Witamy !



[A]spalony bezpiecznik pompki paliwa

Wszystko co dotyczy elektryki w naszych frotkach

[A]spalony bezpiecznik pompki paliwa

Postprzez DAREK_ED5 » 16 paź 2017 02:58:22

Witam mam problem niedzialala pompka paliwa byl spalony bezpiecznik
wymienilem pompke i przekaznik sterujacy ten kolo lampy i wszystko
wrucilo do normy po tygodniu spalil sie bezpiecznik i znowu nie zapalala
po zalozeniu nowego zapalila ale po czasie znowu sie spalil po wlozeniu kolejnego
pali za kazdym razem po chwili prosze o info jak ktos mial taki problem.
DAREK_ED5
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 1
Dołączył(a): 16 paź 2017 02:48:28
Województwo: Lubelskie
Samochód: Frontera A 2.0i Sport 1991-1995

Re: spalony bezpiecznik pompki paliwa

Postprzez brum » 16 paź 2017 07:51:19

Zwarcie gdzieś jest.
3.0 V6... '97...Federal Couragia MT 32", przedni most sztywny, winda, zderzak a'la Calmini, Snorkel, AVM...
Obrazek
Avatar użytkownika
brum
Maruda
Maruda
 
Posty: 9336
Obrazki: 2
Dołączył(a): 05 lip 2007 23:47:16
Lokalizacja: Chechło
Pochwały: 59
Województwo: Małopolskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: [A]spalony bezpiecznik pompki paliwa

Postprzez Ironcruz » 06 lis 2017 13:06:12

Ile Volt powinienem mieć na wtyczce zasilającej pompę paliwa w A2.0? Bo na zapłonie mam 9,8 - 9,9V i na zdjętym zbiorniku paliwa auto odpalało i działało. Obmacałem kable, powyginałem, działało. Po zmontowaniu - znów nie odpala - kręci ale nie dostaje paliwa.

Gdzie dochodzą te dwa kable od pompy, bo znikają w czeluściach podłogi pod pasażerem i docierają do przekaźnika przy lampie - które to mogą być?
Podpis.
Avatar użytkownika
Ironcruz
Maniak
Maniak
 
Posty: 459
Obrazki: 15
Dołączył(a): 30 sie 2007 18:55:30
Lokalizacja: okolice poznania
Pochwały: 2
Województwo: Wielkopolskie
Samochód: Niestety nie mam już Frontery :(

Re: [A]spalony bezpiecznik pompki paliwa

Postprzez jrzeuski » 06 lis 2017 14:03:51

Ironcruz napisał(a):Gdzie dochodzą te dwa kable od pompy, bo znikają w czeluściach podłogi pod pasażerem i docierają do przekaźnika przy lampie - które to mogą być?
Idą po podłodze do słupka A po stronie kierowcy i tam jest złącze, sprawdź co w nim się dzieje. Zasilanie pompy to kabel biało-niebieski, o ile pamiętam.
No mud, no fun
Frota A Long 2.5V6, simex 33", zawias +3", buda +2", drążki kierownicze HD + amortyzator skrętu, mosty 4.56 (przedni od B, tył z LSD), self-made snorkel i zderzaki stalowe, winch
Vectra B kombi 2.5V6 170KM
Vectra B kombi 2.0 16V - będzie WrakRace edition :twisted:

naprawy i motanie Frotek :arrow: SMS/PW/email/czat.
Avatar użytkownika
jrzeuski
Admin
Admin
 
Posty: 12020
Obrazki: 71
Dołączył(a): 18 mar 2008 10:25:22
Lokalizacja: Banino
Pochwały: 78
Województwo: Pomorskie
Samochód: Frontera A 2.5TDS Long 1996-1998


Powrót do Elektryka



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość