szymon.ha napisał(a):Ja byłem pierwszy
1 szt dla mnie
Witamy ! |
---|
|
przemekcrx napisał(a):szymon.ha napisał(a):Ja byłem pierwszy
1 szt dla mnie
przemekcrx napisał(a):A więc tak.....
Alternator założony 180A do tego mocowania od kolegi pasi idealnie ..
Minus taki że nie ma kontrolki ładowania
Co z kablem zasilania wydaje mi się że jest teraz za cięki ??
Jake napisał(a):przemekcrx napisał(a):A więc tak.....
Alternator założony 180A do tego mocowania od kolegi pasi idealnie ..
Minus taki że nie ma kontrolki ładowania
Co z kablem zasilania wydaje mi się że jest teraz za cięki ??
Nie ma kontrolki ładowania, a czy w ogóle jest ładowanie? Bo w wiekszosci alternatorów kontrolka obsluguje uzwojenie wzbudzenia i bez niej altek sie nie wzbudzi. Wtyczki pasowaly czy cos przerabiales? Jakbym mial schemat ladowania we frocie i opis pinow nowego altka to moge cos podpowiedziec...
przemekcrx napisał(a):Jake napisał(a):przemekcrx napisał(a):A więc tak.....
Alternator założony 180A do tego mocowania od kolegi pasi idealnie ..
Minus taki że nie ma kontrolki ładowania
Co z kablem zasilania wydaje mi się że jest teraz za cięki ??
Nie ma kontrolki ładowania, a czy w ogóle jest ładowanie? Bo w wiekszosci alternatorów kontrolka obsluguje uzwojenie wzbudzenia i bez niej altek sie nie wzbudzi. Wtyczki pasowaly czy cos przerabiales? Jakbym mial schemat ladowania we frocie i opis pinow nowego altka to moge cos podpowiedziec...
alternator VW ma 2 piny w kostce i kabel +
Frota ma 3 piny i kabel +
ładowanie jest tylko brak kontrolki
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość