Strona 1 z 1

[A]nie ma ładowania, kierunków, kontrolek, obrotościomierza

PostNapisane: 30 sty 2018 17:15:12
przez kzh.okna.drzwi@wp.pl
Dzień dobry - dobry wieczór. Przeczytałem większość wątków dotyczączych elektryki 2,3.. ale nie znalazłem tego czego szukam wiec pisze i proszę o radę
Odpalił normalnie . działało wszystko ... po 10-15 minutach zaświeciłą sie kontrolka ładowania ,zgasła tablica padł obrotościomierz. Zgasiłem silnik. Ponownie chciałem odpalić ale nie świeciły kontrolki jak i nie świeciła kontrolka braku ładowania . Zapalił , brak kierunków . Rano o dziwo odpalił z trudem wiec myslałem ze to regulator napieęcia---- wbiłem sie pod frotkę wyciągnęłem alternator wymieniłem regulator na mowy i okazało sie ze nadal nie ustąpiły przyczyny... Prosze o poradę ... Zbigniew

Re: nie ma ładowania , kierunków , kontrolek, obrotościomier

PostNapisane: 30 sty 2018 18:38:22
przez jrzeuski
O matko, wymienić regulator w ciemno bez sprawdzenia czy ładowanie w ogóle jest. Sprawdź stacyjkę. Woltomierz w dłoń i szukaj gdzie napięcie ginie.

Re: nie ma ładowania , kierunków , kontrolek, obrotościomier

PostNapisane: 30 sty 2018 19:54:04
przez Łukasz12502
kzh.okna.drzwi@wp.pl napisał(a):Dzień dobry - dobry wieczór. Przeczytałem większość wątków dotyczączych elektryki 2,3.. ale nie znalazłem tego czego szukam wiec pisze i proszę o radę
Odpalił normalnie . działało wszystko ... po 10-15 minutach zaświeciłą sie kontrolka ładowania ,zgasła tablica padł obrotościomierz. Zgasiłem silnik. Ponownie chciałem odpalić ale nie świeciły kontrolki jak i nie świeciła kontrolka braku ładowania . Zapalił , brak kierunków . Rano o dziwo odpalił z trudem wiec myslałem ze to regulator napieęcia---- wbiłem sie pod frotkę wyciągnęłem alternator wymieniłem regulator na mowy i okazało sie ze nadal nie ustąpiły przyczyny... Prosze o poradę ... Zbigniew

jrzeuski napisał(a):O matko, wymienić regulator w ciemno bez sprawdzenia czy ładowanie w ogóle jest. Sprawdź stacyjkę. Woltomierz w dłoń i szukaj gdzie napięcie ginie.

i to w 2.3TD w którym dostęp jest tak wspaniały :baran:
dokładnie jak jrzeuski mówi miernik i sprawdzić ładowanie.jak nie ma to alternator.po drugie kabel którym prąd idzie z alternatora do rozrusznika.po trzecie kostka z dwoma przewodami wychodząca z alternatora do sprawdzenia.(jeden to wzbudzenie a drugi obrotomierz)po czwarte masa na alternatorze.no i kostka stacyjki też może walić w h... .daj znać co z pomiarów wyszło to pomogę.

Re: [A]nie ma ładowania, kierunków, kontrolek, obrotościomie

PostNapisane: 31 sty 2018 15:53:55
przez kzh.okna.drzwi@wp.pl
dzieki za poradę jurto sie zabiorę za mierzenie prądów o czym niewątpliwie powiadomię

-- Dodano 01 lut 2018 15:25:30 --

Witam . prąd ładowania 14,4V,, czyli super,,, przewody wzbudzenia i obrot. masa ok ... nie sprawdziłem jeszcze stacyjki.. nadal nie ma wskazników i kierunków oraz świeci na czerwono brak ładowania chociaż jest.. proszę no następne wskazówki- sugestie... dziekuję

Re: [A]nie ma ładowania, kierunków, kontrolek, obrotościomie

PostNapisane: 01 lut 2018 15:31:31
przez Semir
Bezpieczniki sprawdziłeś ?
Może przekaźniki. Jakieś inne kabelki.

Re: [A]nie ma ładowania, kierunków, kontrolek, obrotościomie

PostNapisane: 01 lut 2018 21:44:11
przez Łukasz12502
kzh.okna.drzwi@wp.pl napisał(a):dzieki za poradę jurto sie zabiorę za mierzenie prądów o czym niewątpliwie powiadomię

-- Dodano 01 lut 2018 15:25:30 --

Witam . prąd ładowania 14,4V,, czyli super,,, przewody wzbudzenia i obrot. masa ok ... nie sprawdziłem jeszcze stacyjki.. nadal nie ma wskazników i kierunków oraz świeci na czerwono brak ładowania chociaż jest.. proszę no następne wskazówki- sugestie... dziekuję

nie ma wskaźników to chodzi Ci o kontrolki jak włączasz zapłon?sprawdzałeś bezpieczniki te pod głośnikiem?

Re: [A]nie ma ładowania, kierunków, kontrolek, obrotościomie

PostNapisane: 26 kwi 2018 15:59:08
przez kzh.okna.drzwi@wp.pl
ciepło sie zrobiło i poszperałem przy instalacji .... miernik i kabel po kabelku .. jakie było moje zdziwianie kiedy znalazłem przyczynę usterki---- Bezpiecznik sprawny w skrzynce pod kierowicą a kabel dochodzacy do gniazda tego bezpiecznika urwany.... c ot cala tajemnica a ile problemów ... dziekuje za uwage ...