a):Pewnie ze mozesz na ty :) Auto odpala bez problemu ale na postoju znika prad i aku jest rozladowany.Jak przyjdzie przekaznik to zobacze czy to jego wina czy kable sie zwarly.Przy frocie fajnie sie grzebie pod warunkiem ze nie pada na glowe i jest cieplo :D

-- Dodano So 10 lis 2012 12:18:23 --

Przyczyną problemu był przekaźnik.Cały czas był wzbudzony i rozładowywał akumulator.


:1: :>: