Witamy ! |
---|
|
12.6V może być w gnieździe zapalniczki, zwłaszcza jak z tego samego bezpiecznika zasilane jest też radio. Na zaciskach akumulatora lub alternatora powinno być ok. 13V.yuby194 napisał(a):OK. Jacku ale do takich wartości jak 12,6? i utrzymuje się cały czas podczas jazdy?
Cały czas widzę, bo mam w Vectrze woltomierz w gnieździe zapalniczki a we Frocie jest w zegarach i też spada jak się akumulator kończy ładować. Oczywiście im większe obciążenie (rozruch, wyciągarka, światła, tuba), tym dłużej to trwa. 14,4V to jest tylko wtedy, gdy akumulator faktyczne dostał nieźle, długim kręceniem rozrusznikiem na przykład, zazwyczaj jest 13,5-13,8V.szymon.ha napisał(a):Jacek widziałeś kiedykolwiek na uruchomionym silniku aby było mniej niż 14,4? Bo ja nie, chyba że pod obciążeniem
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość